Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bilyalı göbekten rulmanlı göbeğe geçiş

Kayıt
2 Şubat 2014
Mesaj
10
Tepki
1
Şehir
trabzon
öncelikle herkese merhaba diyorum. giant gsr alu fs bisiklete sahibim bugun delta bisikletten shimano fh-rm35 (36delik)rulmanlı göbek siparişi verdim. bisikletin arka göbeği bilyalı 36 delikli ve yirmi bir vites. acaba bu değişim esnasında bir sıkıntı olur mu? mil boyu ve Qr boyu standart mı? kısa gelme ihtimali var mı ya da zincir(kmc) ve attırıcı(sram esp 3.0) değiştirmek gerek mi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Scudo
Shimanonun jant göbekleri hepsi bilyalıdır rulman yok kesinlikle :)
 
(link)

Göbek rulmanlı değil.
Eğer sırf rulman için aldıysanız, iptal edin siparişi.
 
peki deniz hocam dediğim yönlerden bir sıkıntı olur mu?

havale yaptım nasıl iptal edebilirim ki

arkadaşlar yok mu tam olarak soruma cevap verecek olan ?

arkadaşlar yok mu tam olarak soruma cevap verecek olan ?
 
@emresen6161

Dediğiniz yönlere bildiğim kadarıyla standart olması lazım uyum sorunu çıkarmaz diye düsünüyorum
Yani rublenizin kaset olması lazım :)
 
Benim kullandığım modelden rulmanlı değil ama tavsiye ederim ekonomik ve akıcı bir parçadır.
Bu arada milde sorun olmaz. Ama bu göbek kaset dişli uyumludur. Yani sizinki vidalıysa dişli değişimi gerekir.
 
@emresen6161

Ben teşekkür ederim hocam :)
 
Arkadaslar bisikletimde suan icin gobekelrinde hic bir sorun boşluk yok ama kaldirimdan inerken bile elime alip iniyorum bilyali göbek olduğu icin güvenemiyorum rulmanli göbeğe geçilmesi mümkün mü ortalama bana ne kadara patlar bisikletin orjinal halini kurcuklamaya degermi sizden yorum bekliyorum
 
Bu yazdıklarım ön ve arka göbek içindir orta göbekte rulmanlıya geçeli 3 sene oldu.
Yıllardır hep Shunfeng marka bilyalı göbek kullandım , her sene içini açıp bilyalarını tek temizleyip gresleyip geri takarım . Her sene açtığımda bilyaların sürtünmeden dolayı ezildiğini gresin karardığını özelliğini yitirdiğini ve zamanla göbekte boşluk oluştuğunu bunun ayarıyla birçok kez uğraştığımı biliyorum . Bilyalı göbekte akıcılık için göbekte bir miktar boşluk bırakmanız lazım yani göbek mili sağa ve sola oynama payına sahip olmak zorunda bunu yaptığınız taktirde rahat akıcı bir gidiş elde ediyorsunuz tabiki konfordan ödün vermiş oluyorsunuz .

Bu durumlardan kurtulmak için v-fren uyumlu 36 delik rulmanlı göbeği epey aradım . En son arka shunfeng marka ön markasız olmak züere esnafın birinde denk getirdim ilk başta eski jant üzerinde toplamak istesemde sonradan bu fikirden vazgeçip sıfır jant seti lastik ruble alarak seti dizdim .

Rulmanlı göbekte ilk histteğim fark rublenin boştaki dönüş sesi oldu.... Devamı forumda diğer başlığımda Çelik kadroyu yükseltmek
 
Geri