Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet imi yükseltmek istiyorum

Falkee

Üye
Kayıt
1 Mayıs 2015
Mesaj
74
Tepki
11
Yaş
25
Şehir
Gaziantep
İsim
Emre
Bisiklet
Salcano
2 ay önce ng 650 aldım mekanik disk versiyonu bu modelde kilitleme li maşa yok ucuz yollu yeni maşa almak istiyorum vites sistemini 9 lu yükseltme gerek çünkü 21 artık yetersiz kalıyor.sele değişimi gerekli çok rahatsız ediyor...önerilere açığım...
 

Dosyalar

  • 20150526_182835.jpg
    20150526_182835.jpg
    174,3 KB · Okunma: 67
Scudo
Bence bunu satıp istediğiniz özelliklerde bir bisiklet almanız daha mantıklı gözüküyor.
 
o bisiklette 9 luya geçmek için arka jant göbek/hub, ruble, arka arttırıcı, aynakol, zincir ve vites kollarını değiştirmeniz gerekiyor. Belki ön arttırıcıyı 9 luda kullanabilirsiniz. Yani komple vites sisteminin değişmesi gerekiyor en ucuz 9 lu sistem 700 800 desek arka jant örüm masrafıyla 1000 lirayı bulacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
@Fakir Kemancı
Sadece 9 lu sistemle kaset uyumlu göbeğin fiyatımı bukadar tutacak :D
Edit:Ben 950 Tlye 9x3 sistemli bisiklet aldım :D (link)
 
@Falkee

@Fakir Kemancı dedikleri dogru. Maliyeti alacaginiz urunlere bagli ancak cekis sistemini degistirmeniz oldukca masrafli olur. Isciligi kendiniz yapmayacaksaniz ayrica servis odersiniz.
"Yetersiz" derken kastiniz hizin dusuk olmasi mi yoksa yokuslarda zorlanmaniz mi? En kolay yolu hiz istiyorsaniz buyuk disli aynakol, cekis istiyorsaniz kucuk disli aynakol veya megarange daha buyuk ruble almaktir. Ucuza ciddi verim farki yasarsiniz.

Sele zaten herkese gore degisir. Butcenize ve kalcaniza uygun bir sele secin.

Masa olayinda ise gercekten amortisor veya kilitleme ihtiyaciniz var mi iyi dusunun. Gidon kilitlemeli havali masaya gecme sansiniz yoksa elinizdeki ile devam edin veya duz masa secin bence. Elbette heves ettiyseniz bir ust sinif yayli kilitlemeli alin ama giris-orta sinif alirsaniz cok fark hissetmez sadece manevi tatmin yasarsiniz...
 
@İbrahim Yazıcıoğlu

Madem upgrade yapılacak mantıklı olan en az Alivio-Deore Hollowtech2 ayarında yapılması, o sistemlerde bu rakamları cok rahat bulur, Sırf 9lu diye acera veya kırma bir sistem takılacaksa o başka, bir miktar daha ucuz olacaktır.
 
@İbrahim Yazıcıoğlu haklisiniz!
@Fakir Kemancı acera veya tourney de is gorur. Sorun arkadasin tam olarak neyi yukseltmek istedigi ile ilgili! Ve butcesiyle...

Derdi, hiz veya cekis ise mevcut aktaricilari dogru calisiyorsa aynakol capi veya ruble dislileri farkli kombinasyondaki 3 x 7 sisteme uygun bir secenekle ciddi fark yaratabilir.
Vites kolu, arka gobek degisimi, jant orumu, yeni aktaricilar gibi masraflara gerek kalmaz.
Ama illaki 3x9 diyorsa kendi tercihi. Orta gobegi simdi degistirir veya degistirmez, almisken deore arka aktarici secebilir. Fakat acera olsa birsey farketmez fiyattan baska. Sonucta onun performans farkini alivio ya gore cokta hissetmeyecektir.
Hollowtec2 aynakolda haklisiniz; daha ciddi bir farklilik var! Agirlik ve gucun daha iyi iletilmesi avantaji gibi...
Ama dedigim gibi performans surucusu olmadikca ilk anda kolay hissetmeyeceginiz farklar icin oldukca farkli bir butceye yonelirsiniz.

Ayirdigi parayi ve tam olarak ne istedigini netlestirmeli ki kesin bir seyler tavsiye edilebilsin...
 
@sahinatabey01
Bisikleti alalı daha 2 ay oldu yani satamam bisikletten memnunum.
 
@suat akman@b0zbey
yazdıklarını için teşekkür ederim.@suat akman dostum benim yetmemesinden kastım Son hız 2.20 lastik var Son hız düz yolda Max 50 oluyor ama düz yolda 65-75 arası gidip gelirse daha iyi olur rampa çıkmadan bir sorun yok.önerenbileceğiniz aynalı varmı...
 
@Falkee
O bisikletle duz yolda bahsettigin hizlari yapiyorsan sen yol bisikleti al ucak olursun ;)
Mevcut aynakol boyunu soylersen net cevap verilir. Ama MTB icin alacagin max. aynakol 48 - 36 - 26 olsa yeterli.
Sonrasi zaten 50 veya 52 li disli olur tur veya yol bisikleti icin tercih edilir.
Lastiklerde donus direnci diye birsey var ve bastigin havayada bagli! Ince slick donus direnci dusuk lastik ve max. hava degeri basman yeterli olur.
Sen hic 9 vites sevdasina girme. Vites sayisini arttirman hizini etkilemez. Senin derdin disli boylari ve lastikle.
Ben o bisikletle duz yolda 50 km yapabilecegini dusunmuyorum. KM saatinde sorun vardir. Yapiyorum diyorsan da senin dedigin gibi olsun. severim her soylenene inanmayi :)
Fakat hiz yapacaksan ve dedigin rakamlarsa hedefin yol bisikleti al dostum :)
 
Si
@Falkee
Sizin km saatinde kesin sorun vardir, bence konu belli oldu. Sizce bu hiz mümkünmü?
 
@suat akman dostum verdiğin cevaplar için teşekkür ederim düz yolda 45 50 sürekli Son performans depal çevirirken oluyor yani bu hızı 2-3 dakika koruyorum hem uzun süre hızını koruyalım hemde hızı yükseltin istiyorum @Murat Cömez bu hıza bende inanmadım ama hem km saati hemde navigasyonla ölünce bende inandım :D
 
@Falkee
Neyse yorum yok, siz en iyisi yol alin düz yolda kesin 80-90 gidersiniz bu perfomansla. Rekorlar kitabina girmemek imkansiz bu perfomansla.
Bence yaninda cöpkamyonu arkasi rekorunu kirarsiniz.
Basarilar....
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
@Murat Cömez dostum burada kimse seni inandırmak zorunda değil her sporcunun bacağı aynı kuvveti vermeyebilir bence çalışmalısın bu hıza bende inanmamıştım ama navigasyonla ölünce inandım zaten demiştim bu hızı 2-3 dakika koruyabiliyorum...
 
@Falkee
Ben size inanmiyorum demedim üstelikde basarilar diledim.
Tekrar spor hayatinizda basarilar dilerim.
 
Geri