şimdi burada kuyruk yağı olayı alay konusu yapıldı bunu sineye çektim ,ama buradaki insanların bence kendilerini çok iyi bir biçimde doğru beslenmeye adepte etmeleri lazım ,bunu başaran başaracak. evli olanlar için sorunlar var ,örneğin bir arkadaşımın hanımı nefret ediyormuş kuyruk yağından buda evliliğin ne kadar zor olduğunu gösterir,biri nefret ederse diğeri mahrum kalır,ayrıca bir arkadaşımda bisiklet yüzünden hanımı boşadı ,yani evli olanlar için zor durum,evlenmediğim içinde aynen mutluyum çocukta yok ,bunlar bana ayak bağı olur idi. ha yurt dışında tanıdığım insanlar oldu,farklı onlar, karı koca aynen performans sürüşler yapabilmekteydi ,ayıp değildi,burada hanımlarımız utanıyor bir kere bisiklete binmeye ,ha diğerleri için aynı şey değil tabi ,genç kızlarımız var idi yarışan granfondoda ama azdı,
gelelim beslenmeye ,bir kere bitki çaylarını yeşil çayı sofradan eksik etmeyin,artı balık yağı ezcanelerde satılmakta,kuzu eti,kefir,tereyağın hası ,kuru yemişler,kaymak,ıspanak ,brokoli,kuşkonmaz,karnabahar,yumurta,tam yağlı peynir,lor peynirde olabilir,zeytin ,zeytinyağın hası
ayşe kadın fasulye zeytinyağlı,
domatesin hası ,yeşillik ,hıyar ,patlıcan ,kabak, haşlanmış patates,
baklagilleri az yerim örnek bulgur,
pilavda az yerim,
mercimek arada sırada
zati ıspanak hepsinin şampiyonudur ispanak yiyen işi kotarır
boşuna temel reis dövmüyordu milleti ,
ıspanağı yiyordu basıyordu dayağı,
bakın tek süren bir adam var burada ,bir zamanlar kim ile sürüyor idi burak ile ,adı can şakarcan onun ile tanışmadım ,ama acaip bir adam evinde madalyalar dolu bir zat onu anca buraktan öğrendim ,
öyle bir eğiliyormuşki çenesi gidona geliyormuş ve bu vaziyette 56 ayna kol çeviren müthiş bir zat
hemen arkasında ,deryasında burak ,bu hareketi uzun zaman götürmek hüner beceri ister,rüzgarı aynen yarıyormuş ,arkasında burak rüzgarı gene yiyormuş çünki onunda aynı hareketi yapması gerekiyormuş ,buradan ne anlaşılmakta aynen şu,
rüzgarı yarmak istiyor isek düz yolda aynen çenemiz gidona yaklaşacak,
bu hareketi yapamıyorum yani gidona çenem yaklaşmıyor ,mesafe kalıyor ,ayrıca kesin aerobar gerekli ,o zaman rüzgara karşı çok avantajlı duruma geçeriz,
yanlız yarışlarda bu yasak ,
en büyük düşman önden esen rüzgardır bunu en aza indirmek için aynen yatacağız ,zamana karşı süren sürücülere dikkkat ettiyseniz selenin önüne yaklaşırlar arkadan pay kalır bu önemli bir harekettir,
bir kere bu forumda herkesin eğimli arazide pedal kesmeden idman serileri yapması lazım malesef bu konuda bisiklet forum fakirdir,
en azından burada topik açılarak yapılan idmanları görür idik ,30 km durmadan gidilecek ve 50 km ,sonuçlar staravadanda paylaşılır,önemli olan bırakmamak,maymun iştahlı olmamak vakit ayırmak ,
düz yol çalışmalarında kesin pedal kesilmeyecek atıyorum 30 km normal mesela,ve 50 km 'de olabilir ama bu kişinin performansına bağlı,bütün kış yatıpta birden 50 km basmak akıl karı değil zati ilk 30 km deneyimi olması lazım
ayrıca çok idman yapılması gerekir,
düz yol idman serileri sonrası bu seferde eğimli güzergahlarda idman serilerine başlanılır,yani işin özü çalışmak çalışmak gene çalışmak
antreman denince benim aklıma şu gelmekte aynen bir mesafe belirleyip durmadan basmak ,burada önemli olan trafiğin olmadığı bir güzergah seçilmeli aksi takdirde risk faktörü devreye girer,
istanbulda en trafiksiz etap göçbeyli-bıçkıdere-göçbeyli 30 km 'lik güzergahtır çok sert eğimler mevcuttur bura 60 km 'ye bedeldir ,tek çalışılacak yerde buradır ,tabi kışın ,okullar tatil olunca mangalcılar hücum eder buraya .
bu etapta piştik,bir kere etabın her km 'sini içimize sindirdik nerde ne var hangi inişte risk var bunları ezberledik bu bakımdan insan bir kere avucunun içine aldığı etapta korkmadan basar ,
bisiklet forumda sadece kartepe bisiklet takımı 50 km ve 33 km durmadan basmıştır bir çok idman yapılmıştır,
bizim etap ile bostancı-formula -bostancı etap arasında dağlar kadar fark vardır en zorlu etaplarda bisiklet sürdük ve durmadan,
kurallar var idi lastiği patlayan anında değiştirecek idi ,bu idmanlarda pedal kardeşliği felan yok idi ,zati gran fondo marmarada tekeri patlayan arkadaşlara kimse yardım etmedi ,bu bir yarış, yarışta pedal kardeşliği düşünülemez,
idmanları aynı anlayışta yaptık yani yarıştık,burada hassas nokta herkes kendi ile yarıştı bunu bir kere anlayacağız ve içimize sindireceğiz.
anca yetenek idman yaptığınız güzergahta oluşur orada kazanırsınız yeteneğinizi,bir kere hata yapar düşersiniz ama bir daha yapmazsınız, viraja çok hızlı girer iseniz yoldan çıkarsınız bunlar yaşandı ,sahada hata yapa yapa doğruyu bulursunuz
klavyeden yazarak pek işler anlaşılmamakta eylem şarttır hemde oldukça çok olacak