@demircanguler
Fren papuçlarınızı jant yanağından fazlaca uzakta gibi gördüm, aradaki boşluk fazla.
Fren telini papuçlar jant yanağına çok daha yakın haldeyken ayarlayıp vidasını o halde iken sıkmalısınız. Böylelikle papuçları janta doğru ittiren oval bacakların yanal hareketi minimuma inecektir.
Mesafeyi minimuma indirdiğinizde pedal çevriliyken papuçlar gelişigüzel olarak janta sürterse iyi bir akort da gerekir.
Sol fren papucunuz jant yanağına tam baskı yapacak gibi değil de sadece bir ucundan, eğri ve eksik basıyor gibi.
Yanlış görmemişsem o eğriliği, papuçları daha düz basacak şekilde gidermeniz gerek.
Sol papucun vidasını söküp pulunu daha iyi yerleştirmeyi, daha geniş pul koymayı deneyebilirsiniz.
Eğrilikler, tam basmamalar fren papucu vidasını oturduğu kanallı düzlemin zamanla eğrilmesinden de kaynaklı olabilir.
O takdirde o kanallı dili doğru hizaya getirmek için pense yardımıyla veya mengeneye bağlayarak hafif düzeltebilirsiniz.
Fren tertibatının kadroya bağlandığı kısımdaki mekanizmayla da ilintili olabilir yanal sallanma. Ama o kısma dair bilgim yok, o frenin orijinal halini bilenler; varsa farkı anlayacaklardır.
Daha farklı fikirler de gelebilir arkadaşlardan.
Papuçlar nikelajlı ve retro havasında, ama daha az yükseklikli daha uzun papuçlar bulursanız fren performansınız artar kanaatindeyim.
Bisikleniniz çok zarif, maşallah.