Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ankara'da işçiliği kaliteli gerçek esnaf bisikletçiler hangileri?

İki teker bir adamın gittiği Güngör'ler bisiklet nerededir?Bilen varmı?Ya da işçiliği-fiyatları Nasıl?
 
Scudo
@Eto3401
Adresi bu internetten baktım.
Oğuzlar Mah. Osmanlı Cad. 20/B Çankaya, Ankara

Arkadaşlar tekerimize fazla hava bastığımız için bazen janta temas ettiği noktada patlak oluşur. Bu patlağın yılan ısırığı gibi ayırt edici bir şekli vardır. Geçenlerde başıma bu geldi. Ancak ben maximum bar değerini aşmamıştım. Acaba bu sorunun çözümü de akord ayarını düzeltmek midir? Eğer janttaki koruma bantlarından bahsedecekseniz 3 kat jant koruma bandım da var. Bu olayın olmasını nasıl engelleyebiliriz?
 
@Olgunn Yılan ısırığı şeklindeki lastik patlakları yüksek değil düşük hava basıncı sonucu oluşur. Sorunun nedenini başka yerde aramalısınız.
 
@Olgunn

Fazla havadan lastik patladığını hiç görmedim. Jant koruma bantı da olduğuna göre orada farklı bir durum var. Belki gereğinden az basıyorsunuzdur. Ölçerek basıyorsanız, yazan değere ulaşmayı deneyin. Örneğin 70 psi ise en az 65 psi basın.
 
Red bisiklet candır, adamın dibidir

Taner abi hayatta karşılaşabileceğiniz en naif insanlardan biridir. Bırakın bisikleti iki kelam laf etmek için bile Red'e gidilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Akhan
Yılan ısırığı diye tabir edilen patlaklar iç lastiğin dış lastik ile jant arasına sıkışması ile meydana geliyormuş doğru söyüyorsunuz. Yalnız benim fazla hava bastığım için iç tekerimin patladığı da doğru.

Bunu şöyle açıklayayım size: Jantımızda koruma bantları olur ve bu koruma bantlarının altında küçük delikler bu küçük deliklerin içinde de jant tellerinin uzantıları olur. Bu uzantılar iç tekeri patlatabileceği için koruma bandı koyuluyor. Şimdi ben fazla hava bastım(fazladan kastım max değerine yakın) ve bu deliklerden birine yanaşan iç lastiğim patladı. Bunu nerden mi anlıyorum: İç lastiğimin patlağının etrafında ufak bir çember var. Hatta jant delikleri ne kadarlık mesafe ile ilerler ise bu patlağın sağında ve solunda da o kadar mesafede bir kaç tane kabarmış şekilde yuvarlak zorlanmalar var. Yani o noktalar da hafifçe girmiş kendilerinin üstündeki deliklerin içine ama en sivri baş veren yerden patlamış iç lastiğim.

Şimdi şunu sormak istiyorum: Ben max değeri geçmediğim halde bu olayın gerçekleşmesinin nedeni nedir? Jantın adiliği mi? Akord ayarının bozukluğu mu? Ya da başka bir şey mi?
 
@Olgunn

İç lastiğiniz kalitesizdir. Hele iç lastik b'twin ise sebep kesinlikle odur.
 
  • Beğen
Tepkiler: gokberk88
@Olgunn Düşük bir ihtimal ilgili jant başlığının da keskinleşmiş veya defolu ucu olabilir. El ile kontrol ederek belirleyebilirsiniz. Diğer ihtimal yanlış akort ayarı yüzünden başlık yerinden çıkmış olabilir (başıma geldi). Bunlar harici bir ihtimal yok. Yani jant bandını delip de iç lastiğin patlaması çok zor.
 
Jantın uç veren o deliklerine küçük pamuk tıkayıp üzerinden elektrik bandı ile bantlamayı düşünüyorum. En kısa zamanda da akord ayarı yaptıracağım.
 
Merhaba arkadaşlar Ankara dışındayım bisikletin vites sitemini 105 sete cevirmek istiyorum acaba parça ve işcilik acısından hangi bisikletciye gidebilirim Ankarada bana nereyi tavsiye edersiniz.Uygun fiyat 10 numara işçilik.
 
Ankarada red bisiklet ve turuncu bisiklet iyidir.
 
Afyondan gelecem arkadaşlar.
 
Sincan emre bisiklet harun ustaya gidin cok memnun kalirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: burcinhan
hocam erdoğanlar bisiklete gidin derim.ben memnun kaldım yinede siz bilrisniz diyelim.
 
Erdoganlari tavsiye edebilirim. Yalnız gitmeden 1-2 gün önce 105 set vardır ellerinde ama yinede bi ara konus.
 
Geri