Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

1998 model xc aspİd sf

Kayıt
7 Mayıs 2012
Mesaj
50
Tepki
22
Şehir
Kayseri
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jrfj.jpg
http://d1205.hizliresim.com/x/8/5jprr.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jr3p.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jr6p.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jr7p.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jr8c.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5jr5n.jpg
Selamlar Bisiklet severlere.Siteyi 6 aydır takipteyim çok şahane bisikletler görüyorum burada.Yeni teknolojinin farkındayım ve sürekli takip ederim.6 yıl aradan sonra kömürlükten çıkardığım bisikletimi bakıma aldım.Kadro,maşa,jantlar,sele borusu ve vites değiştiriler orjinaldir,efsanevi 4 lü aynakolu yeni zincir taktığım için sökmek zorunda kaldım ve yerine 3 lü taktım;gidon boğazını yeni tipe çevirdim V fren seti taktım logan marka.Aldığımda lise yeni bitmişti 4. bisikletimdi bu;95 kg idim şuan 100 kg yim kadrosu çok sağlamdır.Aslında bu bisiklet üzerinde bakım ve onarım yaparken yeni teknolojininde farkında oldum yaptığım araştırmalarda.Yaptığım kilometrelerin ve yaşadığım maceraların haddi hesabı yoktur.Halaoğlum bu bisikletle kız kaçırmıştı :) .Yeni bir bisiklet alacam bir ara ama bu bisikletin özel bir yeri vardır.2011 model sedona 781 düşünüyorum.Yorumlarınızı beklerim.Saygılar..
 
Scudo
@Ersin Erbeden
Ersin kardeşim yıllar çabuk geçiyor haklısın.Heveslerimiz oluyor olacakta ve elde ettikçe daha iyisi daha yenisi diyoruz insanoğluyuz :)
 
@Sahra EVRENSEL
Sağlam ama ön ve arka hazneler çok sorun çıkarıyordu;o zamanlar arka mandallı göbekler yoktu sabit mil vardı üzerinde en az 20 kere mil değişmişimdir göbek tasları bilyalar eller yağ kir vs vs :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Sahra EVRENSEL
Bu bisikletin bire bir aynısından bendede var, taş gibi bir kadro ve maşaya sahip. Orijinal vites sistemi dandiktir 4'lü aynakolu yüzünden vitesleri çok zor ayar tutar. Benim kadro 14 yaşında olmasına rağmen en ufak paslanma yok, sadece gidon paslandı ama onuda kendi imkanlarımla boyadımi İki sene öncesine kadar üzerinde orijinal lastikleri vardı, şimdi bende bir çift lastik aldım ve fren sistemini değiştirdim. Onun haricinde orijinal hali ile duruyor benim Aspid. Yazları arada bir binerim artık nede olsa bir klasik bu bisikletler.
 
  • Beğen
Tepkiler: TalhaSahbaz
@Gokalp Gokmenler
Evet dostum aynen dediğin gibidir 4*6 sistem.orjinaj lastikleri gri idi;en az 10 çift lastik eskitmişimdir çok deli binerdim bindiğim saat kadar tamir zamanı harcardım en az :)
 
6 yıl ara verip bu spora tekrar bağlandıktan sonra gördümki yeni nesil bisikletler çok kullanışlı ve muazzam.Buda beni bu hobiye daha çok bağladı,hayret verici özellikler gördüm özellikle son iki yılda,ama ne yazıkki bu kültür çok yavaş yayılmaktadır.Artan yakıt fiyatlarıda bu kültürle ilgilidir neticesinde.Devlet teşviki şart bu spora.Shimano yada sram gibi ürünlerin ülkemizdede üretildiği günü görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum...
 
16 yaşındayken harçlıklarımı biriktirerek 1999 yılı mayıs ayında gri lastikli aspid sf aldım. 13 senede yaklaşık 20.000-25.000 km yapmışımdır. ön amörtisör o yıllarda yeni yeni çıkmıştı. Aspid sf yi halen daha kullanıyorum. 4X6 dişli sistemi gayet iyi çalışıyor. Ama matematiksel hesapların 3lünün 4lüden daha iyi olduğunu öğrenerek. Ön arka göbek ve dişli sistemini komple 3X9 deore yaptım. Deoreyle birlikte dahada hafifledi ve çok serileşti hızlandı. 1000 liralık bisiklet ayarında oldu. Kadro çok sağlam evet ama ön maşa çok ağır. Binenler uçak gibi diyor, yağ gibi akıyor.
Görüldüğü üzere herşey iyi ama artık bende 28" 10-12 kglık bisiklet düşünüyorum. Uzun yolda devamlı ort. 30 km/h hızla çok yoruyor. Çok ağır... Değişmem lazım :)
 
güzel olmuş bisiklet, iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
 
boğaziçi üniversitesi güney kampüs girişte bir aspid zincirlenmiş olarak duruyor 2 haftadır. görünce aklıma geldi :D
 
@turanza

Evet artık bu modeller ağır ve yeni bir makina şart.Yorumunuz için tşkler
 
@İsa Öcel

Ben bırkamıştım,canım sıkıldımı sağa sola aspid zincirlerim,aklına başka şey gelmesin kardeş :)
 
Bende de vardı bu canavardan, mavisinden. Yaklaşık 5 6 sene kadar bende kaldı, sıfır almıştım (88tl ye taksitle almıştım). Neredeyse sıfır ayarında ikinci el olarak sattım. Sanırım 2007 idi. Ozaman 220tl ye verdim. Şuan bakıyorum da oldukça iyi bir rakama vermişim:D

Şuan kron xc 4000'im var. Epicon havalı maşa ve deore V brake takılı. Yaklaşık 11kg'a kadar indi bisiklet. Çok hafif gerçekten hele aspid sf den sonra kuş gibi geliyor. Darısı başınıza diyelim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: TalhaSahbaz
gerçekten bir klasik, sağlam ve zarif bisiklet. umarım hep sağlam kalır.
 
@Mustafa Mus

Mustafa kardeş saol inş.darısı başımıza olur.Satma işine karşıyım koleksiyon işi daha mantıklı geliyor
 
@TalhaSahbaz

Koleksiyonluk olur mu bilmem ama satılınca alacağınız para manevi değerini eminim karşılamaz. Ben satıp tatil parası denkleştirmiştim o nedenle çok üzülmemiştim :) Yeriniz müsaitse saklanabilir, ufak gezilerde güzel duygularla sürüş yapabilirsiniz. Daha gelişmiş bir bisiklet ile de daha konforlu ve zevkli sürüş yapabilirsiniz.
 
Geri