karaomermustafa
Kozan Bisiklet ( KOZBİ)
- Kayıt
- 1 Aralık 2014
- Mesaj
- 379
- Tepki
- 758
- Şehir
- adana
- Başlangıç
- 1989—90
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Hiç aklımda yokken bir bisiklet alma ihtiyacı oldu. Aslında almak zorunda kaldım desem yeridir. O konu hakkında fazla uzatmak istemiyorum okumak isteyenler için
--------------->> cinelli bisiklet inceleme
Çok fazla para vermeden beni tatmin edecek eli yüzü düzgün bir model arayışına girdim. Kriterlerimi 105 karbon kadro/maşa olarak belirledim. Bu anlamda göreceli olarak uygun fiyatlı bisikletler yerli markalarda vardı. Açıkcası salcano ve carraro nun aero görünümlü sele dikmesi gözüme hiç çekici gelmiyordu.
Bisan görüntüsü çok daha güzel ve maşanın kadroya geçtiği yer daha derli toplu gözüme daha hoş görünmüştü.
Üstelik içlerinde en uygun rakamlı olanıydı. Halen de piyasadaki fiyat/performans ürünleri bisan modellerinde.
Gelelim Bisan hakkında kullanım deneyimlerime ve kadro meydana gelen problem ve garanti süreçlerine.
Mithra 105 karbon kadroya geçmek isteyenler için başlangıç seviyesinde fiyatıyla sunduğu sürüş dinamikleri ve performansı fiyatının çok daha üstünde. Tüm bunları düşündüğümüzde Bisan markasını gerçekten takdir ettim.
Yaşadığım yer tam olarak toros dağlarının dibinde. Evimden bisikletime bindiğimde 10 dk içinde şu manzaraya geliyorum
Dolayısıyla dağlar en sevdiğim rotalar. Mithra 105 de aynakol 52/36 ile bana pek uygun değildi hemen alır almaz 50/34 ile değiştirdim. Ovada düz rotalarda sürmek pek keyifli gelmiyordu.
Bisiklette performansı etkileyen en önemli unsurlar kadroset ve jant setinin hafiflik/sertlik oranıyla doğru orantılı. Sizin pedala verdiğiniz gücü ne kadar yola yansıtıyor. Açıkcası bu fiyata tatmin edici derecede güzel.
Her kadronun karbon materyali farklı, T700'den başlayıp T1100'e kadar gidiyor, ayrıca 3k, 12k gibi karbon örüm farklılıkları da kullanılıyor (Gerçi firmaların neredeyse hepsi 3k örüm kullanıyor kadro üretiminde ama olsun). Bisan hangisini kullanıyor onun hakkında bir bilgi bulamadım ama hali hazırda scott addict ve giant tcr advanced pro kullanıyorum tabi jant setinin büyük bir farkı olmakla birlikte bisanda kullanılan kadronun beni memnun ettiğini söyleyebilirim. Bisana daha üst seviye bi jant seti takaraj kullandım resmen sınıf atladı. Bunu da düşündüğümde kadro kalitesi gerçekten iyiymiş düşüncesi bende daha iyi oturdu..
Fsa team 35 1820 gr ağırlığa sahip jant seti maliyet bakımından tabiki bu jant setini tercih etmeleri çok doğal. Fakat cole rollen elite ve campy zonda ve daha sonra eurus ile yaptığım sürüşlerde kıyaslama fırsatım oldu fsa ağırlığı dezavantaj olarak göürünsede ivmelendikten sonra akıcılığı gayet iyi. Zaten road.cc gibi inceleme sitelerinde 10 üzerinden 8 gibi puan almış bir jant seti. Bisan mithra 105 setup kim kurduysa bu fiyata alınabilecek en iyi jant setini kullanarak hem maliyet hem de performansdan ödün vermemişler tebrik ediyorum.
************************************************************grup set bahsetmeye gerek yok r7000 105 taş gibi zaten )
Tabi benim için bol yokuşlu yollarda dezavantaj oldu ama zaten onun için giant tcr advanced pro bisikletim var )
*********************************Bisan bisikleti yakşalık 3200 km kullandım beni hiç üzmedi takiii yaşadığım probleme kadar.....
Aynakolun oradan anlam veremediğim şekilde çok hafif bir boşluk hissettim belki yolda sürerken hissedemeyeceğim bir boşluktu ama trainerda bariz hissetmiştim. Hemen indim aynakolu söktüm.. pressfit göbek yerinden çok hafif çıkmış görünüyordu elimle kontrol ettim anahtar kullanmadan elimle çıkıyordu..
Bisan firmasına konuyu anlatan bi yazı yazdım ve fotoğraf ve videlarını maile ekledim. Ertesi gün cevap geldi fiş fatura ve seri no gösteren fotoğraf ve iletişim bilgilerimi istediler hemen mail ile cevapladım. Aradan bir ay geçti herhangi bir dönüş alamadım açıkcası bu iş beni uğraştıracak diye endişelendim sonuçta forumlarda çevremde bu garanti işlerinden bıkan yılan aylarca süren durumların olduğunu okumuş görmüştüm. Şansımı tekrar denedim ve tekrar bir mail attım ertesi gün dönüş oldu yine fotoğraf video fatura seri no vsvs istediler ben yine cevapladım.... Ertesi sabah bir mail geldi ve kadroyu fabrikaya göndermemi istediler bunun içinde anlaşmalı oldukları kargo firmasından kod verdiler ücretsiz yolladım. Yapılan inceleme sonucunda kadronun değişimi yapılacağını söylediler. Bu süreç içerisinde tüm sorularımı içtenlikle cevaplayıp sürecin her anından beni haberdar ettiler.
Bisan mithra sürüş dinamikleri, fiyatı ve en önemlisi satış sonrası sunduğu servis garanti hizmetleriyle beni çok memnun etti.
Bu da burada dursun...
--------------->> cinelli bisiklet inceleme
Çok fazla para vermeden beni tatmin edecek eli yüzü düzgün bir model arayışına girdim. Kriterlerimi 105 karbon kadro/maşa olarak belirledim. Bu anlamda göreceli olarak uygun fiyatlı bisikletler yerli markalarda vardı. Açıkcası salcano ve carraro nun aero görünümlü sele dikmesi gözüme hiç çekici gelmiyordu.
Bisan görüntüsü çok daha güzel ve maşanın kadroya geçtiği yer daha derli toplu gözüme daha hoş görünmüştü.
Üstelik içlerinde en uygun rakamlı olanıydı. Halen de piyasadaki fiyat/performans ürünleri bisan modellerinde.
Gelelim Bisan hakkında kullanım deneyimlerime ve kadro meydana gelen problem ve garanti süreçlerine.
Mithra 105 karbon kadroya geçmek isteyenler için başlangıç seviyesinde fiyatıyla sunduğu sürüş dinamikleri ve performansı fiyatının çok daha üstünde. Tüm bunları düşündüğümüzde Bisan markasını gerçekten takdir ettim.
Yaşadığım yer tam olarak toros dağlarının dibinde. Evimden bisikletime bindiğimde 10 dk içinde şu manzaraya geliyorum
Dolayısıyla dağlar en sevdiğim rotalar. Mithra 105 de aynakol 52/36 ile bana pek uygun değildi hemen alır almaz 50/34 ile değiştirdim. Ovada düz rotalarda sürmek pek keyifli gelmiyordu.
Bisiklette performansı etkileyen en önemli unsurlar kadroset ve jant setinin hafiflik/sertlik oranıyla doğru orantılı. Sizin pedala verdiğiniz gücü ne kadar yola yansıtıyor. Açıkcası bu fiyata tatmin edici derecede güzel.
Her kadronun karbon materyali farklı, T700'den başlayıp T1100'e kadar gidiyor, ayrıca 3k, 12k gibi karbon örüm farklılıkları da kullanılıyor (Gerçi firmaların neredeyse hepsi 3k örüm kullanıyor kadro üretiminde ama olsun). Bisan hangisini kullanıyor onun hakkında bir bilgi bulamadım ama hali hazırda scott addict ve giant tcr advanced pro kullanıyorum tabi jant setinin büyük bir farkı olmakla birlikte bisanda kullanılan kadronun beni memnun ettiğini söyleyebilirim. Bisana daha üst seviye bi jant seti takaraj kullandım resmen sınıf atladı. Bunu da düşündüğümde kadro kalitesi gerçekten iyiymiş düşüncesi bende daha iyi oturdu..
Fsa team 35 1820 gr ağırlığa sahip jant seti maliyet bakımından tabiki bu jant setini tercih etmeleri çok doğal. Fakat cole rollen elite ve campy zonda ve daha sonra eurus ile yaptığım sürüşlerde kıyaslama fırsatım oldu fsa ağırlığı dezavantaj olarak göürünsede ivmelendikten sonra akıcılığı gayet iyi. Zaten road.cc gibi inceleme sitelerinde 10 üzerinden 8 gibi puan almış bir jant seti. Bisan mithra 105 setup kim kurduysa bu fiyata alınabilecek en iyi jant setini kullanarak hem maliyet hem de performansdan ödün vermemişler tebrik ediyorum.
************************************************************grup set bahsetmeye gerek yok r7000 105 taş gibi zaten )
Tabi benim için bol yokuşlu yollarda dezavantaj oldu ama zaten onun için giant tcr advanced pro bisikletim var )
*********************************Bisan bisikleti yakşalık 3200 km kullandım beni hiç üzmedi takiii yaşadığım probleme kadar.....
Aynakolun oradan anlam veremediğim şekilde çok hafif bir boşluk hissettim belki yolda sürerken hissedemeyeceğim bir boşluktu ama trainerda bariz hissetmiştim. Hemen indim aynakolu söktüm.. pressfit göbek yerinden çok hafif çıkmış görünüyordu elimle kontrol ettim anahtar kullanmadan elimle çıkıyordu..
Bisan firmasına konuyu anlatan bi yazı yazdım ve fotoğraf ve videlarını maile ekledim. Ertesi gün cevap geldi fiş fatura ve seri no gösteren fotoğraf ve iletişim bilgilerimi istediler hemen mail ile cevapladım. Aradan bir ay geçti herhangi bir dönüş alamadım açıkcası bu iş beni uğraştıracak diye endişelendim sonuçta forumlarda çevremde bu garanti işlerinden bıkan yılan aylarca süren durumların olduğunu okumuş görmüştüm. Şansımı tekrar denedim ve tekrar bir mail attım ertesi gün dönüş oldu yine fotoğraf video fatura seri no vsvs istediler ben yine cevapladım.... Ertesi sabah bir mail geldi ve kadroyu fabrikaya göndermemi istediler bunun içinde anlaşmalı oldukları kargo firmasından kod verdiler ücretsiz yolladım. Yapılan inceleme sonucunda kadronun değişimi yapılacağını söylediler. Bu süreç içerisinde tüm sorularımı içtenlikle cevaplayıp sürecin her anından beni haberdar ettiler.
Bisan mithra sürüş dinamikleri, fiyatı ve en önemlisi satış sonrası sunduğu servis garanti hizmetleriyle beni çok memnun etti.
Bu da burada dursun...