arkadaşlar tekrar merhaba. bu carraro üzerine bilenler bilir çok konuştuk şikayetimi bildirmiştim. 50 gün bekleyip siparişimi iptal ederek paramı almıştım.buraya kadar olanlar için hep bianchinin rezilliği, carraronun yada bayinin bir suçu yok demiştim. "uzunköprü" arkadaşlarlada kırıcı tartışmalar yaşamıştık.her neyse. bundan sonrasını dinleyin.
50 günün sonunda (8 haz. 2010) iptal ettim. 12 hazirnda facebookda muratoğlu bisikletten (sezgin) mesaj aldım.
"carraro 435v, whistle........ gelmiştir diye" aynı gün içerisinde bir mesaj daha "carraro 435 v kalmamıştır" otomatik mesajlar tabi bu gelenler.
ya ben ödeme yaparak 50 gün beklemişim, önce bi ara beni dimi bak kardeş geldi falan senin siparişti bu istermisin bla blaaa... bende muratoğlunun duvarına yazdım dalgamı geçiyorsun diye, sezgin çok sakin olarak "ben mesajı otomatik gönderiyorum herkese, senin siparişide bursadan bir arkadaşa verdim"(çok sevaba geçmiş ihtiyacı olana vererek) dedi olayı kesin.... gülsemmi küfürmü etsem...
ben şimdi bu durumu bianchiye şikayet etsem......kimi kime ediyon.... "şikayet" yazarken bile gülüyorum
buradan okudugum (forumlardan) kadarıyla bu işi(bisiklet satışı) belli başlı firmalar hakkıyla yapıyor.(delta, b.a.od., v.b. tarzı, saymadıklarım kendini eklesin lütfen).onun dışıdakiler bu işin hakkını veremiyor. bu küçük firmalardaki tamirciden olma patronların tavrı, davranışlarını diğer yazılar da da sık sık okudum.
olayın özeti şu arkadaşlar,
1.türkiyede insana saygı müşteriye saygı diye birşey yok.
2.belirli başlı büyük bisikletçiler dışında diğerleri(genel bianchi grubu satanlar) amatör.
3.bianchi firması(ürünlerini kastetmiyorum) 5 para etmez saygısız, konumunu hak etmeyen, patagonya bisikletçisi
4. türk toplumu için avrupa birliğine daha 100 yıl var.
50 günün sonunda (8 haz. 2010) iptal ettim. 12 hazirnda facebookda muratoğlu bisikletten (sezgin) mesaj aldım.
"carraro 435v, whistle........ gelmiştir diye" aynı gün içerisinde bir mesaj daha "carraro 435 v kalmamıştır" otomatik mesajlar tabi bu gelenler.
ya ben ödeme yaparak 50 gün beklemişim, önce bi ara beni dimi bak kardeş geldi falan senin siparişti bu istermisin bla blaaa... bende muratoğlunun duvarına yazdım dalgamı geçiyorsun diye, sezgin çok sakin olarak "ben mesajı otomatik gönderiyorum herkese, senin siparişide bursadan bir arkadaşa verdim"(çok sevaba geçmiş ihtiyacı olana vererek) dedi olayı kesin.... gülsemmi küfürmü etsem...
ben şimdi bu durumu bianchiye şikayet etsem......kimi kime ediyon.... "şikayet" yazarken bile gülüyorum
buradan okudugum (forumlardan) kadarıyla bu işi(bisiklet satışı) belli başlı firmalar hakkıyla yapıyor.(delta, b.a.od., v.b. tarzı, saymadıklarım kendini eklesin lütfen).onun dışıdakiler bu işin hakkını veremiyor. bu küçük firmalardaki tamirciden olma patronların tavrı, davranışlarını diğer yazılar da da sık sık okudum.
olayın özeti şu arkadaşlar,
1.türkiyede insana saygı müşteriye saygı diye birşey yok.
2.belirli başlı büyük bisikletçiler dışında diğerleri(genel bianchi grubu satanlar) amatör.
3.bianchi firması(ürünlerini kastetmiyorum) 5 para etmez saygısız, konumunu hak etmeyen, patagonya bisikletçisi
4. türk toplumu için avrupa birliğine daha 100 yıl var.