Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

700x35c den 700x28e gecis

Ahmet.S

Aktif Üye
Kayıt
1 Şubat 2015
Mesaj
114
Tepki
51
Şehir
Amasya
İsim
Ahmet
Bisiklet
Bianchi
Arkadaslar forumda arama yaptim ancak tam istedigim bilgiye ulasamadim

Sehir tur bisikletim var 700x35c lastik var uzerinde patlak korumali
700x28e gecmek istiyorum uzun turlar icin sizce ortalama hizda bariz bir artis olur mu
Bu olayi tecrube eden var mi aranizda

Cevaplar icin simdiden tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: bambam84
Scudo
700x35 veya 38 tekerli şehir bisikletinden inip 700x25'li yol bisikletine binince ciddi fark hissediyorum. kesinlikle fark yaşarsınız, yolda akışı iyileşir ama yüksek basınçtan dolayı hissedeceğiniz çukur hissi de artacak :)

bende değiştirmeyi düşünüyorum, şehir içinde 28 güzel bir boyut. jant'a uyum konusunda çekincelerim var, internetten sipariş verecekseniz birde bisikletçiye danışmanızı öneriririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet.S
Jelli sele de almayi planliyorum konfor olayini o sekilde halledecegim
Jantlarim buyuk ihtimal uyumlu kontrol edecegim
Cevabiniz icin tesekkurler

Baska tecrube eden varsa yazabilir rica ediyorum
 
@ahmetcan05

Hazır geçilmişi var. :) Cyclocross bisikletimin 700x35 ölçüsündeki arazi tipi dişli lastiklerini 700x28 Continental Grandprix ile değiştirdiğimde hissettiğim şey kamyondan inip otomobile binmeye benziyordu.

Lakin arkadaşın da belirttiği gibi yoldaki engebeleri de kemiklerimde hissetmiştim. Sonradan alışınca problem kalmadı tabi.

Akıcılığa bağlı olarak hızda da bir miktar artış olacaktır, ancak çok muazzam farklar beklememek gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet.S
bilgisizliğimi hoş görün ama bir sorum olacak,
700x35 ten 700x28 e geçerken jantları da değiştirmek gerekiyor mu?
teşekkürler yanıtlar için.
 
700x28 şehir içi için ideal ancak, turda yüklü halde çok konforlu olacağını düşünmüyorum:) 700x 25 ile tur yapmışlığım var. Lastik patlatmadım hiç ancak , bütün yolu oldukça dikkatli geçtim. Ben tur için 700x32 idealdir diye düşünüyorum. Ancak, yükünüz 5- 10 kg civarlarında ise 32 nin altı olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet.S
Sırf lastik inceldiği için muazzam bir fark beklemeyin. Lastiğin yapısı daha belirleyici bu konuda.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet.S
bende bi soru sorayım konu açılmışken. benim bisiklet de cylecross ama üzerinde 23lük lastikler var. bir arkadaş bisiklete 28den büyük lastik takamayacağımı söylemişti. peki bisikleti neden cylecross yapmıilar o zaman :D
 
Geçen ay yaptım bu geçişi ben de. Önceki mesajlarda dendiği gibi muazzam bir fark olmasa da bariz bir farklılık oldu. Akıcılık arttı, daha kolay sürüş geldi. Eski 35 lastiklere 60 basıyordum 28 yenilere 100 basıyorum haliyle bir miktar konfor gitti ama bence önemli değil. Yol bisikletine bir adım daha yaklaştığımı hissettim :) Spd de kullanıyorum ve virajlarda korktuğum olmadı. Gerçi ben de dikkatliydim bu süreçte, bisikleti çok yatırmadım. Velhasıl bence şehir için ideal, tur için söylenenler mantıklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet.S
@srdrmrs

Mevcut jant setiniz yol tipi olabilir. Cyclocross kadro kullandığınıza göre maşa ve arka çatal açıklığının 35c ve üzerini desteklemesi gerek.

Benim jant seti 29'er mtb tipi ve göbekler de yine SRAM X7. Arazide dayanım için faydalı olmakla beraber şehir içinde oldukça ağır. 23c lastiklerinizden memnunsanız hiç elleşmeyin. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: srdrmrs
Jelli sele alsam konfor olayi cozulmus olur bence
Cevaplar icin tesekkurler

Zaten yuk cadir mat ve uyku tulumu bi kac yiyecek falan cok uzun turlar degil
 
Selam Arkadaşlar,
Giant Anyroad daki S-X2 jantlarla beraber kullandığım 700x32 lastikleri minimum kaça indirebilirim fikri olan ya da bu şekilde bir upgrade yapan var mı acaba?
Nette fellik fellik aradım fakat bu detaya ulaşamadım malesef.
Benim tahminim 700x28 lik lastik kullanabilirim ama daha incesi ile disk frenli sistem uymaz diye düşünüyorum.
Ne dersiniz?
Tşk,
 
Geri