Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

A sınıfı tur bisikletleri nereden satın aldınız?

Kayıt
22 Haziran 2016
Mesaj
52
Tepki
71
Yaş
31
Şehir
istanbul
Evet tur bisikleti denilince ilk akla gelen Surly lht, salsa marrakesh, kona sutra,
co-motion syskiu,van nicholas deveron, genesis tour de fer,
Specialized awol, trek 520 gibi bisikletlerin satışı var mi? ( ben bulamadım internetten)
vsf tx400, ktm lantano gibi modellerin durumunu bilmiyorum. Fuji touring var galiba.
Yukarida yazdığım diğer modelleri kullananlar varmi? Nerelerden aldiniz? Ülkemizde satışi olan magazalar var mi bildiginiz?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
(link)

Fuji nin türkiye distribütörü yok artık, bisiklet gezgini kapandıktan vsf, koga ve salsa yıda bulmanız zor aktif pedal sipariş üzerine alow getiriyor benim bildiğim bu
 
Surly Lht kadroyu , bikecomponents firmasından , vergisini ödeyerek aldım . Bir arkadaşıma da wiggle dan Fuji touring aldık, o da vergisini ödedi , sorunsuz teslim aldı. Her iki siteden de memnun kaldık.
 
Carraro crt- world tour keşke çelik kadroyla üretilse. Ne güzel olurdu.
 
Istediğiniz ölçü, renk, desen, komponent ile size ozel imal edilmis ısmarlama bir bisiklet düşünmez mısınız?
 
Son düzenleme:
@Gökay Akçay


Melsa bisiklet fuji ve breezer 'ı sadece satışını mı yapıyor o zaman ? Bu arada breezer'ı yine listelerinden çıkarmışlar. Breezer'da Breezer Doppler Team ve Radar Expert modeli çok hoşuma gidiyor. co-motion, salsa, kona, surly bunları unutsak yeridir siz yurt dışından almadıkça bulabileceğiniz sanmıyorum.
(link)
 
@MakRo
Co-motion markasinin fena modelleri var . Hastasıyım.
Tabi tek gectigim tek model Kona sutra ltd dir candir
Kona-Sutra-LTD-Review_8-768x512.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
@Taygun Kon
Alüminyum kadronun ne gibi dezavantajı var
 
@sargon
Aliminyum kaynakçısı bulmak daha zor(muş) ozellikle de ücra yerlerigezerken yaşanacak bir kadro kırılması çatlaması durumlarında.
Aslında bu hep bir tartışma konusudur sürer gider. Ben de tecrübeli değilim o yüzden kimseyi yanıltacak birşey demeyeyim susayım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sargon
@Taygun Kon
Aslında doğru böyle bir olumsuzlukta Çelik kadro onarılıp devam edebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Taygun Kon
@Taygun Kon
Orasi oyle ama kimse kadroyu kiracak vahsette bir kaza sonucu turcuya ne olacak , hangi hastaneye yetistirilecek konusunu irdelemiyor.
 
Son düzenleme:
@mariokaldato

Benim okudugum kadariyla celik kadro mantigi şu. Uzun sureli turdasin, her turlu yola giriyosun( asfalt, toprak, camur, taş vs), herzaman yaninda en az 30 kg yuk var, bu durumda celik hem darbeleri daha cok absorbe ettigi icin daha rahat bir surus oluyormus hemde aleminyum daha gevrek oldugu icin catlama yapabiliyormus. Celik en fazla esneme yapar onunda onarimi daha kolay. Dedikleri bu. Ama sayilari çok azda olsa kaliteli aleminyum kadroyla dunya turu yapanlarda var. Biride gurkan genc mesela. Ayrica koga nin tur bisikletleri aleminyum. Trek 520 ninde maşasi aleminyum. Ama ideali guzel bir celik kadro.
Not olarak soyliyim ben dunya turu falan hic yapmadim sadece son zamanlarda internetten ogrendiklerimi paylasiyorum.
 
Son düzenleme:
@furkanbisiklet
trek 520 'nin kadrosu ve maşası Chromoly'dir.Chromoly krom ve molibden alaşımlarıyla güçlendirilmiş çeliğe denir.
KadroTrek butted chromoly disc touring, rack & mudguard mounts
MaşaChromoly Touring Disc w/lowrider mounts
 
@furkanbisiklet
edindiğiniz bilgiler genelde doğru, birkaç düzeltme yapılması lazım.
Gürkan Genç 2 kez kadrosunu kırdı ve değiştirmek zorunda kaldı. Koga'nın alüminyum olan tur bisikletleri de var, çelik olan da.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
Merhaba,
surly türkiye diye aratıncca şu sayfa çıkıyor: (link)
Kazasız keyifli sürüşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@MakRo
Melsa elinde ne ürün ne yedek parça bulundurmuyor, sözde “distribütör” bak dikkat edersen sitelerindeki tüm ürünlerde ön sipariş yazıyor, gidip bisiklet almak istersen adamlar internetten getirtip üstüne komisyon koyuyor, adamların 10 bin liraya sattıkları ürünü geçen forumdan bir arkadaş indirim yakaladı yurt dışından gümrüğü vergisi dahil 6.850 ye buldu, anlayacağın adamlar son 2 yıldır sadece aracılık gibi bir şey yapıyorlar

Benim hem 9,5 kiloluk alüminyum cannondale hemde 13,5 kilo çelik fujim var ikisiylede baya bir mesafe yaptım son 10 yılda kadro malzemesi olarak bende çok farklı bir hissiyat yaratmadı ikiside tabi biri şehir bisikleti biri tur bisikleti ikisininde kullanım alanına göre artıları eksileri var ikisininde üzerine 25 kilo bagaj bağladığın zaman zaten ağırlık farkı ortadan kalkıyor, bir tur bisikletini tur bisikleti yapan temel faktör kadro malzemesinden çok kadro geometrisi, tekerlek açıklığı bence, tur bisikletinde esas olan ağırlık dağılımı ve denge öyle arkaya bir bagaj takıp üstüne tüm yükü bağladığınız zaman emin olun uzun mesafe işkenceye dönebiliyor mutlaka ağırlığınızı öne ve arkaya eşit dağıtmanız gerekiyor tur bisikletinde drop bar kullanılmasının temel nedenide 40 kiloluk bir bisiklette hava direncinin bir önemi olmadığından üzerindeki sürücünün ağırlığını arkadan alıp birazını öne aktarabilmektir gibi gibi, çok uzattım kısacası kadro malzemesini çok kafaya takmamak lazım
 
Son düzenleme:
@ippon
Eski modellerinin çelik olduğunu biliyorum ama artık değil. Ben bisikletlerin 2019 modellerinden bahsediyorum 2019 model Trek 520 nin maşasi chro moly degil aleminyum. Sitesinde gerekli bilgiler var
 
  • Beğen
Tepkiler: Afyon35
@furkanbisiklet
2019 modelinde aleminyum çatal kullanılmış haklısın .
 
@ippon bunlarında kafası karışık 90 başı modellerde tüm kadroyu alu yapıp arka üçgen ve maşayı çelik yaparlardı şimdi tam tersi ?
 
  • Hahaha
Tepkiler: Taygun Kon
Geri