Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet Dünyasından Haberler

Scudo
Ruble büyüklüğüne göre attırıcı açısı/pozisyonu ayarı gibi geldi bana
Benimde aklıma o gelmişti. Cm olarak ölçüsünü bulup ayarlamak gerekli
Ruble-üst makara mesafesini ayarlamak için kılavuz. Y3GK89600 ürün kodlu "GG Adjustment Gauge": (link)
Araştırayım bakayım ölçüsü varsa bende ayar yapayım vites geçişlerinde o ayarın bi miktar önemi var denemiştim daha önce
 
Markanın modellerini tasarımsal olarak 1-2 model dışında nedense bir türlü sevememiştim. Ama bu sene ki tasarımları çok hoşuma gidiyor. Ayrıca çift süspansiyonlu ve elektrikli bir bisiklette 15.5 kilo çok ciddi bir rakam. Şuan da başlangıç serisi bisikletler ile eş değer bir ağırlığa sahip, elektrikli bisikletlerde metaryal olarak benzer şekilde karbon kullandığı halde 20 kilo bandında gezen bir çok model var.
Bir şeyi de merak ediyorum ikinci videodaki 01:05'deki gibi tek parça jantlarda, akort işlemi nasıl oluyor?

(link)
 
...tek parça jantlarda, akort işlemi nasıl oluyor?...

Oto jantlarını düzelttikleri makinelerle düzeltiyorlar, magnezyum jantlar ya da el arabalarının, üç tekerlekli atık/kağıt toplayıcı bisikletlerinin jantlarındaki gibi.

(link)
 
Oto jantlarını düzelttikleri makinelerle düzeltiyorlar, magnezyum jantlar ya da el arabalarının, üç tekerlekli atık/kağıt toplayıcı bisikletlerinin jantlarındaki gibi.

(link)
Videodaki de yekpare ve karbon ya ondan merak etmiştim. Magnezyum jant için az çok aklıma geliyordu.
 

Dosyalar

  • 1.JPG
    1.JPG
    61,4 KB · Okunma: 16
Aklıma başka benzer bir konu geldi. Eskiden plastik BMX jantları yamulduğunda buzdolabına koyunca düzeliyordu (kaliteli-markalı olanlar) :)
 
Aklıma başka benzer bir konu geldi. Eskiden plastik BMX jantları yamulduğunda buzdolabına koyunca düzeliyordu (kaliteli-markalı olanlar) :)
Burda aletsiz edavat olmadan düzeltmenin yolunu bulmuş bisikletli arkadaş 🤣🤣

(link)
 
(link)

Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum ama yeni gördüm ben. Sizce kullanışlı olur mu böyle bir şey?

Şurada da videosu var: (link)
 
(link)

Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum ama yeni gördüm ben. Sizce kullanışlı olur mu böyle bir şey?

Şurada da videosu var: (link)
Çok dandik paraya yazık. Kullanmadım ama kullanan arkadaşlar var hiç tavsiye etmiyorlar. Ona vereceğin para ile normal çivili lastik alıp kullanmak daha mantıklı
 
Ruble büyüklüğüne göre attırıcı açısı/pozisyonu ayarı gibi geldi bana
Ilk izlediğinde aradaki boşluk 34 de daha cok diye düşünüyordum ama videoda tam tersi. Tam tersi olması garip değil mi. Dişliler büyüyüp fark artınca geçiş en üst dıslılere geçişlerde zorlanıyor bisiklet 🤔 azaltında alt dıslılere geçiş kararsızlasıyor tmm ama diğer turlude çok daha sesli zorlanıyormus gibi geçişler oluyor
 
Amsterdam Merkez İstasyonu'nda, suyun altında, iki yeni bisiklet parkı inşa edildi.

Stationsplein, “Open Harbourfront”un altında inşa edilmiş ve yaklaşık 7.000 bisiklet barındırabiliyor. Stationsplein’in 26 Ocak 2023 Perşembe günü resmen halka açılmasının ardından, IJboulevard’daki, yaklaşık 4.000 bisikletlik, ikinci bisiklet parkı Şubat 2023’te açılacak. Toplam 11.000 bisiklet kapasitesi ile bu iki tesis, Amsterdam’daki en büyük bisiklet parkı olacak. Wurck tarafından tasarlanan Stationsplein, yer altından metro ve Amsterdam Merkez İstasyonu’na bağlı. Böylelikle yolcular, toplu taşıma tesislerine kolaylıkla ulaşabiliyor.
327965330_660984135713873_4024567430604290530_n.jpg328160363_1425392854863683_9011082463804967440_n.jpg328162077_881203466545169_223623269084882772_n.jpg328510463_903128331124629_7813753495307570398_n.jpg328012155_737439167745777_4940578580606162068_n.jpg327935457_1278421079771650_637529358439628488_n.jpg327978182_1135846920433966_8023199402007531460_n.jpg328025586_1221720248760975_219410432662680912_n.jpg328093637_843142283452484_995352214840839753_n.jpg328146162_939046667458168_8545867040668677724_n.jpg
 
Tesadüftür, 1 saat kadar önce facebook üzerinden Amsterdam ve bisiklet parklarını izlemiştim. (facebook da nihayet youtube gibi bir algoritma ile bana ilgileneceğim bir şey sunuyor diye düşündüm)

Ben böyle şeyleri etkileyici buluyorum.

Yine Amsterdam ve bisiklet hakkında bir videoda ise, şehir merkezini arabadan arındırmak için yapılan çalışmalar kapsamında yer altı otoparkların çoğaldığını ve esasında bunların da araba sahiplik oranını arttırdığından bahsediliyordu. En azından herkesin yeri belli.

Yeni hayalim Avrupa'da 1-2 tane Eurovelo parkurunu dolaşmak. Özellikle orta Avrupa ve Tuna nehri kenarında olan 6 numaralı Eurovelo ve Amsterdamı ziyaret etmek istiyorum.
 
Amsterdam gezimde şehrin bu kadar bisiklet ile entegre yaşantısına rağmen her tarafta ki bisiklet parkı sorunu çok bariz ve görüntüsü göz tırmalayıcı idi. Sorunu eşsiz bir estetik ve mühendislik ile çözüyorlar yine. Gerçekten takdire şayan
 
  • Beğen
Tepkiler: rodya ve TeamO2.cc
Doğayı kendimize uydurmaya zorlamak yerine doğaya uyum sağlamak güzel bir düşünce.
 
Şimdi de " Hırsıza şifre dayanmaz" durumu:
(link)
 
Geri