Merhaba, forumdaki ilk mesajım bu, umarım devamı gelir
Ben Kron xc250 mtb'ye yol lastiği taktım. Römork alıp 15 gün 1000 kmlik bir tura çıkmak için.
Fiyatlar bana çok abartı geldi. Bisiklet parası kadar para vermek istemedim 2 demir parçasına.
Hurdacıdan 20 liraya aldığım malzemeler ile 2 saatte döktüğüm terler neticesinde bir römork sahibi oldum.
Piyasada satılan römorklardan da kullanışlı ve hafif oldu(4,6 kg). Artık sefer yükümü hazırlarken hangisini götürsem diye saatlerce düşünmeyeceğim, keşke şunu da alsaydım demeyeceğim, vura kıra kullanabileceğim hiç esirgemeden yük atabileceğim, umarım yolta kantara yakalanmam
)
Yaklaşık 43 kg kadar yük attım maksimum test etmek için kalkışta patinaj atacaktım neredeyse ama ben de ağır olduğum için(100 kgcık
) patisiz kalktık ve yola oturuyor resmen 7.75 L xDrive sürer gibi hissettim kendimi
Kaymak asvaltta çok tatlı bir gidişi var bisikletin sanki daha kararlı gidiyor, direksiyon bile hizaya geldi arkasındaki 43'lük zulayı görünce. Bozuk yol ve toprak yolda da test sürüşü yaptım viraj da döndüm U da çektim S de çizdim hiç zorlanmadım, risk oluşturan bir durumla karşılaşmadım.
Keskin dönüşte römorkun tekeri tatlı bir şekilde kayıyor bunu hissediyorsunuz, o da drift havası katıyor, ayrı bir zevk yani
Gideceğim güzergah asvalt ve düz yol o zevki yaşamak için s çizerek drift yapan bagajıyla yanlayan birini görürseniz o benimdir
Bu römork ilk prototip üretim ve dediğim gibi 2 saat ve 20 tlye mal oldu. Reflektör ve ufak bir makyajlamadan sonra yola çıkacağım.
Tur sonrası tecrübelerimle çok daha profesyonelini ve yakışıklısını yapacağım şimdi bakmayın bir şeye benzemediğine.
Kullanılan Malzemeler
16'' çocuk bisikleti ön maşası ve tekerleği
28'' bisiklet ön maşası
2cm çapında 30 cm çelik boru
2*50 cm 4mm silme demir
4mm kalınlığında 4*35 cm x 2 delikli sac
1 adet büyük bisiklet çamurluğu
3 adet kekebek vida
3 adet somun
6 adet pul
1 adet sprey pas boyası