Scudo Sports

Arama sonuçları

  1. B

    GTS 1/2: Tubeless Rehberi

    Bu janta dtswiss kit tavsite etmem. Joes veya stans kit uygulanabilir. GTS evyapimi sistem uygulanabilir. Continental RaceKing Protection hakkinda bir bilgim yok malesef.
  2. B

    Bisiklette ergonomik ayarlar: Sele

    @sedat özel Sele sekilleri ve boyutlari agirlik gozetilerek uretilmiyor. Performans gozetilerek uretiliyor. Ilk baslangicta modern tasarim bir sele sert gelebilir agri yapabilir. Fakat alisildiginda gececektir. Bagsettiginiz genis seleler bacaklarin kenarlarinda yara olusmasina sebeb...
  3. B

    Patlak Tubeless Lastik Nasıl Tamir Edilir?

    @Burak Paç Mengenede bekletmek ise yarar tabiyki ama sisirmek yamanin heryerine ayni basinci sagladigi icin tercihimdir. Tubular lastikler konusunda tecrubem yok malesef. Tubular lastikleri hic kullanmadigim icin benim bilgilerim de kulakdan dolma :)
  4. B

    Bilyalı Göbekleri dağıtıp, Rulmalı Göbekler inşa etmek :)

    boyle bir modifikasyonu ben de dusundum ama elimdeki gobeklerde yeterli et kalinligi olmadigi icin vazgecmistim. fotograftaki gobege bu islemi yapacaksaniz cok dar enli bir rulman kullanmaniz gerekecek sanirim. omru dusundugunuzden baya kisa olabilir. modifasyonu sonuclandirmanizi sabirsizlikla...
  5. B

    GTS 2/2: Gariban Tubeless System

    @AHMET_TÜRKÖLMEZ Türkiye şartlarında en kolay bulunan joes sıvısını kullanabilirsiniz. Bu sıvının ev yapımı olanları tabiyki var ama ben denemeye cesaret edemedim =) @Serkan Yalnız Havasını indirmek istediğinde tekeri siboba sıvı girmeyecek bir pozisyona getir ve öyle indir. Siboba sıvı...
  6. B

    GTS 1/2: Tubeless Rehberi

    @Özgür Tunalı Öğrenmek istediğim patlak önleyici sıvı bu tarz iç lastikli tekerleklerde nekadar etkili oluyor? İç lastikle kullanacaksanız etkisiz. Aynı lastiği tubeless sistemle kullanacaksanız gayet etkilidir. İğne batması vs patlaklarda deliği hemen tıkar mı yoksa kısa sürede basınç...
  7. B

    GTS 2/2: Gariban Tubeless System

    Kompresor kullanmak dışındaki tek seçenek CO2 tüpü kullanmak. Cok rahat şişiriyor ama tavsiye etmem. Sistemi düzgün yaptığınızdan emin olamayacağınız için tekrar inebilir.
  8. B

    Bisiklette ergonomik ayarlar: Sele

    @Fatih Sevindik Topukla basarak ayarlama yaparken bacak kırık olmamalı. Ayak topu ile basarken yani normal sürüş pozisyonunda bacak pedal en alt seviyedeyken hafif kırık kalmalıdır. Hem videoyu hem yazıyı tekrar incelerseniz göreceksiniz. Saygılar.
  9. B

    Bisiklette ergonomik ayarlar: Sele

    @erdem öncel Evet aslında sele yüksekliğini ayarlamak için çok fazla yöntem var. Fakat pratikde hepsi aşağı yukarı aynı yere cıktığı için genelde linkdeki yazıda anlatılan yöntemi uyguluyoruz. https://www.bisikletforum.com/showthread.php?p=552761#post552761
  10. B

    GTS 2/2: Gariban Tubeless System

    Ben burada 24 telli jant geometrisi ile 32 telli jant geometrisini karşılaştırdım. Aynı ağırlıkdaki 24 telli jant 32 telli janttan daha sağlam olacaktır. Fakat 36 telli sistem ile tabiyki daha ağr ve daha sağlam setler yapılabilir. Ev yapımı tubeless konusunda cok fazla gelişme yok. Benzer...
  11. B

    36 telli jant 18 telli olurmu

    18 veya 16 telli jant geometrisi cok da sağlam değil. 36 veya 32 telli bir jantı telleri azaltarak 18 veya 16 yapmak bana hiç mantıklı gelmiyor. Ne tip tel kullanırsan kullan geometriden dolayı aşırı esneyecektir. 18 veya 16 tel yapmak istiyorsan 18 veya 16 tel için yapılmış bir jant...
  12. B

    GTS 2/2: Gariban Tubeless System

    GTS_S de zaten iç lastikle birlikte gelen sibobu kullanıyoruz. GTS_E sistemde ustunde lastik bulunan sibobu kullanmak pratik olmuyor. Sistemi hava sızdırmaz yapmak cok zor oluyor. @şener incesu Bu konu ile ilgisi yok. Eğer tel konusunu devam ettirmek istiyorsan yeni bir başlık açarsan...
  13. B

    Disk frende ortalama balata değişim süresi?

    Bu sürüş tarzınıza ve agırlıgınıza göre cok değişiyor. Ben bundan 3-4 sene önce ilk disk fren aldığımda (xt hidrolik) 2000-3000 km gider demişlerdi. 55 kiloyum Xc tarzı yarışlara da bu sezon dışında katıldım. Balatalar 15000 km civarına geldi daha yarısından fazlası duruyor.
  14. B

    iki adet jant seti kullanan?

    @abdullah gökduru Cok uzun suredir 2 adet jant seti kullanıyorum. Sebebine gelince tubeless lastikleri sokup slick takmak cok cok zahmetli. Jant setlerimden bir easton xc one - tubeless crossmark lastik takılı. Digeri de xt gobek ustune alex td17 jantlar 1.15 cst lastik takılı. Pratik tarafı...
  15. B

    Morarma için önerileriniz

    @Erkin B. KAYA Darbe alan bölgeye buz uygulaması yaparsanız kanın damardan cıkmasını engelleyerek morarma oluşmasını engelleyebilirsiniz. Eğer darbe hafifse 15 dakika kadar, eğer darbe çok ağır ise 1 gün kadar 15er dakikalık seanslar halinde uygulama yapılılıyor diye biliyorum. Lütfen bir...
  16. B

    Yanıcı sprey ile tubeless bisiklet lastiği montajı ?

    @Deniz Ser Aslında bisiklet lastiği janta çok yakın olduğu için patlayıcıyı yakmak cok zor oluyor. Bu yöntemin kullanıldığı lastikler genelde cok buyuk. Kompresorunuz her ne olursa olsun sibobdan gelen hava sınırlı kaldığı için büyük lastikleri janta kompresor ile oturtmak pratik değil. O...
  17. B

    Asfalt yol için performans lastiği önerileriniz neler?

    CST traveller 1.15" öneririm. 1.15 lik bir lastige göre cok cok iyi bir yol tutuşu var :-)
  18. B

    Yanıcı sprey ile tubeless bisiklet lastiği montajı ?

    @Deniz Ser Hocam zamanında her tip GTS ile denedim ve başarılı olmadım :-) Fantezi olarak çok cezbedici ama bisiklet için pratik olduğunu duşunmuyorum açıkcası =)
  19. B

    sele rahatsızlıgı

    @endneedless Kalın dediğiniz seleler yeni başlayan bisikletciler için oldukca fazla konfor sağlar. Fakat bisiklet üzerinde uzun surusler yapmayı planlıyorsanız kalın seleler kasık bölgesini yara yapar. Sele ayarının nasıl yapılacagını burayı tıklayarak okuyabilirsiniz.
  20. B

    Test: crankbrothers eggbeater

    Tekrar baktım. "V3 cleat" olarak gecen kallere "race cleat" demişler. Diğerine "Premium cleat" demişler. Bendeki MXR pedalların içinden eskiden "V2 cleat" dedikleri şu an "Premium cleat" dedikleri kallerden cıkmıştı. Ama bu sene aldığım SL pedalların içinden internet sitesinde "race cleat"...
  21. B

    Test: crankbrothers eggbeater

    @HaliliOzturk Kaller sonradan yeniden tasarlandı. Bildiğim kadarı ile şu an 3.nesil kaller kullanılıyor ve tek parçalar. Bahsettiğin 2 parça olan kaller eski nesil :-)
  22. B

    Mat karbon krank kolunun verniklenmesi

    @eros3 Epoksi tiner benzeri cözüçülere karşı dayanıkdır. Yani özel bir verniğe ihtiyacınız yok. Parlak verniği teçrübeli birine yaptırmanı tavsiye ederim. Yoksa yer yer matlaşmalar olabiliyor.
  23. B

    2010 Trek 8500

    @Selim Üsel Hocam haklısın fiyat 690€ ya cıkmıs. Fiyata orta göbek ve aparatları da dahil edilmiş. Yani Türk lirası olarak 1500 lira. Gözlerimi bölerten bu fiyat değişikliğinden sonra bu kadro benim alışveriş listemden cıktı :D Sanırım 2.el Merida karbon kadroya yöneleceğim. Saygılar.
  24. B

    2010 Trek 8500

    @Hasan Çağri Bir ekleme daha yapayım. Aslında BB90 setlerin en büyük artısı 90mm'ye cıkan orta göbek yatağı sebebi ile kadro sertliğinde cok ciddi artış sağlanması. Trek karbon kadrolarının sertliğinin %40 lara varan oranlarda arttığını iddaa ediyor. 8500 gibi aluminyum turevi kadrolarda bu...
  25. B

    2010 Trek 8500

    Orta göbeğin entegre olacak olması hoş. Göbekden biraz daha agırlık tasarufu olacağını tahmin ediyorum. Berkay kadrolar Türkiyeye gelmiş ama bayilere dağıtılmamış. Bayilere bisiklet olarak gelenler dağıtılmış. Kadronun günahı 590€ :D
  26. B

    2010 Trek 8500

    Bu sefer Trek 8500 için olmuş diyorum. Uzun zamandır vazgecemdikleri furs'u değiştirmişler. Ayrıca BB90 orta göbek de gercekten hoş olmuş. 2010 modelin agırlıgını bilmiyorum. Bilen arkadaş varsa eklesin. İşte fotolar: http://www.chokcycles.ch/images/TREK-8500-2010.jpg...
  27. B

    Tandem TT

    @mcanb Hocam arkada gitmek isteyebilirsin :-) Bunları sürmesi normal bir bisiklete göre ciddi zor. Hem otobus gibi bir hissi var. Hem de tepkileri cok cok hantal. Döndürmeyi geçtim seritte tutmak bile tam bir mucadele :-) Kısa sürede kollarınız ağrıyor.
  28. B

    Bisiklet için motor kitleri :-)

    Bu arada ebayda 80cc diye satılan kitler aslında 66cc imiş. Bu cinliler 2mp foto makinesini 5mp diye gazladıkları gibi bir yol izliyor sanııyorum :-) Eee yok mu mekanik,motor vs meraklısı? :-)
  29. B

    Bisiklet için motor kitleri :-)

    Bu arada fiyatlar Türkiye satış fiyatları. Ebayda 100-125 dolar arasında 80cc'lik kitler var :-) ve istemediğiniz kadar yedek parça :-) Yanlız kargo,gümrük ne olur bilmem. Unutmadan yazalım. Ebaydaki satıcılar kitin ortalama 8 kg kadar olduğunu iddaa ediyor.
  30. B

    Bisiklet için motor kitleri :-)

    Trafik konusunda 2 görüş var: 1.si doğrudan moped muamelesi yapılacağı. Yani plaka gerekli. 2.si izinsiz tadilat muamelesi yapılacağı. Bu olursa da polise yakalanınca parka ckiyorlarmış. 50 lira ceza ödeyip araçı geri alıyormuşuz. Ben de milletin yalancısıyım.
Geri