Scudo Sports

Asfaltta kilitli şok ne kadar iş görür?

Ya temizliğini geçtim bana gelişi 1900 olan bir kadrodan bahsediyoruz. Ederi bu değilse, aptal yerine konsam bile arkadaşı sırf yorduğum için karşılığı kadar nakit parayı vermeye de razıyım.

Adam akıllı, parasını hak eden bir HT kadro nasıl bulurum onun da konusunu açmak istiyorum.

Gerekirse 2500TL olsun kadro ama iliğine kadar o parayı hak etsin istiyorum.
 
Scudo
@Gökhan Akkaya vallahi seçim sizin ht yada full süsp. Eğer benim imkanım olsa kesinlikle çift süspansiyonlu bir bisiklet alırdım. Oturduğum şehirde daha önce bir bisiklet festivalinde giant kullandım arka ve önü kitledim benim şuan ki bisikletimden hiç bir farkı yoktu performans olarak ama arazi performansı cidden fark ediyor çift süspansiyonun avantajı. Lastiğim de 2.20 yorulma olarak hiç bir şey yok hatta Allah nasip ederse 4 kişi bu yaz sonu Denizli-Muğla turuna çıkacağız.
 
Ona bir sözüm yok ben sadece fiyatını hak edip etmediğine takıldım son yorumlardan sonra. Asgari ücreti 1300TL olan bir ülkede 1900TL veriyoruz kadroya, sorgulamak sonuna kadar hakkım bence :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mertkangunes
O değilde para harcamaya değer tek şey bisiklet
 
@selket

Yanlis bilgi vermekten se yorum yapmamak daha iyi bence.
Ayrica kadro sıfır ve carbon titanium olan kadroyu nasil 1250TL ye veriyorlar?


@Gökhan Akkaya
Gökhan aptal falan degilsin, sadece pek anlamiyopr yada arastirmiyorsun. O bisikletin 2013 deki yeni fiyati zaten 1500€ idi (Komple bisiklet olarak) Yani 3500TL civari ve 3 sene sonra cizik temiz olmayan kadroya nasil 1700TL istiyor simdi sen düsün.
 
Arkadaşımızın da elinde 2750TL'lik bir fatura var, haklı olarak bana onu gösteriyor. Ben zaten sıfırı 2750TL olan kadroyu 1700'e o yüzden almayı planladım. Bisikletin kendisinin yurt dışından 4300TL civarına geldiğini bilsem bu kadar net olmazdı kafamdaki düşünce. Kimseyi de 2 kuruşluk bir kadro yüzünden uğraştırmak istemiyorum ancak kabak tadı vermeye başladı artık bu. Yurt dışında 26" sıfır adam akıllı bir kadro olsa hiç düşünmeden vereceğim siparişi, kafam rahat edecek.
 
@selket
Bence hardtail al sağlamlık açısından daha iyi hem de güç kaybından kurtulursun.
Bu tür fullylere karsilik hardtailin saglamlik acisi neresi oluyor???

2. Güç kaybından kurtulursun
Bunu derken hic fully kulandinizmi, nasil bir güc kayibi oluyor. (Lutfen B-twinin cift süypansiyonlu yada market Bisikletleri ile karistirmayin)

3. 24" kullanıyorum ve 26" bir maşa kullanıyorum.
Siz yapabilirsiniz ama bu bir yanlis kullanimdir ve önermeyin lutfen.

4. Ve konik bir maşa almanı tavsiye ederim alt kısımdaki boru kalın olunca yaklaşık 2 kat daha sağlam oluyor.
Konik masayi hic 1 1/8" alin borusu olan kadroda denedinizmi, Dendiyseniz bilgilerinizi aktarin, denemediyseniz önermeyin.

5. Yaklaşık 1200tl ye parkur bisiklette karbon-titanium bir kadro var istersen bi ara sor sana detayları versin. (kadro sıfır)
Bu Kadroyu cok merak ediyorum, bigi kaynagi yada bir fotograf yüklerseniz memnun olurum.

6. sele borusu da suntour Ncx öneririm
Bu tür Seleborulari tur bisiklelerinde kullanilir MTB'de yada fullylerde degil. (Fully'nin arkasi zaten süspansiyonlu)

7. daha hafif olur.
Buna katilmiyorum

8. masrafsız olur.
Buna katiyliyorum

Yanlis anlamayin ama Konudaki scott kadro bilgi ve tercübe isteyen bir kadro, ona öyle önüne gelen herseyi takamasiniz.
 
@Murat Cömez
Demek istediğim bu kadroya konik maşa takmak değil hardtail bir kadroya takmak ve bilmiyorum çevrenizdekiler ne kullanıyor ama benim çevremdekiler mtb için amasörlü sele borusu kullanıyor çoğunlukla, ve bir hard tail her zaman softtaildan sağlamdır (onlarca kadrosu ikiye bölünen softail gördüm ancak karbon fiber dışında bölünen hardtail görmedim)

Hiç scott kullanmadım o doğrudur.

O kadro konusunda da ben parkur bisikletin yalancısıyım ve oradan aldığım hiç bir parça bana sıkıntı çıkartmadı

Lütfen kusura bakmayın benim bildiğim doğrular bunlar sizinkiler farklı olabilir saygı duyarım iyi akşamlar
 
Açıkçası full süspansiyona ihtiyaç duyduracak zemini merak ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: selket
Arkadaşlar %90 asfalt kullanıcısıyım zaten bunu inkar etmiyorum. Ben artık piyasada kadro bulamamaktan son çare Fully alıp kitleyeyim derdine düştüm.
1900'e Scale 660 satsalar, tam olarak hak etmediğini düşündüğüm halde verecektim o parayı.

Arkadaşlar kadro ve jant setini de almak nasip oldu, Carbon HT kadro seçtiğim için çok mutluyum. Bisiklet 9,5KG ağırlıkta, pedallar ve gidon - boğazı değişip sele ve borusu eklenince ortalama 9,4'de kalır diye tahmin ediyorum.
Ön süspansiyon fazlasıyla yeterli ve kaliteli geldi bana açıkçası. Bir ara bisikleti yükseltmemin hikayesini yazmayı planlıyorum resimli ve aşamalı olarak. Sele - Sele borusu - Gidon - Gidon boğazı gibi parçalar değişince tabi.

20160716_153604.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: selket
Geri