Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

aliexpress pinarello kadro hakkinda

Görsel olarak çok iyiler diyebilirim. Görselliği kadar kaliteli ise ve fiyat gerçekten kafa karıştırıcı şekilde cüzi ise değerlendirilebilir görüşündeyim.

Bununla birlikte, kullanıcı deneyimleri ve üretici bilgisi de kadroları alma konusunda bir kilit rolü üstleniyor.
 
Scudo
Bu ürünlerin resimlerini irtibatta olduğum bir firma yetkilisi üzerinden aldım arkadaşlar.. Ürünler gerçekten çok iyi kalitede.. Daha alt üretim versiyonlar da var.. Trek slr 1000 dolar.. Pinarello f12 680 dolar, cipollini 590 dolar.. GİBİ değişiyor.. Her bir kadro karbon ancak örüm kalitesi veya serisine göre fiyatlandırma da değişiyor. Bence ürünlerin bedelini hakeden kalitede üretiliyorlar.. Eğer talep eden olursa özelden satıcı ile whtsup telini paylaşabilirim.. Ben bütçemi hazır ettiğimde kesinlikle bu aliexp mağazı arkadaştan ürün alacağım. Bu arada paylaşımların tümü kendi paylaşımları.. IMG-20220114-WA0016.jpgIMG-20220114-WA0032.jpg
 
Bende Uzun süredir bu sayfalara bakıyorum ama almaya cesaret edemiyorum
Kullananlardan yorum almak çok faydalı olacak
ama ilk sayfadaki Pınarello'ya bayıldım
Şimdi Kadro resimlerini detaylı tekrar inceledim bu kadroların üzerin de UCI onay etiketi de var
Acaba Orjinal firmaların yaptırdığı şirketler ellerindekini mi satıyorlar
Çünkü benim bildiğin Karbon kadroların %90-95'iÇinde üretiliyor Buna deklere etmese de Trek de dahil
 
Son düzenleme:
Orjinal kadro almama konusunda tek handikap, markaların satışa koymadan önce geçtiği testlere bu kadrolar maruz kalıyor mu bunu bilemeyiz. Markalar riske girmez. Bunlar ucuza satar, riske girerler. Soran olursa ucuz etin yahnisi kardeş ya iyi çıksaydı o zaman üzerine para mı verecektin derler adama 😁

Muhtemelen kullanılır kadrolardır ama kritik bir imalat hatası var ise bunu nereden bileceksiniz. İşte bu sebeple aşırı ucuz imitasyonlara karşıyım. Kişisel görüşüm 1.000$ böyle bir kadroya para verip Rus ruleti oynamak yerine 6-7 yaşında çakı gibi bir orjinal kadroya verirdim o parayı. Hikayesi de biliniyorsa tadından yenmez.
Gene de siz bilirsiniz..
 
Orjinal kadro almama konusunda tek handikap, markaların satışa koymadan önce geçtiği testlere bu kadrolar maruz kalıyor mu bunu bilemeyiz. Markalar riske girmez. Bunlar ucuza satar, riske girerler. Soran olursa ucuz etin yahnisi kardeş ya iyi çıksaydı o zaman üzerine para mı verecektin derler adama

Muhtemelen kullanılır kadrolardır ama kritik bir imalat hatası var ise bunu nereden bileceksiniz. İşte bu sebeple aşırı ucuz imitasyonlara karşıyım. Kişisel görüşüm 1.000$ böyle bir kadroya para verip Rus ruleti oynamak yerine 6-7 yaşında çakı gibi bir orjinal kadroya verirdim o parayı. Hikayesi de biliniyorsa tadından yenmez.
Gene de siz bilirsiniz..
Katılıyorum. Yaklaşık 1000 dolar kadar bütçeyi kadro için ayırmış olsaydım ben de Aliex. çakmalarını tercih etmezdim. Wiggle üzerinden orijinal kadrolardan almaya bakardım. Tabii kişiden kişiye değişir ama ben her sürüşümde acaba kırıldı mı diye düşüneceğime rahat rahat binmeyi yeğlerim.
 
1000 dolar kendi bütçem olsa, üstüne az biraz daha ekler istediğim şekilde kendime kadro yaptırırım.

(link)
 
OooOO...

Belki bilenleriniz vardır. Şu eleman Youtube'da Aliexpress'ten aldığı bisiklet parçalarını yorumluyor. Biraz haddinden fazla geyiğe kaçtığı da olmuyor değil ama incelemeleri oldukça başarılı. Nasıl yani? Şöyle beğenmediği ürünlerin tamamını topluca gömdüğünü de çok gördüm, bilinen markaların bazı ürünlerin saçma derecede pahalı olduğunu ve Aliexpress'ten sipariş vermenin daha mantıklı olduğunu söylediğini de....


Bazen böyle şeytan dürtmüyor da değil....
 
Önceki yorumlarda denildiği gibi aliexpress yada Çin'den markası belli olmayan bir ürün almak yerine kendi içlerinde markalaşmış olan firmalardan almak daha mantıklı olacaktır. Forum mtbr gibi yabancı forumlarda toplanan kadrolardan da fikir alabilirsiniz.
Bende alttaki kanalı takip ediyorum marka incelemeleri vs olarak youtube üzerinde çok içerik var. Gravel bisiklet sayfasında aliexpress karbon maşa konusu geçmiş bence her zaman geri bildirimi olan ürünlerden tercih etmek gerekli diye düşünüyorum. Son olarak trek olan kadroları canlı görsem ayırt edebileceğimi sanmıyorum.
(link)
 
Kalıplar birebir aynıdır, onu çok rahat 1 adet bisiklet satın alıp üretirler vs. ama bu Mahmutpaşa'da Merter'de üretilen lacoste değil, mağazaya gidenlerden artanlar pazar tezgahına gitsin, kurumsal ve ciddi arge yatırımı yapan firmalar, böyle bir şeye göz yumacaklarını, veya üretenlerin de markayı kaybetme riskine girip buna göz yumacaklarını sanmıyorum. Ben de birkaç yıl sonra Çin'den karbon kadro almayı düşünüyorum fakat bu tarz orjinal ürün çakması yerine (her ne kadar nefsim onu daha çok istese de :D ) markalaşmış, Çin markası karbon kadrolardan almayı düşünüyorum.
 
Kalıplar birebir aynıdır, onu çok rahat 1 adet bisiklet satın alıp üretirler vs. ama bu Mahmutpaşa'da Merter'de üretilen lacoste değil, mağazaya gidenlerden artanlar pazar tezgahına gitsin, kurumsal ve ciddi arge yatırımı yapan firmalar, böyle bir şeye göz yumacaklarını, veya üretenlerin de markayı kaybetme riskine girip buna göz yumacaklarını sanmıyorum. Ben de birkaç yıl sonra Çin'den karbon kadro almayı düşünüyorum fakat bu tarz orjinal ürün çakması yerine (her ne kadar nefsim onu daha çok istese de :D ) markalaşmış, Çin markası karbon kadrolardan almayı düşünüyorum.
Kalıplar aynıdır kopyalanması zor değil ama pinarellonun kullandığı karbonu kullanamadıkları garanti. 😀
 
Arkadaşlar, eleştirmiyorum ama gerçek yarışlarda da karbon kadroların kırıldıklarını gördük. Antrenman bisikletlerinde de kırılan kadrolar vardı. Şimdi buradan hareketle nasıl olacak bu iş 😁 kırılmaz deyip inanmak lazım 😁ben bu riske gireceğim.. 60 mm profilli Reynalds 1k örüm karbon jantları bir yaz bir son bahar geçirerek kullandım. Çıt sesi gelmedi daha..😇 Uzakdoğu üretimi.. Belki de 36 telli ve zırhlı lastik kombinasyonundandır, bilinmez.. Ooo 🤩? O zaman kadro hiç kırılmaz.. Tamam, kesin alıyorum.. Bu arada furş seti dahil maşam da salcano cyc02 karbonu. Onda da çıt yok (henüz 😅) bu da yüreklere su serpmezse artık, alın çelik kadroya binin abi, ne diyeyim 😅
 
Arkadaşlar, eleştirmiyorum ama gerçek yarışlarda da karbon kadroların kırıldıklarını gördük. Antrenman bisikletlerinde de kırılan kadrolar vardı. Şimdi buradan hareketle nasıl olacak bu iş 😁 kırılmaz deyip inanmak lazım 😁ben bu riske gireceğim.. 60 mm profilli Reynalds 1k örüm karbon jantları bir yaz bir son bahar geçirerek kullandım. Çıt sesi gelmedi daha..😇 Uzakdoğu üretimi.. Belki de 36 telli ve zırhlı lastik kombinasyonundandır, bilinmez.. Ooo 🤩? O zaman kadro hiç kırılmaz.. Tamam, kesin alıyorum.. Bu arada furş seti dahil maşam da salcano cyc02 karbonu. Onda da çıt yok (henüz 😅) bu da yüreklere su serpmezse artık, alın çelik kadroya binin abi, ne diyeyim 😅
:) sarı sitede bir dolu "şurasında kılcal çatlak var ama kullanıma engel değil" ya da "şurasında tamir edilmiş kadro uygun fiyata" açıklamaları ile kadrolar var. Az buz paralar değil. Gene de siz bilirsiniz. 😉
 
Arge kurumsal bilmem ne dediginiz bu adamlarin pr calismalari.urettikleri urun belli.6-7 bin$ a kadro satiyorlar.olacak is degil.ruzgar tuneli engeneering.noldu venge diye bi moldel vardi adini duyan var mi sanki kullananlar da silindi dunyadan hic bi yerde gorunmuyor.Ben o paraya brelis hazir kadro alırdim.850€ fiyati var yanlis gormediysem.
 
Arge kurumsal bilmem ne dediginiz bu adamlarin pr calismalari.urettikleri urun belli.6-7 bin$ a kadro satiyorlar.olacak is degil.ruzgar tuneli engeneering.noldu venge diye bi moldel vardi adini duyan var mi sanki kullananlar da silindi dunyadan hic bi yerde gorunmuyor.Ben o paraya brelis hazir kadro alırdim.850€ fiyati var yanlis gormediysem.
Vengeyi yeni nesil Tarmac ile birleştirdiler birkaç sene önce.. Venge olarak üretimi olmadığı için duyulmaması gayet normal.
 
Vengeyi yeni nesil Tarmac ile birleştirdiler birkaç sene önce.. Venge olarak üretimi olmadığı için duyulmaması gayet normal.
Biliyorum ama o da wind tunnel da gelistirilmisti.soyleydi boyleydi.3 tne boruyu birbirine kaynatacaklar gelistire gelistire bitiremediler.zerre inandirici degil.
 
Biliyorum ama o da wind tunnel da gelistirilmisti.soyleydi boyleydi.3 tne boruyu birbirine kaynatacaklar gelistire gelistire bitiremediler.zerre inandirici degil.
Geliştirme konusundaki bakış açınız yazdığınız gibi 3 boruyu birbirine kaynatmak ise ne yapsalar zaten sizi inandıramazlar.
 
Hobi ve amatör olarak yapılacaksa kesinlikle çok güzel bir alternatif. Para aslanın ağzında bile değil artık, midesinde... Yaşadığımız ülkenin şartlarına göre kesinlikle başarılı gözüküyorlar ve benim en önemsediğim nokta olan yaygın kullanım mevcut. Açıkçası bütçem ve zamanım olsaydı kesinlikle alırdım; orijinalmiş gibi de kullanır, saklardım. Dayanım gücü ve kadrodan beklenen performans açısından problem olacağını düşünmüyorum. Ölçüler, kullanılan materyaller ilanlarda belirtiliyor. Yerli bir-iki firmanın ürettiği karbon kadrolar bile bu kadar dayanıklı iken, Çin'de seri üretimle 2. Kalite kadro basan ve bunu tüm dünyaya pazarlama cesaretinde bulunan firmalar daha azını yapmayacaktır görüşündeyim. Bir diğer taraftan forumumuzda bu kadroları kullanıp memnun olanları da okuduk. Açıkçası benim tercihim almaktan yana olurdu, ilerleyen dönemlerde de olacak. Konuyu başlatan abimize teşekkür ederim. Konu takibimde olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Büyük markaların kalite kontrolü o kadar da iyi sayılmaz. En iyi oldukları konu reklam! Youtube da birçok büyük markanın gerçekte ne kadar kötü olduğunu gösteren vidyolar var.
Üretimini çinde yapmayanlar başka. Look, Tunus'ta kendi fabrikasında üretim yapıyor; Trek, project one modellerini A.B.D.'de kendi fabrikalarında üretiliyor.
Kendi adlarıyla üretim yapan çin kadrolar aslında iyi. Bunlar genellikle ISO-4210 dayanıklılık testlerini de yapıyorlar. ve 500-600$ civarı bu kadroların on kat pahalı markalardan az kalır yanı yok.

Bununla birlikte ben genel olarak marka merakım olmadığımdan çakma etiket yapıştıranları anlamıyorum. Hatta tam tersine kadroyu boyasız alıp kendime özel boyatırım çok daha güzel olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Geri