Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Başlangıç bisikleti olarak katlanır bisiklet tavsiyesi

Bence verebilecek durumdaysanı d8 için 380 TL fark verilir. Ben d8 den adeta vybe ye direkten döndüm. D8 alamadığıma pişman da olmadım. Sonradan d8 leri gördükçe turlarda falan iyiki almamışım bile dedim renklerinden dolayı. Yina de karar sizin. +1 vites için bütçeyi zorlamaya deymez. Kalan farkla kask eldiven allen takımı 8 mm anahtar kilit ve belki bir de sele alacaksınız. Hesabınızı ona göre yapın.
 
Scudo
@yusufclp ben ekstra ekipmanları da düşünüyorum bir yandan. zaten bütçe max 1000 lira olarak başlamıştım, şimdi ekipmanlar vs derken 1500 liraya çıktı gibi. bütçeyi daha da artırabilirim ancak yukarılara çıkmayı açıkcası şu aşamada düşünmüyorum, çünkü ne kadar sıklıkla kullanabileceğimi kestiremiyorum. duruma göre seneye model yükseltip bu sene alacağımı eşime devredebilirim. başlangıç için dahon, tern, giant gibi markaların giriş modellerinin yeterli olacağı düşüncesi hakim şu an bende. dolar ve euro kurunun önümüzdeki sene 3 ve üzerini zorlayacağı göz önüne alınırsa, model yükseltmek istersem ikinci el değerinin de çok fazla düşeceğini düşünmüyorum bu markalarda.
 
@Burcuu Bu renk güzel elbette. 2013-2014 modellerinde bu rengi yoktu ben alırken.
 
Çok güzelmiş gerçekten...
 
@angrist ilk başlarda kişisel performans 8. vitesi aramayabilir. Ancak bir süre sonra bacaklar biraz güçlendikten sonra aranıyor. Ben de ilk başlarda ( haziran - 2014) 6 - 7 vites ile kullanıyordum. Şimdi vites grubunu değiştirsem olur mu acaba diye düşünüyorum. Tecribe etmek gerek. Kiralayan yerler var mı onu araştırsanız, şöyle bir günlük kiralasınız güzel olur.

@angrist bu arada bisiklet, çamurluklu - çamurluksuz, bagajlı - bagajsız, seçenekleri ile satılıyor. Bu aksesuarlara dikkat etmenizi tavsiye ederim. Ben aldığımda bagaj yoktu. Sonra ciddi bir para verip bagaj almıştım.
 
@Onur Alp İNAN aslında istanbul'da kiralama imkanı olsa güzel olur, bir hafta sonu deneyip doğru kararı verebilirim, bunu bir araştırayım iyi fikir.
aksesuarlara dikkat ediyorum, vybe'de bagaj, destek ayağı, çamurluk varken, giant express way 2'de taşıma çantası, 1'de bagaj,taşıma çantası, çamurluk, tern link c7'de extra birşey yok. dahon vybe aksesuarlar olarak da mantıklı görünüyor. açıkcası bagaj'ın gerekli olduğunu düşünüyorum ve benim için önemli bir aksesuar.
 
Vites sayısı yerine vites aralığına bakın bence. Mu p8'in 8. Vitesi carraro flexi 21'in 21. Vitesinden çok daha büyük mesela...
 
2.el az kullanılmış Vitesse d8 yaklaşık olarak sıfır Vybe c7a ile aynı fiyatlara denk geliyor.Garantisi devam eden temiz bir tane bulursanız düşünülebilir.
 
@burhan çetin
Önemli olan ikinci elini bulabilmek. Temiz ikinci el bulsam degerlendiririm mutlaka.
 
Bikeandoutdoor a 2015 dahonlar gelmiş.. Ellerindeki son vybe c7a yi dün satmislar ve su an 2015 vybe d7 var.. Muhtemelen bugün almayi düsunuyorum 435 EUR fiyat.. Yeni modelleri inceleme şansı olan oldu mu? Kağıt üstündeki verilere göre ağırlık 400 gr kadar artmış. özelliklerine çok fazla ulaşamadımulaşamadım, international sitedeki specler asagidaki gibi. Ne düşünüyorsunuz?
Detail Specifications
MODEL NUMBERABA071
FrameVYBE Dalloy w/ Dahon's Visegrip Technology
ForkSmooth Riding and Stable Hi-Ten Steel Blades and Steerer.
HandlepostDahon Forged Aluminum Radius-V Handlepost
Drivetrain7-Speed Shimano FT35 Rear Derailleur and Microshift Twist Shifter
Wheels20" Aluminum Rims with 28 Hole Front and Rear Hubs
BrakesWinzip Smooth and Powerful 110mm V-Brakes
 
Vybe kullanıyorum.
Yani eksi
olarak diyebileceğim; hızlanınca tedirgin bi sürüş yaşıyorsunuz 25-30 km hız gibi
gibi
Küçük çarpmalarda bile boya matlaşıyor
Onun haricinde güzeldir.
Katlanma mekanizması olsun yokuş çıkma olsun hayal kırıklığına uğraşmadım :)
 
@Gökçe Ç
Bende vybe de karar kıldım zaten ancak 2014 c7a lar tükenmiş duruumda 2015 d7 modelleri gelmiş.. Aradaki farkları merak ettim biraz agirlasip biraz uzamis bisiklet.
 
@angrist
Mobilim şu an tam bakamıyorum ama vitesse serisinden bahsediyorsanız vitesse ufak ses gelmesi haricinde sorun yaşayan arkadaşım olmadı. O sorunda halledildi ufak bi şeydi. Ağırlığını bilmiyorum sürerken çok fark etmiyor insan ama katlayıp merdivenden çıkarmak tam bir ölüm olabiliyor o kadar km yol yaptıktan sonr. O yüzden bfold tan vazgeçmiştim 15 kg idi bana fazla geldi o kadar değilse sorun olmaz diye düşünmekteyim 13 gibi...
 
@Gökçe Ç
2015 serisinde vybe c7a nin ismi vybe d7 olarak değişmiş.. Vitesse serisi değil, vitesse d8 var 2015 modellerinde ancak benim bütçeyi aşıyor.. Yabancı sitelerde de pek birsey bulamadım vybe d7 ile ilgili.. Int. Sitede de yukarıda paylastigimin dışında bilgi yok.. Bugün c7a almak için kadikoye gececektim ancak dün satıldığını öğrendim son 2014 modelin.. 2015 lerde dün gelmiş. Bakalım, olmadı bu hafta inceleyip haftaya karar veririm. Tren B7 ile arada kalmıştım, ama muhtemelen tercihim dahon dan yana olacak. Bir tane c7a ikinci el bulbuldum, sıfır ayarinda 1000 lira. 2015 model içime sinmezse ona yonelebilirm.
 
@angrist doğrudur bende vybe c7a yı zor bulmuştum. En son performans bisikletten sipariş etmiştim tavsiye edebileceğim bi yerdir. Bi bakın derim.
Ama ben sıfırını 1000 e almıştım sanırım 2015 modeli aşırı pahalı değilse o daha mantıklı gibi
 
Önceki modellerin vites sistemi NEOS idi. Katlanırlar için özel olarak üretilen fazla çıkıntı yapmayan ince bir yapıda. Fakat 2015 modeller de Dahon bundan vazgeçip Shimano sisteme geçti. Nitekim Neos modellerinde ses gelmesi vs. sorunlarından şikayet eden çok kişi vardı belki bu yüzdendir. 400 gr ağırlığı arttıysa bu nedenle artabilir çok problem olacağını sanmıyorm, 2015 almak daha mantıklı olabilir ama önce bir kontrol edin derim vites geçilerini.
 
@Gökçe Ç
2015 model 435 EUR. 2014 420 EUR idi. Nakit 1200 liraya geliyor. 2015 bana da mantıklı geliyor. 2015 i alacağım, karar verdim. Hafta içi Beşiktaş mağazasına gelecek muhtemelen buradan alırım. Ortaköy de oturuyorum, şimdi kadikoye gecsem geç olacak 18.00 de kapanıyor mağaza. Alınca yorumlarimi yazar,, fotoğrafları paylasirim.

@Ömer D.
elimde 2015 kataloğu var,, shimano ya dönmüş modeller..

@Ömer D.
Bir de dikkat ettiğim jant alüminyum çift kat jant. 2014 model çift kat değil diye biliyorum.
 
Bende 30. yıl özel seri vybe var geçen sene aldığım. Az önce 43 km lik turu bitirip geldim. Biraz yoruldum ama değdi. Sürüşü hızlanması güzel. Güzel bir rampada 54 km hıza ulaştım. Teker çapından dolayı yüksek hızlarda tepkisi fazla ama tedirgin de olmadım. D8 ve daha üst modellerin fiyatları yüksek diyenler için tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: bora62
@yusufclp bende bugün tekrar tern leri yerinde inceledikten sonra kesin kararimi verdim, 2015 dahon vybe d7 alıyorum hocam. Beşiktaş bikeandoutdoor mağazasına bu hafta gelecekmiş, bu hafta içi yada haftasonu alacağım bi aksilik olmazsa, fotoları paylaşırım. Kask, eldiven, pompa, suluk vs için f/p tavsiyeleriniz makbule geçer. Az önce tchibo ya uğradım bir çok ekipman var. Özellikle solar yol bilgisayarı, eldiven, pompa ilgimi çekti. Haftasonu duruma göre decathlona da bakabilirim.
 
Geri