@uguryilmaz144 çok orjinal bir fikir

Çok iyi bir iş çıkarmışsın, herşeyden önce kendi aero bisikletini kendi yaratma fikrin harika.
Senin de dediğin gibi, bisikletten çok sporcunun duruşu, kaskı, giyimi ve jantların özelliği daha çok etki ediyor. Fakat fikrin yine de el emeği olduğu için çok başarılı buldum
Aklıma gelen 2 tavsiye var, birincisi şu bölgeyle alakalı:
Bu bölgedeki geçiş sorunsuz olmalı. Yani boru ve senin parçan arasında tam bir uyum olmalı. Yoksa, avantaj değil dezavantaja dönüşebilir. Ve, borunun önünden bakılınca senin parçan kesinlikle görünmemeli. Yani senin parçan, borunun genişliğini arttırmamalı.
İkincisi, ürettiğin parçaların üzeri pürüzlü gibi duruyor. Tabiki daha geliştireceksindir ama dümdüz olmalılar ve havayı üzerlerinden daha iyi akıtabilmek için, kaygan gibi bir yüzeyleri olmalı. Demek istediğim şey tam kaygan değil, vernikli gibi, zippin kullandığı jant yüzeyi örneğini verebilirim. Parlayan, garip bir yüzeyi var biliyorsundur:
Şu resmin işaretli bölgesinde, ışığa karşı belli oluyor jant yüzeyinin ne kadar kaydırıcı bir yapıda olduğu:
Bu tip bir yüzeyi hedefleyebilirsen daha iyi sonuçlar alabilirsin
Son olarak, arka çatal bölgesini şu kadrodaki gibi de kapayabilirsin:
Modelin adı Fuji D6, internetten daha detaylı resim ve video bulup inceleyebilirsin
Devam et, bu işi bırakma

Çok heyecanlı bence



-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ekleme: Son olarak aklıma gelen, bu el emeği işe daha da azim katacak bir fikrim var
Rüzgar tünellerindeki testlerde de buhar üflüyorlar, mutlaka bununla ilgili görsellere denk gelmişsindir:
Bunun ev yapımı, amatör halini uydurabiliriz

Buhar makinesi

Piyasada 50-60 liradan başlayan fiyatları var. "Oda nemlendirici" veya "hava nemlendirici" olarak geçiyorlar:
Bu cihazların güç ayarı da oluyor, yani daha az veya daha çok buhar üfleme fonksiyonları ayarlanabiliyor. Ürettiğin parça ve boru kombinasyonlarını, bu buhar makinesini kullanarak "göz kararı" test edebilirsin
