Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

500 Km'de Corelli

Kayıt
2 Ağustos 2016
Mesaj
13
Tepki
5
Yaş
21
Şehir
İstanbul
İsim
Samed
Alalı tam 500 km oldu şu ana kadar çok iyi gidiyor vites geçişleri,fren durma mesafesi çok iyi ama bir hidrolik kadar olmasada :) Bu 500 km'de 2 sorun çıktı sadece 1-Ayna Kol 2-Dişli kırılması bunlar geçti gitti artık daha dikkatli ve daha iyi kullanan birisiyim başlangıç olarak çok tavsiye ediyorum.1000 km sonunda bisikleti satmayı düşünüyorum çünkü model yükseltmek istiyorum Corelli markası ile alakalı sorularınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum.İyi Günler :):)
 

Dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    85,5 KB · Okunma: 313
Scudo
Dün corelli trivor 5.0 aldım dacron set yani gidon gidon boğazı sele borusu dacron arka ön shimano tourney 900 tlye aldım kullanan varsa tecrübelerini yazabilir mi? Lütfen ben 15 km gibi sürdüm yolda kaymak gibi hız yapmak istediğimdede fazla zorlanmıyorum tekerleri 700x35c cstnin lastikleri maşası kilitlenebilir maşa gidon ayarlanabilir inş bi sorun çıkarmaz kazasız belasız binerim inşallah
 
corelli servisi sıkıntılı olduğunu okumuştum bir yerde servise götürdünüzmü servisleri nasıl?
 
corelli jazz ın 2. elini aldım mayıs ayında. simdiye kadar bi sorun cikarmadı.govde aiminyum eskişehırde uretiliyor. uygun fiyatıyla dusunulebilir...
 
(link) şu bisikleti çok istiyorum
 
@Krwey
servisler berbat. düzgün bisikleti bozdular. başka bir servise gittim adama bana bisiklet ucuz yapacak bir şey yok dedi elini bile sürmedi. üstelik garantili bisiklet için 50 tl para istedi
 
Arkadaslar servisine gitmeyin tanidiginiz bisikletcilere gidin
 
Boolva RC300 üzerine ufak bir güncelleme yapayım. (420km)

kmc z9 zincirimin bir tane baklası yerinden çıktı. tam olarak kopmadı bisikletçiye kadar idareten götürdü.
bozulan baklayı missing link hızlı açılıp kapatılan bakla ile değiştirdik 40 liraya halloldu.

dün turlarken lastik basınçlarını 90 küsür psi'lara çıkarttım
bugün ekmek alıp geldikten sonra lastik durduğu yerde patladı.
jant ile iç lastik arasına geçirdikleri bant malzeme deliklerden birkaçını yarım kapattığı için lastik oradan patladı.
yama yaptım toplarken şişirince bir hata yapıp sibobun lastikle birleştiği yerden iç lastiği tamamen kullanılamaz hale getirdim. (rip. schwalbe)
zefal markasının yapışkanlı kumaş jant bandını sipariş ettim parça gelince montajı dahil olmak üzere fotoğraflı bir içerik hazırlayacağım inşallah.
 
Son düzenleme:
  • İnanılmaz
Tepkiler: Emre Yönlüer
evet bant geldi, başlıyoruz.
20200408_181705.jpg
önce lastiklerimizi söktük.. sehpamız yok tabi imkansızlıklar :)
20200408_182047.jpg
schwalbe ismi her ne kadar alaman intibası bıraksa da bu bisiklette kullanılan Lugano k guard modeli vietnam üretimiymiş
20200408_182358.jpg20200408_182413.jpg20200408_182433.jpg
ben arka lastiğin böyle olduğunu gördüğümde kendimce düzeltmeye çalışmıştım bu üç görsel ön lastiğin hiç dokunulmadan çıktıktan sonraki hali.. farkındaysanız delikler gayet büyük sıkıntı olacak derecede.
20200409_102424.jpg
malzememiz bu. ben internetten kargosuyla 55 liraya denk getirdim. muhtemelen aynı ürün daha uygun fiyata da bulunur
20200409_103038.jpg
görselde janttaki deliğin sadece yarısını kapatmış eski bantla kıyaslamasını görüyorsunuz.
genişliği 17mm. normalde üzerinde yol bisikleti için 10 veya 13mm kullanılması önerilmiş ama 17mm benim tam istediğim gibi jantın her yerini kapladı
20200409_105514.jpg
bu da toplarken.. tam iki adet iç lastiği kurban verdim bu işe. sonunda üçüncüyü gittim bisikletçiye taktırdım olsun :)
not: tabii ki bu iş yetkili servis garanti vs. kavramlarla daha zahmetsizce çözülebilirdi. ama jant elime geri geldiğinde bu kalitede bir bant takılmayacağından emin olduğum için kendime bu işi meşgale edindim.
toplam maliyet: 55 lira jant bandı, 40 lira montaj dahil cst iç lastik ;)
 
@undefined güzel iş fakat jant bandı yerine elektrik bandı daha ucuz bir çözüm olacaktır. Tabi bundan sonrası için :D. Geçmiş olsun.
 
@undefined güzel iş fakat jant bandı yerine elektrik bandı daha ucuz bir çözüm olacaktır. Tabi bundan sonrası için :D. Geçmiş olsun.
vallahi 100 kiloya merdiven dayadım. bisiklet de aksesuar suluk muluk derken 13 kilo oluyor. ve ben yüksek basınç binerim bundan sonra :) ben bu kombinasyona dayanabilecek bir elektrik bandı tanımıyorum hocam :)
ha elimin altında ecnebilerin "duct tape" dediği nanenin orijinali olsaydı onu kullanırdım bak
 
@cpolat

Güzel olmuş umarim bir daha içten patlamaz.

Benim jantlarda da ayni durum vardi, janta sarilan koruyucu bant çok dandik oldugundan mütevellit benim iç lastik mütemadiyen patliyordu. Yaavv neden patlıyor bu lastiklet diye diye gunler sonra lastiğin dışardan değil de içerden patladigini keşfettim.

Sonra o dandik olan bandı çıkartıp kendim patlamis olan iç lastiği jantin tabanina gecelcek serit halinde kestim ve janta yapıştırdım. Sonrasinda uzerinden birkaç tur da elektrik bandıyla kat attım ve cok şükür patlama derdinden kurtuldum.

Fabrikasyon gelen jantlarda maalesef oluyor bu durum, hele jant cok markali ve pahali olmayan bir jantsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: cpolat
@cpolat

Güzel olmuş umarim bir daha içten patlamaz.

Benim jantlarda da ayni durum vardi, janta sarilan koruyucu bant çok dandik oldugundan mütevellit benim iç lastik mütemadiyen patliyordu. Yaavv neden patlıyor bu lastiklet diye diye gunler sonra lastiğin dışardan değil de içerden patladigini keşfettim.

Sonra o dandik olan bandı çıkartıp kendim patlamis olan iç lastiği jantin tabanina gecelcek serit halinde kestim ve janta yapıştırdım. Sonrasinda uzerinden birkaç tur da elektrik bandıyla kat attım ve cok şükür patlama derdinden kurtuldum.

Fabrikasyon gelen jantlarda maalesef oluyor bu durum, hele jant cok markali ve pahali olmayan bir jantsa.
benim bir de no name bir tane mtb var hocam ondan aşinaydım bu olaya. ama bu kadar özenli bir çözüm yapmamış, eski şambreli geçirmiştim ben de.
güzel bir uğraş oldu hocam özetle..
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Geri