Scudo Sports

Bir renovasyon hikayesi

Göreceğiz bakalım... :) Fotoğrafları burada paylaşırım.. Umarım başarılı olurum.. Ama olmamak için bir sebep yok değil mi? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: can onur
Scudo
@silenceforme

Çelik kadro diye geçiyor ama çelik değil; demir. Nem alan çıplak yerleri paslanıyor çünkü...
Bisikletin son halini linkte görebilirsiniz.
(link)
 
@can onur
Elinize sağlık sanırsam hiçbir bisiklet insanın uğraşıp yeniden hayat verdiği bisiklet kadar zevk veremez :)
Güzel günlerde kazasız belasız kullanın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: can onur
Can bey yenilediğiniz bisikletin markası nedir acaba Peugeut mu.
 
Forumun en güzel konusu. Elinize sağlık hocam. Manevi değeri olan bir çelik kadroyu da ben toplama aşamasındayım. Blogdaki yazıyı sık sık okuyorum. Keşke bu başlıktaki görsellerde dursaydı. Yeni gelenler rahatça okurlar, etkilenirlerdi. Tekrar tebrik ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: can onur
Forumun en güzel konusu. Elinize sağlık hocam. Manevi değeri olan bir çelik kadroyu da ben toplama aşamasındayım. Blogdaki yazıyı sık sık okuyorum. Keşke bu başlıktaki görsellerde dursaydı. Yeni gelenler rahatça okurlar, etkilenirlerdi. Tekrar tebrik ediyorum.
Merhabalar. Blog sayfamın ücretini ödemeyi aksattığım için isim hakkını başka bir arkadaş almış. Sayfaya (link) adresinden ulaşabilirsiniz. Konuyla ilgili link de burada: (link)
Bisikletinizle keyifli yolculuklar yapmanız dileğiyle. Sevgiler.
 
Aynen googledan aradım biraz buldum okudum tekrar tekrar hocam, elinize sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: can onur
Abi merhaba yaptığın bu çalışma gerçekten çok güzel. Benim dedemden kalma bir bisikletim var Bianchi Road şimdinin Milano modelinin 2000'lerde satılan modeli. Dedem bu bisiklete birkaç yıl binebildi sadece ondan sonra 15 yıl kadar hep yattı bir akrabımıza emanet etmiştim. Sınav, üniversite vb işlerden sıyrıldığım zaman aklıma gelip gidip bu bisikleti aldım. Bu formda kullanmak istemediğim için iki adet mtb lastiği taktım çamurlukları ve gidonu çıkarıp yerine mtb tarzı bir gidon da taktım. Ülkemizde malum dede bisikleti diye geçen modellerin internette birçok farklı güzel dizayn edilmiş modellerini gördükten sonra tüm bu değişikliği yaptım. Bisiklet çelik kadro ancak tüm bunlardan sonra 15 kg gibi bir ağırlığa ulaştı. Abi tüm bu detaylardan sonra benim kafamdaki bisikletin boyası vs çok güzel paslanma gibi bir sorun yok ancak bisikletin sele borusundan kadro içine telefonun ışığını tuttuğumda içi kahverengi pas gibi duruyor parmağıma pas pütürü gibi bir şey değmiyor ancak boya, yeni alü jantlar, vites vs gibi şeyler için harcama yapmaya değer mi sizce kadro içi paslanma olasılığı nedir, çelik kadronun ömrü nedir bisikletlerde ileride bir kaza vb şey yaşatabilir mi kısaca sağlıklı olur mu bu bisiklete binmem ve yatırım yapmam malum parça fiyatları epey arttı. Haftada 100 km gibi bisiklet sürme alışkanlılığım da var. Sahip olduğunuz sonradan boyadığınız bu beyaz bisikletiniz gerçekten benim için çok farklı bir anlam taşıyor eskimiş denilen bir bisikleti ve manevi değeri olan bir bisikletin yeniden hayat bulması. Başınızı ağrıttığım için kusura bakmayın paylaşımlarınız ve her şey için çok teşekkürler, sağlıklı günler dilerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: İsa DEMİRKOL
Geri