Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Bisiklet 2022 Modelleri Lansmanı

O değilde ilk başta çıkan müzik çok rahatlatıcı -dinlendirici :uyku:
 
  • Beğen
Tepkiler: OB_Tolga
Scudo
Ayrıca patronun derdi istihdam sağlamak değildir bunu hepimiz biliyoruz sanırım.

Beni forumdan tanıdığın için samimiyetime inanacağını düşünüyorum.
Bu devalüasyon olunca patronumla oturduk, kağıt kalemi aldık. Bütün maliyet kalemlerini bir bir yazmaya çalıştık. (Bunu becerebilen bugünlerde kimse yok, biz de dahil)
Girdiler bi tarafa çıktılar bi tarafa tek tek yazdık. Tahmini cirolarımızı yazdık. Ayrıca özsermayemizi de bir kenara yazdık.

İlk başta başabaş noktasını hedefledik. İnan kar maksimizasyonuymuş maliyet minimizasyonuymuş demedik bile.

Başabaş noktamızdan sonra dedik ki makinelerin amortismanlarını saymayalım, değişimleri gelince düşünürüz. Bu durum da bildiğin zarar etmektir.

İşler daha kötü gitti. Faaliyet dışı gelirlerle işletmeyi sübvanse edebileceğimiz en son noktayı hesabladık. Zarar

İşletmeye özsermaye takviyesi ile ne kadar süre dayanabiliriz onu hesabladık.

Bu dayanma süresi geçtikten sonra üretim ile ürettikçe zarar edersek makineleri kapatmak zorunda kalırsak ne kadar süre işçileri atmadan üretim yapmadan bekleriz onu da hesapladık.
Dikkat ederseniz işçi çıkarmayı en son ana kadar düşünmedik bile. Ki kıdem tazminatı sorunumuz da yok. İşçi çıkarma noktasına gelirsek kilit vurarız dedik.Patronum İstihdamı düşünmedi denmemeli.

Bir de şunu düşündük. Şu anda sağlam kriz var. Elimizde yeterli sermaye de var.Makine alalım büyüyelim. Hesabladık karaladık, çok mantıklı olmamasına rağmen yapalım dedik. Sonra aklımıza işçiler geldi. Yeni makineler için yeni işçiler yeni dokumacılar gerekti. Sırf işçi bulamayacağımızı bildiğimizden makine almayı rafa kaldırdık.
Şöyle ki iki bayan dokumacımız işi bıraktı. Yerine dokumacı bulmak için 3 hafta debelendik. İktidardakilerin dediği gibi millete iş beğendiremedik. Şimdi diyeceksiniz şartlanız ağır, imkanlarınız kısıtlı maaş düşük diyeceksiniz. Sadece şartları söylüyeyim.
Günde 7 sa 15 dakika çalışma. Pazar dinlenme.
Olur da ek mesai olursa 1,5 x nizami para.
Maaş 4500 lira. Müthiş maaş veriyoruz demiyorum ama piyasa böyle. Öyle kalifiye olmak da gerekmiyor. 3 ayda öğrenilir.
İki dezavantajı var. Birincisi 3 vardiya sistemi. İkincisi de dokuma makinaları aşırı gürültülü. Ona da kulaklık takarsan alışıyorsun da.
İş bilmiyorsanız öğretelim dedik yine tık yok. Herkes 8-5, masabaşı iş istiyor. Üçüncü sınıf kafelerde garson olmak, Getir de kurye olmak, butiklerde tezgahtar olmak daha cazip geliyor.

İki işçi gidince geriye kalanlara ek mesai yaptırmak zorunda kaldık. Ek mesai ücretlerini tam yatırdığımızı bildikleri halde inanın ilk günden çatlak ses çıkardılar. Patronum bişey demedi ben dedim Allah var. Arkadaşlar dokumacı bulana kadar biraz destek olun, bu ekonomik krizde bu ek mesaileri fırsat olarak görün dedim.Ama ilk günden isyan ettiler. Tamam kimseye zorla ek mesai yaptırılmaz ama bir iki gün ücretini alacağınız fedakarlığı da bi zahmet yapın değil mi.
Bazen işçilere soruyorum, patrondaki para sizde olsa ne yapardınız. Böyle fabrika açarmıydınız. Cevap ortak, hayır bankaya koyardım. Bizim patron aç gözlü olduğundan hesap kitap bilmediğinden sırf kar maksimizasyonu yapmak için mi bu işletmeyi kurup çalıştırıyor?

Her patron aynı değil her emekçi de aynı değil.
 
Beni forumdan tanıdığın için samimiyetime inanacağını düşünüyorum.
Bu devalüasyon olunca patronumla oturduk, kağıt kalemi aldık. Bütün maliyet kalemlerini bir bir yazmaya çalıştık. (Bunu becerebilen bugünlerde kimse yok, biz de dahil)
Girdiler bi tarafa çıktılar bi tarafa tek tek yazdık. Tahmini cirolarımızı yazdık. Ayrıca özsermayemizi de bir kenara yazdık.

İlk başta başabaş noktasını hedefledik. İnan kar maksimizasyonuymuş maliyet minimizasyonuymuş demedik bile.

Başabaş noktamızdan sonra dedik ki makinelerin amortismanlarını saymayalım, değişimleri gelince düşünürüz. Bu durum da bildiğin zarar etmektir.

İşler daha kötü gitti. Faaliyet dışı gelirlerle işletmeyi sübvanse edebileceğimiz en son noktayı hesabladık. Zarar

İşletmeye özsermaye takviyesi ile ne kadar süre dayanabiliriz onu hesabladık.

Bu dayanma süresi geçtikten sonra üretim ile ürettikçe zarar edersek makineleri kapatmak zorunda kalırsak ne kadar süre işçileri atmadan üretim yapmadan bekleriz onu da hesapladık.
Dikkat ederseniz işçi çıkarmayı en son ana kadar düşünmedik bile. Ki kıdem tazminatı sorunumuz da yok. İşçi çıkarma noktasına gelirsek kilit vurarız dedik.Patronum İstihdamı düşünmedi denmemeli.

Bir de şunu düşündük. Şu anda sağlam kriz var. Elimizde yeterli sermaye de var.Makine alalım büyüyelim. Hesabladık kiraladık, çok mantıklı olmamasına rağmen yapalım dedik. Sonra aklımıza işçiler geldi. Yeni makineler için yeni işçiler yeni dokumacılar gerekti. Sırf işçi bulamayacağımızı bildiğimizden makine almayı rafa kaldırdık.
Şöyle ki iki bayan dokumacımız işi bıraktı. Yerine dokumacı bulmak için 3 hafta debelendik. İktidardakilerin dediği gibi millete iş beğendiremedik. Şimdi diyeceksiniz şartlanız ağır, imkanlarınız kısıtlı maaş düşük diyeceksiniz. Sadece şartları söylüyeyim.
Günde 7 sa 15 dakika çalışma. Pazar dinlenme.
Olur da ek mesai olursa 1,5 x nizami para.
Maaş 4500 lira. Müthiş maaş veriyoruz demiyorum ama piyasa böyle. Öyle kalifiye olmak da gerekmiyor. 3 ayda öğrenilir.
İki dezavantajı var. Birincisi 3 vardiya sistemi. İkincisi de dokuma makinaları aşırı gürültülü. Ona da kulaklık takarsan alışıyorsun da.
İş bilmiyorsanız öğretelim dedik yine tık yok. Herkes 8-5, masabaşı iş istiyor. Üçüncü sınıf kafelerde garson olmak, Getir de kurye olmak, butiklerde tezgahtar olmak daha cazip geliyor.

İki işçi gidince geriye kalanlara ek mesai yaptırmak zorunda kaldık. Ek mesai ücretlerini tam yatırdığımızı bildikleri halde inanın ilk günden çatlak ses çıkardılar. Patronum bişey demedi ben dedim Allah var. Arkadaşlar dokumacı bulana kadar biraz destek olun, bu ekonomik krizde bu ek mesaileri fırsat olun görün dedim.Ama ilk günden isyan ettiler. Tamam kinaye zorla ek mesai yaptırılmaz ama bir iki gün ücretini alacağınız fedakarlığı da bi zahmet yapın değil mi.
Bazen işçilere soruyorum, patrondaki para sizde olsa ne yapardınız. Böyle fabrika açarmıydınız. Cevap ortak, hayır bankaya koyardım. Bizim patron aç gözlü olduğundan hesap kitap bilmediğinden sırf kar maksimizasyonu yapmak için mi bu işletmeyi kurup çalıştırıyor?

Her patron aynı değil her emekçi de aynı değil.
Bu dediğiniz zaten keşke olsa dedirten bir yaklaşım. Her patron öyle değil her işçi de öyle değil. İcabında ekonomik durum onu gerektiriyorsa işyeri de kapatılır, işçi de azaltılır. Sonuçta fabrikalar işyerleridir, hayır kurumu değildir. Zaten işgücümüzün önündeki en büyük engel verimsizlik. Bu nedenle ya işyerleri kapanacak ya otomasyon ile millet işsiz kalacak yakın gelecekte. İnsanların daha kalifiye işlere kendilerini hazırlamak için bilinçleri de yok maalesef. Bambaşka şeylerin derdindeler.

Benim lafım iş yapmaya çalışanlara değil. Benim lafım burada lafa istihdam sağlamak için uğraşıyoruz, amacımız istihdam diye başlayıp, lafını robot aldık işçiden kurtulduk diye bitirip sevinenlere.
doğru diyorsun kardeşim. kim çalışanın hakkını alın teri kurumadan vermiyorsa onu taşlayalım.
iyi de Bisan çalışanlarını mağdur ediyor diye bir durum veya haber mi var .
bu konuların Bisan la ne alakası var .
burada Bisanın 2022 modelleri iyi mi kötü mü bunu tartışmamız lazım . diğer konular için başka başlık açılsın. herkes te dürüstçe fikrini söylesin
Ayrıca sadece Bisan bisiklet kullanıyorum .onu da parasını liste fiyatı neyse ödeyerek aldım . toplu iğnesi kadar bile menfaatim yok Bisandan
Yukarıda bir bisan hissedarı olduğunu tahmin ettiğim kişi işçilerden kurtulduğuna seviniyordu. Mağduriyet yok belki ama talihsiz yorumlar var.
Ayrıca haklısınız konuyu dağıttım, ama kendimi tutamadım.
 
Bu dediğiniz zaten keşke olsa dedirten bir yaklaşım. Her patron öyle değil her işçi de öyle değil. İcabında ekonomik durum onu gerektiriyorsa işyeri de kapatılır, işçi de azaltılır. Sonuçta fabrikalar işyerleridir, hayır kurumu değildir. Zaten işgücümüzün önündeki en büyük engel verimsizlik. Bu nedenle ya işyerleri kapanacak ya otomasyon ile millet işsiz kalacak yakın gelecekte. İnsanların daha kalifiye işlere kendilerini hazırlamak için bilinçleri de yok maalesef. Bambaşka şeylerin derdindeler.

Benim lafım iş yapmaya çalışanlara değil. Benim lafım burada lafa istihdam sağlamak için uğraşıyoruz, amacımız istihdam diye başlayıp, lafını robot aldık işçiden kurtulduk diye bitirip sevinenlere.
Aslında ben sana yazmadım bile, bakma senden alıntıladığıma. Benim yazdıklarımı sen de biliyorsun.
Çünkü ben seni tanıyorum. Ben senin zeki, akıllı, ahlaklı, hak hukuka önem veren bir kişi olduğun için verebileceğin tepkileri biliyorum.

Zaten sen yine haklısın. Benim patronum da iyi niyetli, makul, eğitimli bir insan. Ama o bile sektör şartları gereği maaşlar asgari ücrete düşürülse çalışma saatleri de 12 saat olacak dense bir hayır der iki olmaz der. O da sonunda bu vahşi duruma bir şekilde adapte olur ya da olmak zorunda kalır.Yoksa çarpık sistem onu da ezer.
Her ne kadar modern işletmecilik anlayışında işletmelerin çok çeşitli amaçları olsa da klasik işletmecilikte temel amaç kar maksimizasyonudur hepimiz biliyoruz.

Bisan yol bisikletleri de gerçekten çok güzel. Bisiklet değiştirme zamanım geldiğinde ilk alternatifim Bisan olacak.
 
Ben sanırım yanlış ifade ettim. Burada patronların veya CEO nun kışın sıcak yazın serin, tertemiz odalarında otururken birden aklına zalimce çalışanlarını kapının önüne koyma gibi bir düşüncesi veya hayali yok. Burada covidi bahane ederek sürekli işi aksatan işçiler nedeniyle fabrikanın tam kapasitede çalışamaması bu yüzden de insanların yapacağı işi makineye yaptırma yoluna gitme durumu söz konusu. Zaten burada dikkat etmemiz gereken konu bu hastalığı bahane olarak sunup aylarca gelmeyen insanlar. Yoksa kırbaçla köle çalıştırır gibi kimse kimseyi çalıştırmıyor veya kimse kimsede öyle bir performans beklemiyor. Fabrika sahiplerinin istediği işin düzenli yapılması. Ben fabrikaya gittiğimde mesela insancıl çalışma koşulları için yukarıda ısıtıcılar ve vantilatörler mevcuttu. Yani kışın soğukta yazın sıcakta çalışırken bile o insanlar düşünülmüş. Ellerinde eldiven ve çoğunlukla bedenen değil makinalarla insanların yaptığı işler mevcut. Ve fabrika epey büyük kimse sıkış tepiş hastalığa rağmen dipdibe zorlu koşullarda çalışmıyor.
 
20211016_141602.jpg
Bisikletim Bisan rx 9400 . son dolar patlamasından iki ay önce muadili alüminyum maşalı ve carraro cr 052 7150 tl iken ben karbon maşalı bu modeli kredi kartına taksitle 6300 tl ye aldım .
Bisan yine hem çalışanlarını hem bayilerini hem de müşterilerini yeni yılda mutlu edecektir . evet tiagra alacak olanlar artık sora veya claris e şükredecek . ama en kaliteli ve müşteri dostu bisikletler yine Bisan olacak IMG-20211028-WA0003.jpeg
bu da eşimin bisikleti ve tüm yerli markalar arasında carraro da dahil altus m2000 setli 27 vites ve hd fren tek bayan bisikleti Bisandaydı

Biz paramızı vererek satın aldık denedik. artık herkese severek güvenerek Bisanı öneriyoruz

Ayrıca corelli salcano kron carraro hepsi canımız gibi türk markaları (carraro karışık olsa da ) hepsi yeterki hep daha iyi olsunlar . rekabetleriyle birbirlerini yukseltsinler ve çalışanlarını bayilerini müşterilerini hep mutlu etsinler ayrıca konteynır konteynır bisiklet ihraç etsinler
 
Bisan 2021 sezonuna da böyle büyük reklamlarla giriş yapmıştı fakat yeni modellerin hiç birini bayilerde göremedik, bu yılda aynı olay yaşanmasın. Bu arada elektrikli yol bisikletini beğendim fakat bir de gravel versiyonu olsaydı fena olmazdı., gerçi fiyatı en az 50 bin gibi bir rakam olur . Videoda claris ve soralı gravel modellerini göremedim. Her şeye rağmen paramızın puldan bile değersiz hale geldiği bir dönemde bisiklet sektörüne yatırım yapmaya devam eden Bisan'ı kutluyorum.
[/QUOTE
Bisan 2021 sezonuna da böyle büyük reklamlarla giriş yapmıştı fakat yeni modellerin hiç birini bayilerde göremedik, bu yılda aynı olay yaşanmasın. Bu arada elektrikli yol bisikletini beğendim fakat bir de gravel versiyonu olsaydı fena olmazdı., gerçi fiyatı en az 50 bin gibi bir rakam olur . Videoda claris ve soralı gravel modellerini göremedim. Her şeye rağmen paramızın puldan bile değersiz hale geldiği bir dönemde bisiklet sektörüne yatırım yapmaya devam eden Bisan'ı kutluyorum.
Bisanin elektrikli gravel modeli buyduScreenshot_2021-11-28-19-45-54.png
 
  • Beğen
Tepkiler: emir yakup bulut
İki işçi gidince geriye kalanlara ek mesai yaptırmak zorunda kaldık. Ek mesai ücretlerini tam yatırdığımızı bildikleri halde inanın ilk günden çatlak ses çıkardılar. Patronum bişey demedi ben dedim Allah var. Arkadaşlar dokumacı bulana kadar biraz destek olun, bu ekonomik krizde bu ek mesaileri fırsat olarak görün dedim.Ama ilk günden isyan ettiler. Tamam kimseye zorla ek mesai yaptırılmaz ama bir iki gün ücretini alacağınız fedakarlığı da bi zahmet yapın değil mi.
Bazen işçilere soruyorum, patrondaki para sizde olsa ne yapardınız. Böyle fabrika açarmıydınız. Cevap ortak, hayır bankaya koyardım. Bizim patron aç gözlü olduğundan hesap kitap bilmediğinden sırf kar maksimizasyonu yapmak için mi bu işletmeyi kurup çalıştırıyor?

Her patron aynı değil her emekçi de aynı değil.
Ondan sonra neden Afgan, neden Suriyeliler çalışıyor diye şikayet ediyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Herkesin İnternete yöneldiği dönemde sitesinin başarısız olması üzücü. Özellikle detaylı ürün fotoğrafı neden koymuyorlar merak ediyorum. Sahibinden de bile çok güzel fotoğraflı ilanlar var. Diğer yerli firmalarda öyle gerçi. :kötü:
 
Aliexpressteki satıcılar bile geometri ölçülerini koyuyorlar. Bisan da sitesinde bisikletlerin geometri ölçülerini bi koysa iyi olur.
 
Ekran görüntüsü 2021-11-29 142411.jpg

İlk bisikletim olan, 86-92 yılları arasında (ilk yıl boyum yetmediği için seleye oturamadan) kullandığım çubuk frenli Roadstar'ları (ya da Super'leri) 2022 modelleri arasında görmek hoşuma gitti. Model sürekliliğini ve ürün çeşitliliğini severim. Bir de bu kadar çeşit iç piyasada bulunabilse iyi olur. Firmalar iç piyasadaki talepleri dinleyip herkesin zevkine göre çeşitliliğin yanı sıra çok sevilen renk, model ve özelliklerin devamlılığını sağlamalı. Mesela Carraro'nun birkaç yıl önceki renklerine sahip olmak için yana yakıla eski Carraro modellerini arayanlar var. Bu popüler renkler güncel modellerde de seçenek olarak sunulsa, herkes zevkine göre olanı alabilse iyi olur.
 
Herkesin İnternete yöneldiği dönemde sitesinin başarısız olması üzücü. Özellikle detaylı ürün fotoğrafı neden koymuyorlar merak ediyorum. Sahibinden de bile çok güzel fotoğraflı ilanlar var. Diğer yerli firmalarda öyle gerçi. :kötü:
çok doğru . bence o kadar güzel bisikletler üretiyorlar . Çok da güzel bir art gallery leri var ama profesyonel bir fotoğrafçı tutup veya kendileri bunu yapıp sitelerinde görsel pazarlama örneği sergilemiyorlar
Aliexpressteki satıcılar bile geometri ölçülerini koyuyorlar. Bisan da sitesinde bisikletlerin geometri ölçülerini bi koysa iyi olur.
kesinlikle katılıyorum. keşke decathlon gibi her bisikletin ölçülerini verseler
aslında instgramda bisikletlerinin çok güzel resimlerini paylaşıyorlar gönderi olarak . ama sitelerinde ürün kısmında yandan tek fotoğraf. İnşallah onu da düzeltirler
 
Son düzenleme:
4 ay önce parasını ödediğim bisikleti üretmeyen... Bayi aradığı zaman bu paraya başka bisiklet bulamazlar beklesinler diyen 2021 modelleleri üretmeden 2022 model bisikleti el atından satan muhteşem firma değil mi bu ...
yazıklar olsun :(
 
İşin komik yanı Bisan'ın müşteri kitlesi o beğenmediği işçi ve çocukları. Çok merak ediyorum Bisan bu uyduruk çin kadroları ve vermediği satış sonrası müşteri memnuniyeti ile yukarılar gerçekten düşünüyor mu? Mesela bizim Corelli'miz var, Arap ve Afrika ülkelerine fason üretim yapıp iç piyasaya burun kıvıran. Bisan biraz daha iç piyasaya muhtaç yoksa Corelli gibi üretim maliyeti daha düşük olsa özellikle şu ara ülke pazarın yüzüne bakmaz. Bizim yerli markalar gibi dünyada o kadar çok marka var ki, hiç adlarını duymadığımız. Gıcık olduğum kendilerindeki biz olduk tiplemesi. Bu firmaların bırak satış sonrasında hatalarını gidermesini müşteri kaynaklı hatalarda bile azami destek vermeleri gerek ki yer edinsinler. Ama bir kaç yaptıkları şeyi reklam yapacak kişi hariç hep insanları bir daha mı tövbe dedirtecek şekilde soğutacak olaylara konu oluyorlar. Ben bu markalara para verecek kadar zengin değilim. Umarım ilerde mış gibi davranmak yerine büyük marka olmanın müşteri sadaktı ile olduğunu, mış gibi yaparak da bu sadakatin olmayacağını anlarlar.
 
bisanın en çok sıkıntısını ben çekmişimdir bilen arkadaşlar bilir. fakat bisikletimden memnunum (işlemleri bittikten sonra) ama illAllah ettirmişlerdi. fabrika müdürüne kadar yazdım. keşke almasaydım dediğim oldu. umarım alan arkadaşlar benim gibi sıkıntı çekmezler.
 
sizler için üzüldüm arkadaşlar . İnşallah markası ne olursa olsun aldığınız hiçbir bisiklette sıkıntı yaşamazsınız
Nisan ayında eşimle kendime Bisan trx 8200 ve trx 8400 aldık . Çok güzel bisikletlerdi hiç bir sıkıntı yaşatmadılar.
iki ay önce de onları satıp yerlerine yine Bisan trx 8300 ve rx9400 aldık . onlarda şimdiye kadar gayet güzel çıktılar . onlarda da hiçbir sıkıntı yaşamadık 2 aydır .
 
İncelemek isteyen arkadaşlar için 2022 Ürün Kataloğunu da ekliyorum. Fiyatlar çıktı ancak daha kesin olmadığı için henüz paylaşmıyorum.
Edit: Dosya eklememe rağmen buraya yüklenmedi aşağıdaki linkten de indirebilirsiniz.

(link)
 
Kataloğu linkten indirip inceledim teşekkürler.
Geçen hafta mail attım dönüş olmadı, instagram sayfalarından yazdım kadro boyları ve geometrisi yok diye. "sitemizde mevcuttur" yazmışlar, ama sitelerinde herhangi bir bilgi göremedim. Ve yine bir uzun adamın hazin sonu kadro boyu bulamadı. Kadro boyları ile ilgili katalogda yol serisinde 58 kadro olanlar karbon, dağ serisinde büyük 21" kadro olanlar yine karbon. Elektrikli Bisiklet tarafındaki dağ modelleri güzel. Lansman videosunda yer alan elektrikli yol ve elektrikli gravel modeli katalogda da yok. Keza çocuk bisikleti yapmaları güzel bir detay özellikle çocuk yol bisikletini gösterip yine kataloğa koymamakta ayrı bir nokta.
Gravel modellerindeki siyah renk yerine önceki modelin rengi olsa daha güzel olurdu ama gri renk güzel olmuş (şahsi görüşüm) Ayrıca claris sete sahip bir gravel bile karbon maşa ile sokma mil kullanmaları ayrıca güzel.


2022-2.JPG
2022-1.JPG
 

Dosyalar

  • 2022.JPG
    2022.JPG
    126,5 KB · Okunma: 24
Bisan CTX6200 kullanıyorum. Ve bisikleti arkada heybe ile
-Günlük spor
-Semt pazarı alışverişi
-market alışverişi
Vb.

çok amaçlı birbuçuk yıldır kullanıyorum.:)

CTX 6200 ü arabayla yazlığa taşımak yerine, yazlık için ayrı satın almak istiyorum.

bakalım 2022 modeller ne zaman satışa çıkacak?:)
 
Geri