hardal
Üye
- Kayıt
- 10 Haziran 2013
- Mesaj
- 96
- Tepki
- 24
- Şehir
- Istanbul
- Bisiklet
- Sedona
Merhaba,
Sedona bisikletimi full bakım ve kağıtda yazarak belirttiğim bir kaç sıkıntının giderilmesini için Yeniköy Sedona Concept mağzasına bıraktım. Bisikleti Pazar günü bıraktım ve Pazartesi günü telefon ilgili personel bisikletin hazır olduğunu ve teslim alabileceğimi söyledi. Hafta için yoğun çalıştığım için bisikleti almaya fırsatım olmadı. Bu esnada bir - iki defa diğer bisikletlere yer açılması için bisikletimi almam gerektiğini telefonla söylendi. Neyse Cumartesi günü Okmeydanı'ndan bisikleti almak için saat 10:00' da Yeniköy'deki Sedona Concept mağzasına gittim. Bisikletin ödemesini yaptım ve binip gittim. Ama daha birinci saniyede bisikletteki en önemli şikayetim olan pedaldan gelen "çıt çıt" sesinin aynen devam ettiğini fark ettim. Tekrar dükkana geri döndüm ve sorunun devam ettiğini söyledim. Oradaki yetkili kişi kendisi de test etti ve bisiklet onarım işleriyle ilgilenen kişinin saat 14:00 de geleceğini ve bisikleti bırakmam gerektiğini söyledi. Birden bire basit bir iş gibi görünen süreç operasyona dönüştü resmen. Bu durumdan çıkardığım sonuçlar:
- Bu iş için zaman ayırdım ve Okmeydanı'ndan 3 vesayitle Yeniköy'e geldim ve bisiklet hazır değil. "Yarın gelin" diyorlar. Üstelik hafta için 3 kere telefon açtılar "lütfen bisikletinizi teslim alın" diye. Kahve ve bisiklet konsepti iyi fikir ama önceliğiniz servis kalitenizi iyileştirmek olmalıymış, kahve değil.
- Güzel bir haftasonu havasını bisiklete binemeyerek kaçırmış oldum.
- Servisten sonra gerekli kontrolleri yapmıyolar veya müşterinin bisikletle ilgili şikayet taleplerini dinlemiyorlar (Kağıta yazmıştım)
- Bu bilgiler ışığında, bisikletle ilgili diğer bakım ve ayarlarının da (akord, vites ayaları, kritik noktalardaki kontroller vb.) iyi yapılmadığı kanısına varıyorsunuz.
Son tahlilde işgüzarca bir tutum yüzünden 1 hafta bekleyip tekrar git gel yapmam gerekecek. Hem zaman hem para kayıbı (tutar ne kadar ufak olursa olsun, siz dükkandan 5 tl'lik bedava ürün isteseniz size veriler mi? tamamen prensip olarak söylüyorum.)
Sedona bisikletimi full bakım ve kağıtda yazarak belirttiğim bir kaç sıkıntının giderilmesini için Yeniköy Sedona Concept mağzasına bıraktım. Bisikleti Pazar günü bıraktım ve Pazartesi günü telefon ilgili personel bisikletin hazır olduğunu ve teslim alabileceğimi söyledi. Hafta için yoğun çalıştığım için bisikleti almaya fırsatım olmadı. Bu esnada bir - iki defa diğer bisikletlere yer açılması için bisikletimi almam gerektiğini telefonla söylendi. Neyse Cumartesi günü Okmeydanı'ndan bisikleti almak için saat 10:00' da Yeniköy'deki Sedona Concept mağzasına gittim. Bisikletin ödemesini yaptım ve binip gittim. Ama daha birinci saniyede bisikletteki en önemli şikayetim olan pedaldan gelen "çıt çıt" sesinin aynen devam ettiğini fark ettim. Tekrar dükkana geri döndüm ve sorunun devam ettiğini söyledim. Oradaki yetkili kişi kendisi de test etti ve bisiklet onarım işleriyle ilgilenen kişinin saat 14:00 de geleceğini ve bisikleti bırakmam gerektiğini söyledi. Birden bire basit bir iş gibi görünen süreç operasyona dönüştü resmen. Bu durumdan çıkardığım sonuçlar:
- Bu iş için zaman ayırdım ve Okmeydanı'ndan 3 vesayitle Yeniköy'e geldim ve bisiklet hazır değil. "Yarın gelin" diyorlar. Üstelik hafta için 3 kere telefon açtılar "lütfen bisikletinizi teslim alın" diye. Kahve ve bisiklet konsepti iyi fikir ama önceliğiniz servis kalitenizi iyileştirmek olmalıymış, kahve değil.
- Güzel bir haftasonu havasını bisiklete binemeyerek kaçırmış oldum.
- Servisten sonra gerekli kontrolleri yapmıyolar veya müşterinin bisikletle ilgili şikayet taleplerini dinlemiyorlar (Kağıta yazmıştım)
- Bu bilgiler ışığında, bisikletle ilgili diğer bakım ve ayarlarının da (akord, vites ayaları, kritik noktalardaki kontroller vb.) iyi yapılmadığı kanısına varıyorsunuz.
Son tahlilde işgüzarca bir tutum yüzünden 1 hafta bekleyip tekrar git gel yapmam gerekecek. Hem zaman hem para kayıbı (tutar ne kadar ufak olursa olsun, siz dükkandan 5 tl'lik bedava ürün isteseniz size veriler mi? tamamen prensip olarak söylüyorum.)