Scudo Sports

Bindik bi alamete.. Allah utandırmasın.

Arkadaşlar kadro taiwan. Sağlamlığı konusunda sıkıntısı olmayan bi kadro. Umarım daha sonraları da olmaz. Bazı arkadaşların bu kadroya bu set ayıp olur şeklindeki değerlendirmelerini tuhaf karşılıyorum açıkcası. Ama ileride 10'lu sistem kalmayacak şeklindeki açıklamalar kafama yattı. Nasıl diğer sistemler artık klasik olduysa 10'lu da o yolun yolcusu gerçekten. Tiagraya aklımın kayması ; Birkaç youtube karşılaştırma ve test videolarından ve tasarımını gayet başarılı bulmam sonucunda oldu. Dişli oranlarıyla ilgili de bi problemim yok. Herbirinize görüşleri için teşekkür ediyorum.

@Yağız Gökmen hocam ağırlığına bakmadım henüz. Aldığım gibi köydeki evimin en ferah odasında istirahate çekildi. Ağırlığını düşününce şuan 1150 diyesim geldi içimden :) ölçüp bilgilendireceğim sizleri. Teşekkür ederim.

IMG-20160301-WA0005.jpg Bisikleti parçalamadan önceki hali buydu. Buna yakın birşey olmasını istiyorum işte. Yaz sonu bir rotor aynakol alacağım inşaallah.
 
Scudo
@Yağız Gökmen hocam ağırlık ölçme durumu bugüne nasip oldu. Kadro boyu 58 dir.Şimdi ölçtüm ve bilgilendiriyorum derhal.
Bisiklet kadro+maşa+sele borusu+furç seti+orta yatak ile birlikte toplamda 1940gr gelmekte saygı ve sevgilerimle bilgilerinize sunarım. Yorumlarınız benim için kıymetlidir.
 
Çakma kadroyu nereden buldunuz ki? Çakma makma, akşam performans turları için iyi olur. Mevzu kondüsyon
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Tiagra yeterli bencede , geçende forumda bir makale bulup okumustum vites sisteminin bisikleti durdurmaya etkisi yuzde 2 idi. Ultegra ile tiagranin arasinda konfor , dayanim ve agirlik haricinde dişe deger bir fark yok bence. Buda demek oluyor ki hayatinizi bisiklete adamayacaksaniz tiagra sizi ne yavaslatir nede yari yolda birakir. Gerisi bizim forumun klasik tavrı .
 
Konuyu takip eden arkadaşlar; btwin inride home trainer ve POLAR ft7 nabız saati var. Elinde jant seti olan arkadaşlar bunlarla ilgilenirse takas yapmak isterim. Sabredemiyorum artık. Bisikletim yok, bunu bari bir an evvel yürür hale getirip kullanmak istiyorum mümkünse.
 
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Şartlardan dolayı uzun süreceğini siz kıymetli abilerim kardeşlerime bildirmiştim. Bu uzun arada dünya evine girdik. Ev Ocak derken yine kopmadım bu tutkumdan. Ufak tefek birikimler ile çok şükür işin yarısına geldim / geçiyorum inşaallah.
Şimdi uzatıp değerli vaktinizi almadan konuya tekrar giriş yapayım;
Grup set olarak çok kıymetli bi arkadaşım vasıtasıyla elime geçen rival 2x10 seti kullanacağız arkadaşlar. Seti fsa gossamer modeli 52-36 aynakol ile tamamladım. Grup set çok temiz durumda. Şuan bununla ilgili tek problemim clamp band(kelepçe ile bağlantı) modeli olan ön aktarıcıyı braze-on(kelepçesiz, direk bağlantı) modeli olan bir aktarıcıyla değiştirmek. Elimde bir de tiagra 4600 braze-on aktarıcı var en kötü ihtimalle bu değişimi yapınca kadar onunla idare edeceğim. Eksik olarak ise Sram çekiş sistemine uygun vites-fren kolları. Gidon olarak Deda markasının ucuz ancak bana göre gayet kullanışlı olacak olan rhm01 modeli, boğaz olarak da yine Deda elementiden zero2 100mm uzunluğundaki modelini tercih ettim. Gidon bandı olarak yine çok sevdiğim Dedanın, kadromun seat tube kısmında yer alan gri tonlarına uygun olması için 'gun barrel' rengini yakın gördüğümden tercih ettim. Sele olarak zaten önceki konforla kullandığım Fizik arione vsx selem mevcut. Pedalları unutmuştum ekledim. Time xpresso 8 pedallar aldım. İlk defa time pedal kullanacağım için merak ediyorum. Yorumlara ne kadar bakılsa da somut tecrübe bence daha başka bişey. Elimde bir de 10lu 105/5700 ruble var. Birkaç fotoğrafla eleştiri ve yorumlarınıza bırakıp, saygılarımı sunarım
PHOTO_20161010_135051.jpg PHOTO_20161010_135008.jpg PHOTO_20161010_134949.jpg . 
PHOTO_20161010_132520.jpg PHOTO_20161010_132403.jpg PHOTO_20161010_132415.jpg PHOTO_20161010_132422.jpg PHOTO_20161010_134339.jpg PHOTO_20161010_134351.jpg PHOTO_20161010_134406.jpg PHOTO_20161010_134413.jpg PHOTO_20161010_134423.jpg
PHOTO_20161010_151059.jpg
En geç Jant seti, vites fren kolları ve bisikletin açılışında görüşmek dileğiyle :) teşekkür ederim. Allah'a emanet olun.

SI_20170505_131953-900x900.jpg SI_20170505_131931-900x900.jpg SI_20170505_131859-900x900.jpg _20170505_132259-1024x1440.jpg _20170505_132246-1024x1139.jpg _20170505_132206-1024x725.jpg Herkese selam olsun tekrardan. Bisikletsizlikten nöbetler geçirsem de, birkaç sefer satma kararı alıp hatta alıcısını da bulmuş olsam da 'ben bu kadroyu kullanmadan satamayacağım kusura bakma kardeşim' diyerek vazgeçtim, azimle toplamaya devam ediyorum. Bisiklet camiasından sadece yardımları için, fedakarlığı için İzmirden Sayın Dr. Yasin Sağlam ' a teşekkür ediyorum. Jant setini de bir kısım hataları olsa da birtakım kâr -zarar hesapları sonrası elde ettik çok şükür. Şimdilik dış ve iç lastik, sram vites fren kolu telleri ve kabloları kaldı. Ne kadar zamanda temin edebilirim bilmiyorum ama topladıkça sizlere iletmeye devam edeceğim. Teşekkür ederim. Allâh'a emanet olun.

Arkadaşlar bisiklet bitti çok şükür. Genel bir değerlendirme yapacak olursam. Esnemezlik haricinde herşey çok güzel.IMG_20170806_172901_422.jpg
 
@Fatih T. Esnemzlik hakkında biraz bilgi verir misiniz? Ayrıca kadroyu nasıl buldunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan :)
Hocam bisikletiniz çok güzel göeünüyor. Kazasız belsız binersiniz inşallah. Bir sorum olacak replika kadroyu nereden kaça temin ettiniz sorması ayıp?
 
Geri