Scudo Sports

Avuç içine aşırı baskı, acı ve el uyuşması

Uyuşma ile ilgili son mesaj bu başlığa yazıldığı için buradan sorayım;
175 cm boy ve 80 cm bacak boyu ile öncesinde kullandığım 54 kadro Carraro CR052 ve şu anda kullanmakta olduğum 55 kadro Bianchi Via Nirone 7'de 10-15 km sürdükten sonra ilk olarak sol elimde sonrasında sağ elimde parmaklarımda uyuşmalar başlıyor. Eldivenli, eldivensiz denemeler bir şeyi değiştirmedi. 3 farklı yerden tutarak kullanıyorum, ancak uyuşma sadece dinlenirken azalıyor. Kadro boyları boyum için yüksek diye düşünsem de, kol, bel, sırt, bacakta hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Yalnızca parmaklardaki uyuşmayı nasıl engelleyebilirim? Selenin uç kısmını hafif yukarı kaldırarak kullansam faydası olur mu?
172, 79/80 gibi iç bacak ile bianchi için bir alt kadroyu kullanıyorum. 55 size büyük olabilir bu da ağrının sebebi olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: specific
Scudo
172, 79/80 gibi iç bacak ile bianchi için bir alt kadroyu kullanıyorum. 55 size büyük olabilir bu da ağrının sebebi olabilir.
Evet, büyük olduğunu biliyorum, ancak radikal bir değişikliğe gitmeden sorunu çözmeye çalışıyorum.
 
Bisikletçi ile konuştum, yükselticinin gidon boğazının takıldığı kısmın (Spacerler ile birlikte olan parça) üzerine takılabileceğini belirtti. Bu sefer de çok yüksek, garip görünüşlü bir durum oluşacak. Maşanın üst kısmından kesmeyi önerdi. O da bana pek makul gelmedi. Maşanın içerisinden geçtiği kısmın en üstündeki parçayı (adını bilmiyorum) çıkartmadan, spacer'ları çıkartıp yükselticiyi bunun üzerine taksak iş görür mü? En azından çok garip görünmez, farklı spacer kombinasyonları ile istediğim yüksekliğe getirebilirim sonradan.

Spacer'lar + gidon boğazı toplam yüksekliğinin şaft borusunun furşun üstünde kalan kısmını tamamen doldurup çok az da yukarı çıkması gerekiyor ki kapak şaft borusu içindeki çektirmeyi (ya da yıldızı) yukarı çekerken şaft borusunun kenarlarına da basabilsin. Yoksa maşa boşluğu alınamaz. Ek yükseltici takılsa da takılmasa da böyle. Şaft borusu kesilmek istenmiyorsa, spacer'lardan bir kısmı gidon boğazının üstüne alınabilir, böylece toplam spacer + boğaz yüksekliği korunur ama gidon biraz aşağıda tutulmuş olur. O üstteki spacer birikimi gözü rahatsız edebilir ama gidonun yeni yüksekliğinden emin olduktan sonra şaft borusundaki fazlalık kesilip o spacer'lar sistem dışına alınabilir.

Gidon fazla yükselmesin diye üstte bırakılmış bir spacer:
1726128161154.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: specific
Spacer'lar + gidon boğazı toplam yüksekliğinin şaft borusunun furşun üstünde kalan kısmını tamamen doldurup çok az da yukarı çıkması gerekiyor ki kapak şaft borusu içindeki çektirmeyi (ya da yıldızı) yukarı çekerken şaft borusunun kenarlarına da basabilsin. Yoksa maşa boşluğu alınamaz. Ek yükseltici takılsa da takılmasa da böyle. Şaft borusu kesilmek istenmiyorsa, spacer'lardan bir kısmı gidon boğazının üstüne alınabilir, böylece toplam spacer + boğaz yüksekliği korunur ama gidon biraz aşağıda tutulmuş olur. O üstteki spacer birikimi gözü rahatsız edebilir ama gidonun yeni yüksekliğinden emin olduktan sonra şaft borusundaki fazlalık kesilip o spacer'lar sistem dışına alınabilir.

Gidon fazla yükselmesin diye üstte bırakılmış bir spacer:
321373 dosyayı görüntüle
Evet, bu şekilde uygulama olduğunu biliyorum. 3-5 cm bir yükseklik benim işime yarayabilecek diye düşünüyorum. Bu şekilde spacer bırakabilirim üstte, yeter ki işim görülsün.
 
Ayardan değil fakat elimde uzun süre sürünce uyuşma vardı bilek destekli elcikler ile çözdüm işi denemekte fayda var
 
Kelebek gidon kullanın, sürekli açı değiştirin, çok rahatlatıyor. Bir de şu şekil bilek destekli elcik.
1726669146919.png
 
Dik oturmak en iyisi. En uzun gidon yükseltici bu işi halleder. Gerisi boş işler. Aynısını yaşadım çünkü.
Screenshot_20240918_191255_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: specific
Geri