Neo Benson
Üye
- Kayıt
- 18 Ocak 2017
- Mesaj
- 15
- Tepki
- 63
- Yaş
- 105
- Şehir
- Samsun
- İsim
- Neo
- Bisiklet
- Bianchi
Herkese selam ,
Uzun zamandır aklımda olan ama yoğunluktan bi türlü ilgilenemediğim , odaklanamadığım restorasyon işi için artık tam anlamıyla hazırım diyebilirim.
Kaç model olduğundan emin olamadığım üzerinde Bianchi etiketi olan bir bisikletim var . Fotorağfları da az önce çektim ön tekeri ve selenin deri kaplama kısmı çıkartılmış şekilde , bir tane de restorasyondan önceki son bütün halini paylaşıyorum.
Restorasyon için öncelikle gidon bantını Silva Vintage HandleBar Tape olarak alarak başladım , sonra beyaz fren telleri , daha sonra Gist selenin üzerindeki kaplama kısmı söküp fotoğraflarda zeminde gördüğünüz kahverengi deri parçayı sele kaplaması ve gidon bantı olarak kullanmayı düşünüyorum.
Bunun dışında gördüğünüz sprey boyanın yanında yine sentetik astar aldım .
Boya sökümü ve parçalamanın temizlenmesi konusunda kafamda halen bazı sorular var.
Boya sökücü jel ve tiner aldım ancak elimde yine de boyayı zımparayla söküp sökmeme konusunda çok kararsızım. Çok uzun süre sabredemeyeceğim için şu an jel ile başlama düşüncesi ağır basıyor.
Parçaları temizlemek için WD 40 , sirke , cocacola vs kullanılan bir çok video izledim , bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dış lastikleri de sanırım değiştirmem gerekecek , şu an üzerinde 32-630 boyutta DELI Tyres bulunuyor. Dış lastikleri yenileyeceğim piyasada yurtdışı siteleri dahil bir çok yeri inceledim ancak şu lastik boyutları kafamı çok karıştırdı. 700X23 RALLY TUBULAR LASTİK - SİYAH SIRE VITTORIA ( dechatlon 'da bu sarı yanaklı lastikleri daha önce Bianchi bisikletlerde gördüm ve boyutları uygun olursa bunları kullanmayı düşünüyorum )
32- 630 boyutlu lastikler için (link) uygun mudur ?
ÖZELLİKLERİ
KULLANIM
Yol
LASTİK BOYU
700x23
DAMAK TELİ
Tubular lastik
ETRTO
23-622
TPI
220
AĞIRLIK
310 g.
Son olarak da seleyi yerinden oynatamadığım için WD 40 ile 3-4 kez gevşetmeye çalışmama rağmen sonuç alamadım. Sanırım boya ve astarı seleyi kaplayıp yapacağım. daha önce benzer durumu yaşayanlar varsa paylaşsın lütfen ...
Fotoğraflar aşağıda , ilerledikçe video ve fotoğrafları da paylaşmayı düşünüyorum .
sevgiler...
103255 dosyayı görüntüle 103255 dosyayı görüntüle 103256 dosyayı görüntüle 103257 dosyayı görüntüle 103258 dosyayı görüntüle 103259 dosyayı görüntüle 103260 dosyayı görüntüle 103261 dosyayı görüntüle 103262 dosyayı görüntüle 103263 dosyayı görüntüle 103264 dosyayı görüntüle 103265 dosyayı görüntüle 103266 dosyayı görüntüle 103267 dosyayı görüntüle 103268 dosyayı görüntüle 103255 dosyayı görüntüle 103256 dosyayı görüntüle 103257 dosyayı görüntüle 103258 dosyayı görüntüle 103259 dosyayı görüntüle 103260 dosyayı görüntüle 103261 dosyayı görüntüle 103262 dosyayı görüntüle 103263 dosyayı görüntüle 103264 dosyayı görüntüle 103265 dosyayı görüntüle 103266 dosyayı görüntüle 103267 dosyayı görüntüle 103268 dosyayı görüntüle
Uzun zamandır aklımda olan ama yoğunluktan bi türlü ilgilenemediğim , odaklanamadığım restorasyon işi için artık tam anlamıyla hazırım diyebilirim.
Kaç model olduğundan emin olamadığım üzerinde Bianchi etiketi olan bir bisikletim var . Fotorağfları da az önce çektim ön tekeri ve selenin deri kaplama kısmı çıkartılmış şekilde , bir tane de restorasyondan önceki son bütün halini paylaşıyorum.
Restorasyon için öncelikle gidon bantını Silva Vintage HandleBar Tape olarak alarak başladım , sonra beyaz fren telleri , daha sonra Gist selenin üzerindeki kaplama kısmı söküp fotoğraflarda zeminde gördüğünüz kahverengi deri parçayı sele kaplaması ve gidon bantı olarak kullanmayı düşünüyorum.
Bunun dışında gördüğünüz sprey boyanın yanında yine sentetik astar aldım .
Boya sökümü ve parçalamanın temizlenmesi konusunda kafamda halen bazı sorular var.
Boya sökücü jel ve tiner aldım ancak elimde yine de boyayı zımparayla söküp sökmeme konusunda çok kararsızım. Çok uzun süre sabredemeyeceğim için şu an jel ile başlama düşüncesi ağır basıyor.
Parçaları temizlemek için WD 40 , sirke , cocacola vs kullanılan bir çok video izledim , bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dış lastikleri de sanırım değiştirmem gerekecek , şu an üzerinde 32-630 boyutta DELI Tyres bulunuyor. Dış lastikleri yenileyeceğim piyasada yurtdışı siteleri dahil bir çok yeri inceledim ancak şu lastik boyutları kafamı çok karıştırdı. 700X23 RALLY TUBULAR LASTİK - SİYAH SIRE VITTORIA ( dechatlon 'da bu sarı yanaklı lastikleri daha önce Bianchi bisikletlerde gördüm ve boyutları uygun olursa bunları kullanmayı düşünüyorum )
32- 630 boyutlu lastikler için (link) uygun mudur ?
ÖZELLİKLERİ
KULLANIM
Yol
LASTİK BOYU
700x23
DAMAK TELİ
Tubular lastik
ETRTO
23-622
TPI
220
AĞIRLIK
310 g.
Son olarak da seleyi yerinden oynatamadığım için WD 40 ile 3-4 kez gevşetmeye çalışmama rağmen sonuç alamadım. Sanırım boya ve astarı seleyi kaplayıp yapacağım. daha önce benzer durumu yaşayanlar varsa paylaşsın lütfen ...
Fotoğraflar aşağıda , ilerledikçe video ve fotoğrafları da paylaşmayı düşünüyorum .
sevgiler...
103255 dosyayı görüntüle 103255 dosyayı görüntüle 103256 dosyayı görüntüle 103257 dosyayı görüntüle 103258 dosyayı görüntüle 103259 dosyayı görüntüle 103260 dosyayı görüntüle 103261 dosyayı görüntüle 103262 dosyayı görüntüle 103263 dosyayı görüntüle 103264 dosyayı görüntüle 103265 dosyayı görüntüle 103266 dosyayı görüntüle 103267 dosyayı görüntüle 103268 dosyayı görüntüle 103255 dosyayı görüntüle 103256 dosyayı görüntüle 103257 dosyayı görüntüle 103258 dosyayı görüntüle 103259 dosyayı görüntüle 103260 dosyayı görüntüle 103261 dosyayı görüntüle 103262 dosyayı görüntüle 103263 dosyayı görüntüle 103264 dosyayı görüntüle 103265 dosyayı görüntüle 103266 dosyayı görüntüle 103267 dosyayı görüntüle 103268 dosyayı görüntüle