Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

170 kmh de bisiklet kazası :S

@Hasan Can

yanlış anlamazsanız bir düzeltme yapmak istiyorum. imzanızda belirttiğiniz my life and my love cümlesinde LİFE şeklinde yazmak doğru değil. LIFE şeklinde düzeltmeniz daha hoş olacaktır. iyi günler.
 
Scudo
adama değil kadroya acıdım diyen var allah allah....bisikletler araçtır amaç değil....ama Türk aklı gene marka bağımlısı işte....
bence adamın yaptığı büyük cesaret isteyen bir iş....ülkemizde hatalı sollama yaparak ölen insanlardan daha çok saygıyı hakediyor.....
 
@bonneval

sizin toyotoda iş yokmuş.
 
bu adam o bisikletle karlı daglardan iniyodu bisiklet o tür araziler için yapılmıştı engebeli toprak araziye dayanamadı demekki
 
adam nerde olduğunu hatırlamıyodur.kötü düştü.
 
@bonneval


ben antalya altınoluktan aşağıya 85 - 100 km arası bir hızla iniyorum yol asfalt ve hiçte aman aman bir titreme yaşamadım hatta son derece rahat diyebilirim
 
ben farkettimki o yukuşta sürekli aynı eğim sürmüyor bir yerden sonra % düşüyor ve ön süspansiyon sonlanıyor daha sonradan orta göbek veya aynakol yere sürtüyor adamında ağırlığı önde olduğu için alın borusu ile beraber havaya uçuyor :( yazık :(
 
neyse adam bisiklette 170 gördüydü maşa kırıldıktan sonra takla atarkende 190'a ulaşmıştır sanırım :D
 
harbi çok kötü düşmüş yerinde olmak istemezdim.yinede iiyi kurtulmuş ayağa kaldırıyolardı ben düşsem 6 ay komada yatardım herhalde :D:D:D:D:/
 
bu ne ya bisiklet resmen tüm parcalarına ayrılıyor
 
@Alperen54
İsterse cannondale,trek olsun onlarında sonu bu şekilde olur 170 km bu. :)
 
Adam 163 gordükten sonra yetmiyo bi daha deniyo:)
 
Eğlenceli yorumların hepsini okudum. Ama aslında tabiki de eğlenceli bir şey değil yaşanan. 2002 yılında Fransız Eric Barone, Nikaragua'da bulunan Corro Negro yanardağından bisikletle hız rekoru kırmak için iniş yapıyor. 45 derecelik eğimi, zemin şartları!, ve parkurun uzunluğu rekor denemesi için bu sönmüş volkanı uygun kılan unsurlar. Uzun hazırlıklar (fiziksel, zihinsel) sonunda rekor denemesi yapılıyor ve Eric Barone rekoru kırıyor. Sonrasında da videoda göründüğü gibi kadro (maşa) kırılıyor ve düşüyor. Guiness'e girmesi için gerekli olan şart "stabil ve kontrollü duruş" kısmını gerçekleştiremediği için rekor sayılmıyor yaptığı yüksek hız. Vücudunda onlarca kırık olmasına rağmen hayatta kalıyor ancak bisiklet kariyeri sonlanıyor. Daha sonrasında yapılan incelemeler sonucu kadronun neden kırıldığı anlaşılıyor. Yukarıda söylendiği gibi, bisiklet tabiki "Çin Malı-noname" bir kadroya sahip değildi. Bu rekor denemesi için mühendislerin özel olarak tasarladığı karbon gövdeli bir bisikletti. Bisikletin statik yük konusunda dayanımının çok yüksek olmasına rağmen zeminin dümdüz olmamasından dolayı ve yüksek hızda ortaya çıkan aşırı titreşimle "yorulma" meydana geliyor. Kazaya neden olan şeyin kadronun tekrarlı yüke dayanamaması olduğu anlaşılıyor.

2011 yılında bu defa Avusturyalı Markus Stöckl aynı yerde rekor denemesi yapıyor. Eric Barone'de kendisine rekor denemesi hazırlıklarında ve boyunca yardımcı oluyor. Önceki kaza mühendislere de iyi bir bilgi altyapısı oluşturuyor ve heranlamda daha sağlam bir bisikletle rekor denemesi başlıyor. 164,95 km/s'lik rekorun kırılmasıyla Markus Stöckl, toprak zeminde en yüksek hıza ulaşan dağ bisikletçisi oluyor...
 
Fazla hız hayat söndürüyor bu her taşıtta böyle
 
Geri