sarıyerlibisikletçi
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 14 Ekim 2007
- Mesaj
- 502
- Tepki
- 139
- Şehir
- Sarıyer/Kocataş
- İsim
- Cengiz
- Bisiklet
- Diğer
Geçen sene boyadığımız bisikletim içime sinmemişti.Gerek işçilik gerekse sonuç olarak. Bende bu sene yeniden toplamaya ve bazı parçalarını değiştrimeye bu sayede yolda daha hızlı olmaya çalıştım ve ilk izlenimlere göre başarılı da olmuşum
Değişen Parçalar:
1-Lastikler: Daha ince dişli yani yol tipi lastiklere geçildi böylece gitmemek için yola direnmekten kurtuldu ve daha akıcı bir bisiklet oldu
2-Ruble:Önceden 6'lı olan rublem hem bana yetmeyip hızımı kesiyordu ve 2011'de değiştirdiğim 7'li sistem Shimano Revoshift vites kollarına uymuyordu.Bu sebeplerden ötürü 7'li Shimano rubleye geçtim.Böylece lastiklerle sağlanan akıcılık ruble ile desteklenmiş ve daha hızlı bir bisiklet elde edildi.
3-Arka fren ve ön vites telleri:Zamanla sürtünmeden dolayı artık aşınmış ve yer yer kopmaya başlamış olan teller yenisi ile değişti ve daha güvenli oldu.
4-Fren Pabuçları:Geçen sene değişen pabuçlar 1 senede 1.000 küsür km yaptığı için artık bitmişi bu yüzden yenisi ile değiştirelerek fren sistemini de yenilemiş oldum
Fotoğrafların tamamı Facebook hesabımda mevcut en allta linki verdim bu yüzden sadece tadımlık 2 tane koydum buraya...
Boyanmadan önce böyleydi:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/8508_10201230670599569_1454101830_n.jpg
Boyandıktan sonra böyle oldu renk biraz daha koyu ve canlı hale geldi.Üzerine vernik altına da astar atıldığı için daha sağlam ve kalıcı oldu:
NOT:Arkadaki araçta Bizim Bordo Fırtınadır oda 98 modeldir bisikletçiye gidip gelirken çok yardımcı olmuştur
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944713_10201230703600394_309960433_n.jpg
Fotoğrafların Tamamı için:
(link)
TEŞEKKÜRLER:
Ahmet Bektaş (Boya tedariğinde yardımcı oldu ve astarı yaptığı için)
Hami Bektaş (Yardımları için)
Tolga Ali Bektaş (Verdiği Bilgiler için)
Özer Bektaş (Yardımlar için)
Fatih Aydın (Teknik konuda yardımlar için)
Bisikeletçi Hakan Usta (Eksikleri tamamladığı için)
Teknik Motorsiklet Cihan Usta (Lastik ve Ruble tedariği için)
Değişen Parçalar:
1-Lastikler: Daha ince dişli yani yol tipi lastiklere geçildi böylece gitmemek için yola direnmekten kurtuldu ve daha akıcı bir bisiklet oldu
2-Ruble:Önceden 6'lı olan rublem hem bana yetmeyip hızımı kesiyordu ve 2011'de değiştirdiğim 7'li sistem Shimano Revoshift vites kollarına uymuyordu.Bu sebeplerden ötürü 7'li Shimano rubleye geçtim.Böylece lastiklerle sağlanan akıcılık ruble ile desteklenmiş ve daha hızlı bir bisiklet elde edildi.
3-Arka fren ve ön vites telleri:Zamanla sürtünmeden dolayı artık aşınmış ve yer yer kopmaya başlamış olan teller yenisi ile değişti ve daha güvenli oldu.
4-Fren Pabuçları:Geçen sene değişen pabuçlar 1 senede 1.000 küsür km yaptığı için artık bitmişi bu yüzden yenisi ile değiştirelerek fren sistemini de yenilemiş oldum
Fotoğrafların tamamı Facebook hesabımda mevcut en allta linki verdim bu yüzden sadece tadımlık 2 tane koydum buraya...
Boyanmadan önce böyleydi:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/8508_10201230670599569_1454101830_n.jpg
Boyandıktan sonra böyle oldu renk biraz daha koyu ve canlı hale geldi.Üzerine vernik altına da astar atıldığı için daha sağlam ve kalıcı oldu:
NOT:Arkadaki araçta Bizim Bordo Fırtınadır oda 98 modeldir bisikletçiye gidip gelirken çok yardımcı olmuştur
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944713_10201230703600394_309960433_n.jpg
Fotoğrafların Tamamı için:
(link)
TEŞEKKÜRLER:
Ahmet Bektaş (Boya tedariğinde yardımcı oldu ve astarı yaptığı için)
Hami Bektaş (Yardımları için)
Tolga Ali Bektaş (Verdiği Bilgiler için)
Özer Bektaş (Yardımlar için)
Fatih Aydın (Teknik konuda yardımlar için)
Bisikeletçi Hakan Usta (Eksikleri tamamladığı için)
Teknik Motorsiklet Cihan Usta (Lastik ve Ruble tedariği için)