Zamanla düz maşaya alışacaksınız, çukurlarda bozuk zeminde gidona pek baskı yapmamaya, totoyu seleden hafifçe kaldırıp ağırlığı pedallara vermeye alışıyorsunuz, yani çukurlarda darbeyi siz değil, bisiklet alıyor. Lastik basınçlarını da yüksek tuttuğunuz sürece akord bozulması hemen hiç olmuyor. Size de düz maşanın hafifliği, esnemezliği, ayakta pedal çevirmenin verimliliği ve daha iyi olan akıcılık kar kalıyor.
Bende Ankara'da yaşıyorum, düz maşalı şehir bisikleti kullanıyorum, şimdiye kadar 2-3 kere en fazla amortisör olsaydı iyi olurdu demişimdir. Genelde hiç ihtiyaç duymadım. Artı 410'un daha kaliteli olduğunu düşünüyorum 224'lerden, Sedona'nın daha iyi bir servise sahip olması da cabası.