Kuzey Ege
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 30 Temmuz 2015
- Mesaj
- 3.637
- Tepki
- 10.109
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Murat Gökhan
- Başlangıç
- 1980—81
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Rabbim başka dert vermesin. Umarım yapay rampayla keyif alabiliyorlardırAdamların memleketinde dağ olmadığı
ve başka dertleri olmadığı için yapay rampa 😲 yapıyorlar
Hollanda'da 70 metre Yüksekliğe Sahip Bisiklet Tırmanış Rotası Yapılıyor - Arkitera
Belki bu yıl içinde belki de 1-2 yıl için büyük markaların alt donanımlı bisikletleri üzerinde ülkemizde görebileceğimizi düşünüyorum.
(link)
(link)
9,10 ve 11 li sistem hepsi bir arada çalışabilecek. Misal 9'lu arka aktarıcını 10'lu kaset ve 11 sistemli zincir ile kullanma imkanı sağlıyor. Tabiiki bunların hepsi yeni Cues sistem olması gerekiyor. Yeni nesil Cues 9'lu aktarıcıya eski sistem 9'lu vites kolları uymayacak. Onun dışında Microshift, Sensa ve sram gibi markalarıda kombine edemeyeceksin eski sistemde yapıldığı gibi. Üstün körü ileri sara sara dinlediğimden benim anladıklarım böyle. Vakti olan detaylıca dinleyen arkadaşlar varsa bir hatalı yorumum düzeltirler mutlaka.@MakRo İzlemişsen 1-2 cümleyle ne olduğunu aktarabilir misin? Bildiğimiz 1x sistem değil mi bu? Üstüne ekstra ne özellikleri var?
Daha önce açılacaktı, tüneldeki sensörlerin test edilmesi projesi yapılırken gece 2 tane patenci genç tünele girip bütün test projesini sabote ettiler bilmeden bu nedenle geçikmeli olarak 15 nisanda açılması planlanıyor şuanda.Norveç, dünyanın en uzun 'yaya ve bisiklet tünelini' inşa etti
![]()
(link)
Çok güzel yapmış adamlar. Güzelde kullanırlar. İyi ki bizde yok , Yoksa yayalar yaya yaya dolanırdı. Bisiklet yolunu işgal ederlerdi. Sigara izmariti atıp. Köpek gezdirirlerdi. Bide köpeklerini işetip pisletip giderlerdi . Scooter ve motorlar da girerdi . İyi ki bizde yok. 😀Norveç, dünyanın en uzun 'yaya ve bisiklet tünelini' inşa etti
![]()
(link)
Tahrik sistemi yerine sadece frenlemeye odaklanarak ilginç teknolojiler geliştirilebilir sanki.Zihni Sinir bir kişi, arka dişli ile göbek arasındaki direkt bağı iptal edip bu ikisini manyetik bağ ile bağlamış. Sonuç olarak, güç girişi ile alınan çıktı arasındaki direktlik iptal olmuş. Otomobildeki "yarım debriyaj" hali gibi düşünebilirsiniz. Bu sistem bir kol vasıtasıyla aktif-deaktif edilen bir halde yapılabilir aslında. Böylece ağırlık kaygısının olmadığı vitessiz bisikletlerde, aşınan jant yanağı ve harcanan fren pabucu gibi olaylar ortadan kalkmış olur.