Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

2 aylık bisiklette paslanma

mertt01

Üye
Kayıt
13 Eylül 2015
Mesaj
30
Tepki
6
Yaş
31
Şehir
İstanbul
İsim
Mert
Merhaba arkadaşlar

Aranıza sedona 325 ile katılmıştım. Bir sorunum var ve yardımcı olacağınızı düşünüyorum. Jant telleri özellikle ucları pas tutmaya başladı ve alalı 2 ay olmadı bu konu ile ilgili aldığım yer ile görüştüm ve garantiyi kapsamadığını söylediler bunun için firmaya başvurmalarını rica ettim onlarda sözde tamam dediler pazartesi birdaha gideceğim. Sizlere sormak istediğim konu budenli kısa surede pas tutması normal midir ve gerçekten 2 aylık bisikletin pas tutması durumunda garantiye girmeyeceğine ne dersiniz bisikletimi evin içinde saklıyorum
 
Scudo
Normal degil. Hakkinizi arayin oyle sey olmaz. Asli bisiklet ile iletisime gecin.
 
Yok artık :D Bizde niye olmuyor o zaman madem normal bisi.
 
aynen satıcıyla iletişime geçin
 
Aslinda jant tellerinin ustundeki pas cok kolay cikiyor tuz ruhu ve zimpara ile kolay bir is . kendinize guvenmiyorsaniz ugrasmayin tabiki hic , direk olarak urun ve faturasi ile beraber tuketici haklarina basvurmanizi tavsiye ederim , hic ugrasmayin derim
 
Pazartesi günü aldığım yer fabrikayla görüşüceğini söyledi. Görüşme olumlu sonuçlanırsa ne mutlu bi yaptırım olursa güzel, yok olmaz ise tüketici haklarına başvurabilirim. Tüketici hakları süreci uzatır mı ?
 
@mertt01 Süreç uzasa bile lehinize sonuçlanır büyük ihtimal.Zaten tüketici mahkemesini falan duyunca şeytan görmüşe dönüyorlar.Abimin kross tipi mondial motorsikleti bakımları için servsle servis süresi konusunda zorun cıkmıstı.Adam artis artis konusuyordu.Mahkemeye verdik birkaç ay sonra parasını catır catır geri aldık.5-6 ay bedava motorsiklet kullanmak kar kaldı yanımıza.
 
Tüketici hakları ile süreç uzayabilir, fakat öncesinde satın aldığınız yer ile sonuca ulaşamazsanız Aslı Bisiklet ile bi görüşün derim ben.
 
Öyleyse aldığım yer ile sonuca göre aslı bisiklete danışıcam en son tüketici hakları umarım hiç gerek kalmaz tüketici haklarına. Birde aldığım yerin sahibi pas sökücü sür 5 lira bişi diyordu terbiyesiz herif biraz sert çıkınca çalışanları pazartesi fabrikayla görüşücez demeye başladılar
 
bir fotoğraf paylaşsaydınız keşke. ben bizim insanımızı çok seviyorum mesela. "bak senin şu hakkın var" dersen yandın. suyunu sıkana kadar almaya çalışır, abartır :D

paslanan jant teli için tüketici hakları? ciddi misiniz bu kadar boş vaktiniz var mı gerçekten
 
Valla hiç normal değil bende sedona kullanıyorum, her türlü çamurlu, topraklı yola girdim bana mısın demedi .
Yetkili bayiyle iletişime geçmeniz iyi olacaktır :)
 
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/01/5f5ed86fb1be62a32f5d96cd27518982.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/01/c492a51d61a66eac9034265cec5a6c1a.jpg
 
@Serkan Mıstınoğlu

Sizin için resim çektim :) sorun bütün uçlarda mevcut gerçekten hakkımız olan bişeyse elbette zaman ayırıcam ayırmak zorundayım buna para verdim sonuç olarak ve ya kullanılmış olanı vermişlese bana 2 ayı daha dolmadı ve evin içinde saklıyorum pas tutması normal olabilir dedim başlarda ama neden sizin veya bir başka forumdaki arkadaşlarımızın böyle bir sorunu yok sizin önerebilceğiniz başka bişey varsa severek dinlerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut AKAN
@mertt01 fotoğraf için teşekkürler :)

bisikletiniz dandik bir bisiklet değil, liste fiyatı da 1684 lira görünüyor. ucuz da değil.

jantın ne olduğu tam olarak belli değil, sadece çemberden bahsetmişler.
rty.png

sizin durum tamamen tel ve tel başlarından kaynaklı. hatta onların kaplamalarıyla alakalı. ve durum tamamen anormal. sedona garanti dışı diyebilir, bu garanti dedikleri olay sadece kadroyu kapsıyor genelde.. çok yapmacık, "olsun diye" olan bişey.

siz sedona ile ciddi bir şekilde mail ile iletişime geçin, konuyu bisiklet foruma taşıdığınızı bizlerle tartıştığınızı, bunun anormal(yaşanmayan) bir durum olduğunu tespit ettiğimizi belirtin. ve cevaplarını merakla beklediğinizi de eklemeyi unutmayın. cevaplarının doğrudan bu foruma düşeceğini de, insanların bunu okuyup sedona hakkında bir fikir oluşturacağını da bilsinler.. bu ufak tehtidi anlamalarını sağlayacak şeyler yazın, açık açık tehdit etmeyin tabiki.
tamam, bisikletin tanıtım kartının hiçbir yerinde "paslanmaz çelik" yazmıyor. ama sedona markası da boru değil ki. ona güvenip de aldınız, o kadar para verdiniz. markayı tanıyoruz, biliyoruz. ve bu durumda yardımcı olacağını da umuyoruz.

tüketici haklarına gerek kalacağını sanmıyorum.

gerekirse jantları onlara kargoyla yollayın ve incelesinler. jantların kusurlu olduğu bariz
 
Direk aslı bisiklete gitmek en doğrusu bence bi arkadaşa forumdan baya yardımcı olmuşlardı
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
jant tellerindeki kaplama zarar gördüğü için paslanmış. kaplama dökülmeseydi paslanmazdı yada daha geç paslanırdı. bu kaplamalara zararı siz vermediyseniz garantiye girer ve değiştirirler diye düşünüyorum
 
Bence jant tellerinde sorun var hakkınız aramakta fayda var sonuçta bisiklete az para vermemişsiniz 2 ayda paslanması normal değil
 
@Serkan Mıstınoğlu

Teşekkürler direk sedonaya mail atmak güzel fikir gerçekten ama öncesinde daha somut olarak görüşmeleri yapayım aslı bisikletten sonra olumlu sonuç almamaya devam edersem dediğinizi yapıcağım

@Angel

Kaplamaya nasıl zarar verebilirim hiç bir şekilde janta temasım bulunmadı onun dışında bi su vs gelmeme durumu varda yağmurda 1 kere sürdüm ama kaplamaya zarar nasıl vericeğimi bilmediğimden bişey söyliyemiyorum
 
@mertt01 valla böyle paslanması bana enteresan geldi :):) umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür
 
@Serkan Mıstınoğlu

@Serkan Mıstınoğlu

Çok onyargiliyiz çok.İlk mesajinizi dogru bulmadim.Yapici olacagimiza,yikici oluyoruz...

@mertt01 Market bisiklerinde dahi 2 ayda boyle birsey olmaz.Sürekli su ve gunese maruz kalsa olur.Boyle birseyde yoksa,bu korozyon anormal.Sonuna kadar hakkini ara arkadasim.
 
Geri