amasseia
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Nisan 2019
- Mesaj
- 1.618
- Tepki
- 3.700
- Yaş
- 35
- Şehir
- Bursa Karacabey
- İsim
- Ali
- Başlangıç
- 1996—97
- Bisiklet
- Mosso
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
5000 küsur kilometredir aliexpress kadrosu kullanıyorum. Çatlar veya kırılırsa forumu kesinlikle haberdar edeceğim.
[/QUOTE Çatlar veya kırılırsa, umarım foruma haber edecek durumda olursun.
Katılıyorum. Yaklaşık 1000 dolar kadar bütçeyi kadro için ayırmış olsaydım ben de Aliex. çakmalarını tercih etmezdim. Wiggle üzerinden orijinal kadrolardan almaya bakardım. Tabii kişiden kişiye değişir ama ben her sürüşümde acaba kırıldı mı diye düşüneceğime rahat rahat binmeyi yeğlerim.Orjinal kadro almama konusunda tek handikap, markaların satışa koymadan önce geçtiği testlere bu kadrolar maruz kalıyor mu bunu bilemeyiz. Markalar riske girmez. Bunlar ucuza satar, riske girerler. Soran olursa ucuz etin yahnisi kardeş ya iyi çıksaydı o zaman üzerine para mı verecektin derler adama
Muhtemelen kullanılır kadrolardır ama kritik bir imalat hatası var ise bunu nereden bileceksiniz. İşte bu sebeple aşırı ucuz imitasyonlara karşıyım. Kişisel görüşüm 1.000$ böyle bir kadroya para verip Rus ruleti oynamak yerine 6-7 yaşında çakı gibi bir orjinal kadroya verirdim o parayı. Hikayesi de biliniyorsa tadından yenmez.
Gene de siz bilirsiniz..
Kalıplar aynıdır kopyalanması zor değil ama pinarellonun kullandığı karbonu kullanamadıkları garanti. 😀Kalıplar birebir aynıdır, onu çok rahat 1 adet bisiklet satın alıp üretirler vs. ama bu Mahmutpaşa'da Merter'de üretilen lacoste değil, mağazaya gidenlerden artanlar pazar tezgahına gitsin, kurumsal ve ciddi arge yatırımı yapan firmalar, böyle bir şeye göz yumacaklarını, veya üretenlerin de markayı kaybetme riskine girip buna göz yumacaklarını sanmıyorum. Ben de birkaç yıl sonra Çin'den karbon kadro almayı düşünüyorum fakat bu tarz orjinal ürün çakması yerine (her ne kadar nefsim onu daha çok istese de ) markalaşmış, Çin markası karbon kadrolardan almayı düşünüyorum.
sarı sitede bir dolu "şurasında kılcal çatlak var ama kullanıma engel değil" ya da "şurasında tamir edilmiş kadro uygun fiyata" açıklamaları ile kadrolar var. Az buz paralar değil. Gene de siz bilirsiniz. 😉Arkadaşlar, eleştirmiyorum ama gerçek yarışlarda da karbon kadroların kırıldıklarını gördük. Antrenman bisikletlerinde de kırılan kadrolar vardı. Şimdi buradan hareketle nasıl olacak bu iş 😁 kırılmaz deyip inanmak lazım 😁ben bu riske gireceğim.. 60 mm profilli Reynalds 1k örüm karbon jantları bir yaz bir son bahar geçirerek kullandım. Çıt sesi gelmedi daha..😇 Uzakdoğu üretimi.. Belki de 36 telli ve zırhlı lastik kombinasyonundandır, bilinmez.. Ooo 🤩? O zaman kadro hiç kırılmaz.. Tamam, kesin alıyorum.. Bu arada furş seti dahil maşam da salcano cyc02 karbonu. Onda da çıt yok (henüz 😅) bu da yüreklere su serpmezse artık, alın çelik kadroya binin abi, ne diyeyim 😅
öyle yapıyorum, columbus bir italyan belki bir kaç kg daha ağır oluyor ama içim rahat.… bu da yüreklere su serpmezse artık, alın çelik kadroya binin abi, ne diyeyim 😅
Vengeyi yeni nesil Tarmac ile birleştirdiler birkaç sene önce.. Venge olarak üretimi olmadığı için duyulmaması gayet normal.Arge kurumsal bilmem ne dediginiz bu adamlarin pr calismalari.urettikleri urun belli.6-7 bin$ a kadro satiyorlar.olacak is degil.ruzgar tuneli engeneering.noldu venge diye bi moldel vardi adini duyan var mi sanki kullananlar da silindi dunyadan hic bi yerde gorunmuyor.Ben o paraya brelis hazir kadro alırdim.850€ fiyati var yanlis gormediysem.
Biliyorum ama o da wind tunnel da gelistirilmisti.soyleydi boyleydi.3 tne boruyu birbirine kaynatacaklar gelistire gelistire bitiremediler.zerre inandirici degil.Vengeyi yeni nesil Tarmac ile birleştirdiler birkaç sene önce.. Venge olarak üretimi olmadığı için duyulmaması gayet normal.
Geliştirme konusundaki bakış açınız yazdığınız gibi 3 boruyu birbirine kaynatmak ise ne yapsalar zaten sizi inandıramazlar.Biliyorum ama o da wind tunnel da gelistirilmisti.soyleydi boyleydi.3 tne boruyu birbirine kaynatacaklar gelistire gelistire bitiremediler.zerre inandirici degil.