Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Akıcı jant böyle mi olmalı?

Scudo
Abi heves ettim gittim bende denedim jantı dün akşam azcık kuvvetle ittim 2 saniye tüm gücümle ittim 20 saniye :)
 
@Ulaş Çavuşoğlu fren sürtüyordur ince ayarla seninkide uzun süre döner.
şuan benimkide sürtüyor uğraşmak istemediğim için yapmıyorum.
yoksa benim paylaştığım videodaki kadar dönüyor
 
yani teknık konularda pek bılgım yok ama oldugu kadarı ıle bakınca bu vıdeoda bı yanlıslık var..Arka tekerı hub sesı nerde ???? mantallar nıye takılı degıl ? Spın testı boyle yapılmaz..Temızlık sırasında tırnakların degmemesı ıcın bı ıslem yapılmıs gıbı..Cok yanıltıcı bır vıdeo..Ve arkadası kınıyorum..Bu jant giris-orta sevıye bır yarıs jantıdır zaten..Youtube a hıc mı bakmadınız..Spın test fulcrum racıng 1 yazın bakın..Suratlı pedal cevırınce bu jant bır dakıkayı bıraz gecer..Ha jantın bosta cok donmesı akıcı jant anlamına da gelmez.Agırlık altında ıken yanı bınıcı uzerınde ıken nasıl dondugu onemlıdır.. BU sekılde yazmamın sebebı bu vıdeoyu ızleyen bırı etkılenıp dısınden tırnagından bırıktırıp bu jantı alır ve hayal kırıklıgına ugrar..Sıddetle kınıyorum arkadası.Hatta baya kızgınım...Yanı ozetle bu vıdeoyu ızelyen arkadaslar oyle cok etkılenecek bır durum yok ortada...BU jant boyle donmez..On tekerınkı zaten normal gırıs- orta sevıye bır yarıs jantı ıcın..
 
Akıcı jant böyle mi olmalı? Evet, tam da böyle olmalı.

Sadece bu konu değil, benzeri birçok konuda yanlış giden bir şeyler var.

Telefon savaşlarını ve birilerinin bu savaşlardan elde ettikleri ganimetleri bilmeyen yoktur. Hemen herkes, çok basit kullanım amaçlarına rağmen binlerce lirayı telefonlara harcıyor. Maalesef akıcı jant ve benzeri konular da aynı yönde gitme eğiliminde; bisiklette hız yapmak isteyenler 'sihirli değnek' bulduklarını zannediyorlar. Bisikletten performans elde etmek istiyorsak; onu sağlayacak olan kaynaklara, yani güçlü nefese ve sağlam bacaklara odaklanmak gerekiyor, akıcı jantlara değil. Kesinlikle konuyu açana sözüm yok. Ancak bu mesajlardaki gidişat maalesef telefon muhabbetine dönüyor.

Eğer bütçemiz kısıtlıysa harcayacağımız paranın büyük kısmı nefese ve bacaklara olmalı, artan parayla jant vb. şeyler almalı. Bisiklette hız ancak böyle sağlanır.

Örneğin TrainingPeaks'a abone olup, kendimize uygun antrenman programlarını çalışabilir, hizmeti verenlerin bize yönelik yönlendirmelerini can kulağıyla dinleyebiliriz. Ölçüm ve değerlendirme bu işin özü: power metre, nabız ölçer gibi cihazları alıp antrenmanlarda kullanabiliriz. Sadece bisiklet başında değil, ondan uzaktayken de gelişmeye devam etmek için spor salonuna kaydolup kuvvet antrenmanları yapabilir, evde trainer-spin bike çalışması yapabiliriz. Ayda bir sağlık kuruluşlarında vücut kas-yağ oranı, kan değerleri ölçümü yaptırabilir, üç ayda bir vo2max-laktat ölçümleri yaptırabiliriz. Nefesi ve bacakları geliştirmenin yolu düzenli çalışmaktan geçiyor. Bunlara yatırım yapıyorsak ve paramız kalıyorsa akıcı janta para harcayalım. Ancak sadece akıcı jantla yollarda bizden daha güçlü bisikletçileri geçebileceğimizin hayalini kurmayalım. Akıcı jant vb. şeyler güçlü nefese ve sağlam bacaklara sahip pro seviye bisikletçilerin yarışlarında saniyelik farkları sağlar. Kısacası neyin ne işe yaradığının bilincinde olmak gerekiyor.
 
@Bahadır Gürel ne güzel söylemişsin ya bu jant lobisinden sıkıldım valla değişmiyorum işte focusumun concept jantlarını neyi varmış mis gibi jant işte ilk yol bisikletim ilk jantım başka kullanmadığım için benim için en iyisi bu, hem jantın performansı zamanla artmaz ama bizimkisi artar dimi ama yatırımı kendimize yapmak en iyisi :krnz:
 
yorumların hepsini okumadım ama evet veya hayır diye bir cevap görmedim 129. yorumu atıyorum !:)
 
Geri