Sadettin Z.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 5 Haziran 2014
- Mesaj
- 2.367
- Tepki
- 12.187
- Şehir
- İstanbul
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Cyclocross
@can_celik
42 ve üzeri kaset dişlilerin esas amacı 1x sistemlerde kullanımdır. Mtb dünyasında doğan 1x sistem, neredeyse standart hale gelmiş durumda. Birçok yabancı markanın üst donanımlı modellerinde arkada tepsi ebadında kaset dişliler mevcut.
Sonrasında gravel bisikletler için yaygın kullanım alanı bulan 1x sistem yavaş yavaş yol bisikletlerine de göz kırpıyor. Evet yol dünyasında 2x sistem hala çok daha verimli ancak göbekten dişli sistemleri geliştikçe ön aktarıcıya olan ihtiyaç da azalma trendinde. 3T markasının Strada Aero yol bisikleti talebe göre 2x sistemle donatılabilse de, 1x sistem standart geliyor örneğin.
(link)
Konunun başındaki 3x sistemler içinse 11-36 ile çıkılamayacak bir eğim varsa oraya araba da çıkamaz.
42 ve üzeri kaset dişlilerin esas amacı 1x sistemlerde kullanımdır. Mtb dünyasında doğan 1x sistem, neredeyse standart hale gelmiş durumda. Birçok yabancı markanın üst donanımlı modellerinde arkada tepsi ebadında kaset dişliler mevcut.
Sonrasında gravel bisikletler için yaygın kullanım alanı bulan 1x sistem yavaş yavaş yol bisikletlerine de göz kırpıyor. Evet yol dünyasında 2x sistem hala çok daha verimli ancak göbekten dişli sistemleri geliştikçe ön aktarıcıya olan ihtiyaç da azalma trendinde. 3T markasının Strada Aero yol bisikleti talebe göre 2x sistemle donatılabilse de, 1x sistem standart geliyor örneğin.
(link)
Konunun başındaki 3x sistemler içinse 11-36 ile çıkılamayacak bir eğim varsa oraya araba da çıkamaz.