Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bir tur bisikleti doğuyor

surly'nin kadrosunu genellikle kendi sitesinden getirtiyorlar siz de böyle mi yaptınız yoksa bisiklet bayisi mi yardımcı oldu? long haul trucker iyi bir model. çok inceleme şansım olmuştu. bir arkadaşımın da var bu bisikletten aynen böyle toplamıştı. şimdi çok memnun. hayırlı uğurlu olsun. dünyada bisiklet turcularının seçtiği çok özel markalardan birisidir. mükemmel, profesyonel bir kadro ve bisiklet olmuş.:)
 
Scudo
Hayırlı olsun. Çok güzel bir bisiklet.

Çoktandır kendi sitesinde görüp de iç geçirdiğim bir kadro. Daha önceki mesajlarda da arkadaşlar sormuş gerçi ama cevap göremedim. Ben de çok merak ediyorum, bizler de getirtebilirmiyiz bu kadrodan veya bu noktada bize tavsiyeleriniz ne olur?

İyi günler...
 
Kadro 28 inçlik kadro değilmi?28 inç kadrolarda 28 yerine 26 inç jant kullandığınızda sürüş esnasında ağırlık merkezi değişeceğinden (sürüş ergonomisi olarak )maksimum performansınızı gösteremeyebilirsiniz gibime geliyor.Ayrıca yokuş çıkışlarda ayağa kalkarak ağırlık merkezini öne çekmekte sizin için çok zor olacaktır.Bence 28 inçlik kadrolara 26 inç jant takmak doğru değil.
 
bu kadro 26 inch için tasarlanmış 28 lastik takılamıyor.Surly firması bisikletlrini hem 28 jant ve hemde 26 olarak ayrı kadrolarda üretiyor hepsinin açıları farklı.
surlybikes.com da görebilirsiniz.Yapmalarındaki avantaj 26 jantları bulmak çokdaha kolay 28e göre.
 
Verdiğiniz adresteki bisiklet fotoğraflarında aynakolun arka tekere olan mesafesi normal oysa sizin bisikletinizde aynakol arka tekere çok uzak.Bence sizin bisiklette bir ergonomi hatası var.
 
ayna kolun uzak olmasını nedeni arkaya yük konuldugunda topugun yüke çarpmaması.Resimde çok anlaşılmıyor ama neyse koyim
http://surlybikes.com/uploads/bikes/BK6550.jpgbu 26 jant 56 kadro
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs051.snc6/168153_480286832046_681957046_6414939_4523715_n.jpg
buda benimkisi aynı yani açıları fark etmez zaten ayna koldan bilerek bu kadrolarda uzatılıyor arka taraf.
 
Özellikle bilerek böyle yapıldığını bilmiyordum,bilgilendirme için teşekkürler.
Ama yinede,bilerek yapılan bu geometrinin yokuşlarda biraz sorun çıkartacağını düşünüyorum.Yokuş tecrübeleriniz birimizi haklı birimizi haksız çıkaracaktır.:) :) :)
 
Harika bir tur bisikleti olmuş, çelikte karar kılarak en kusursuz seçimi yapmışsınız. Çevremde tur, mtb ya da yol farketmez, nitelikli çelik bisikletlerin sayısının arttığını gördükçe çok mutlu oluyorum. İnsanımızın yavaş yavaş bu konuda bilinçlendiğinin göstergesi.

Güle güle kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: derşan sezer
Teşekkürler Aytaç kardeşim.Çelik yaşıyan bir malzemedir ona iyi bakarsanız sizinle bir ömür gelir.Elimde karbon da alimünyumda var ama asla çelik bisikletlerin yerni alamazlar.Bu arada cinnelli kadrom var hediye olarak gelmişti ebayden yavaş yavaş parça topluyorum çok özel bir makina yapıcam.
Bislet yokuş tecrübemi anlatim sabah erkenden bir ısınma turu yapim dedim,çamlıcaya çıktım inan süper anında cevap veriyor verdiğim güce.Ben stil olarak hem ayakta hemde oturarak gidebiliyorum ikisindede süper.Birde mercedes kadar rahat yani bende speed tr var dahonun ona rahat bir bisiklet diyordum bu ondan daha iyi.
 
@bislet

Tur bisikletlerindeki amaç sağlamlılık ve konfordur. Uzun süre ağır çantalarla pedal çevirebilmektir.

Bisikletiniz istediği kadar yokuşu iyi çıkabilir olsun, en az 15 kg yükle topuğunuz devamlı arkadaki çantaya sürterek nasıl rahat çıkabilirsiniz ki?

Bu bisikleti çantasız ve boş düşünmeyin. Tek bir yapılış amacı var o da binlerce yolu kat edebilmesi.


Bu da benim tur bisikletim.

https://www.bisikletforum.com/showthread.php?p=953001#post953001
 
@Serdar Ozuslu

Cromoly de çeliktir zaten:) Çelik derken Hi-Ten kalorifer borularından yapılmış 100 liralık demir/teneke bisikletleri kastedmedik tabi ki :)
 
@Aytaç Biber

tabi orası öyle.



Bir de burada 28inch konusu oldu.

Tur bisikletlerinin geneli 28inch olsa da 26inchleri tasarlanıyor. 26inch'in yararını bir çok yerde okuyabilirsiniz de asıl Avrupa'dan çıkıp Çin'e, Japonya'ya, Hindistan'a giden/gitmiş bisikletçilerle konuşunca emin oluyorsunuz. Doğu Avrupa'dan itibaren her nekadar bazı şehirlerinde bisiklet yaygın olsa da 26inch dağ bisikletleri hakimiyeti nedeniyle ve 28inch bisikletler sadece basit şehir bisikletleri olduğu için sağlam malzeme bulmak zor oluyor. Bu durum uzun yolculuklarda büyük risk taşıyor haliyle.

Alman bir çocuk Romanya'da sanırım bir kaç gün düzgün bir 28inch lastik bulmak için uğraşmış ama en sonunda bit pazarında bulduğu birtanesi ile idare etmişti (merkezi bir şehirden geçseydi böyle olmayacaktı tabi de.)

İsviçre'den gelen bir çiftte, irandan sonra her 200km'de bir tel koparıyordu (bir süre sonra bıkıp değiştirmemişti de o devamlı kırılanı)

Bu linkten daha ayrıntılı bilgilere ulaşmak mümkün:
(link)
 
Kusuruma bakmayın yine bilgilenmek amacıyla soruyorum.
Heybenin ayaklara değmemesi için arka maşayı ve arka çatalı uzun bisiklet almak yerine heybenin oturtulacağı arka oturağın uzun olarak yapılması ve böylelikle heybenin daha geriye konabilmesine imkan verilmesi yanlışmıdır?
 
  • Beğen
Tepkiler: SametAksuoğlu
Geri