Scudo Sports

1982 model favorit bisikletimi yenileme süreci

@Punctum Benim fixie'de duvarda vakit geçiriyor. Arada hadi gel gezelim diyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
Scudo
@Punctum Her tarafı kromajlı fixie olarak toplatmıştım. Ankara'dayım. Yarın tura çıkıyorum. Döndükten sonra bir Favorit gezisi yapabiliriz.
 
@Punctum Tabii ki. DÖnünce haber vereceğim.
Sevgiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
Harika olmuş elinize sağlık :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
Orjinalliğini bozmasanız olmazmi böyle baya ıyi bisiklet
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
@smtdgncy

Çok teşekkür ederim Samet bey...

@Berat01

Orijinal haliyle koruyorum zaten...:harika:

@adem çiçek

Çok teşekkürler Adem bey...
 
  • Beğen
Tepkiler: smtdgncy
ucuz güzel bir kadro bulsamda bende bir fixie toplasam keşke yaw baktıkça insanın canı çekiyor. izmirde kadro varda biz mi fixie yapmadık :))
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
@Punctum elinize sağlık muhteşem olmuş....
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
@C.Koc

Teşekkürler Cem bey.
 
  • Beğen
Tepkiler: C.Koc
Abi eline sağlık bir gün deneyelim şunu
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
@burcinhan

Daha doğru düzgün Propeli kullanmayan adamdan beklentin oldukça yüksek Burçin...:)

Bunun kazası yok ama, ona göre :)
 
@Punctum

Propel'i kullanırız o zaman :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
27 jant klasik tekere piyasadaki 27,5 jantı veya lastikleri takabilirsiniz. 0.5 inç fark hiçbişey farkettireceğini sanmam. illa 27 olacak diye pahalı mal almaya gerek yok diye düşünüyorum. haksızmıyım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@ahsen2

Maalesef çok farkediyor...

Günümüz piyasasındaki ölçüler ile eski yol bisikleti standartları çok farklı. Benim lastiğimdeki 27x1 1/4 (ISO karşılığı 32x630) ölçüsünde, lastiğin janta oturduğu yerin çapı 630 mm iken, günümüzdeki ondalık boyutlara göre 27.5 inç lastikte bu değer 584 mm'ye denk geliyor.

Ben zaten jantı değiştirmediğimden sadece lastiği bulmak gerekiyordu ve onu da gayet makul bir şekilde çözmüştüm...
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Cok begendim elinize saglik katalogtan cikmis gibi:) bende de 82model favorit var,ben daha cok gunluk kullanim icin hazirladim butun fazlaliklarini cikarttim,sizce olabiliyorsa daha akici bir surus icin yeni nesil vites sistemlerini mi entegre etsem yoksa bu sekilde mi biraksam tavsiyeleriniz nelerdir?
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
@hscey

Merhaba Hasan bey,

Öncelikle güzel dilekleriniz için teşekkürler...

Tabii ben bu bisikleti biraz da duygusal bağlarımın etkisiyle, koleksiyonluk olarak tasarladığım için, üzerindeki tüm orijinal aksesuar ve aparatları muhafaza ettim. Gündelik olarak kullanımda tüm fazlalıklar çıkarılıp, hem daha agresif, hem daha sportif, hem de daha akıcı bir sürüş elde edilmesi mümkün.

Ancak burada bu bisiklete yeni nesil vites sistemlerini adapte edebilmeniz çok zor. Bakın biz bu bisikletin arka rublesini bile sökemedik. Çünkü eski nesil rubleleri söken ruble anahtarının uygun olanını bulamadık. Bisikletçide bir tane vardı ama oda büyük geldi. Keserek çıkarmak haricinde seçeneğiniz kalmıyor bazen. Eski bisikletlerde tüm ölçüler farklı standartlarla tanımlandığından, örneğin uygun jant ebadını bulmanız bile kolay olmuyor.

Mümkün olup olmadığını denemediğim için bilmiyorum ama bence bu bisikleti yeni nesil ürünlerle donatıp, ruhunu zedelemeyin :) Tabii karar sizindir...
 
  • Beğen
Tepkiler: hscey
çocukluğumda ben de kırmızı renk olanının hastasıydım .silindir kapağını ,karbüratörünü, egzozunu, gidonunu nikelaj yaparlardı güneşli havalarda yaldır yaldır parlardı :( bizimkiler de almamışlardı çok istememe rağmen şimdi düşünüyorum da çok iyi yapmışlar çünkü bir çok arkadaşım motor kazasında gencecik yaşta hayatını kaybetti .konuyu kirlettiysek affola.

192060 dosyayı görüntüle

not: emeğine sağlık güzel bir restorasyon olmuş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
@Punctum
Haklısınız rublemde bi dişli kırık mesela ama değiştiremedim aslında sadece arka ve ön aktarıcıyı değiştirmeyi planlıyordum ama sanırım yapamıcam? görüşleriniz için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Punctum
Geri