alprtsyrn
Üye
- Kayıt
- 21 Ağustos 2020
- Mesaj
- 21
- Tepki
- 22
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Alper Taşıyaran
- Başlangıç
- 2016—17
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
289291 dosyayı görüntüle
Tahminimce bu geçiş şekline itiraz edenlerimiz olacaktır ama olması gereken geçiş şekli bu .
Eğer motorlu araçlar gibi düz gitmeye çalışırsak yüksek hızlı araçların dönüşü sırasında çarpma riski artıyor.
Bisiklet araçtır diğer bütün araçlar gibi davranır diye düşünürsek, şunu unutmamalıyız bisiklet motorsuz bir araçtır (lütfen elektrikli motor muhabbeti yapmayalım).
Araç sürücülerinin trafiği engelleyecek tehlikeye düşürecek davranışlardan kaçınması gerekliliği vardır, hızımız itibariyle düz geçiş yapmaya çalışırsak trafiği (en çokta kendimizi) tehlikeye düşürmüş oluruz.
Otoban tipi yüksek hızlı yolları girişimiz yasak zaten.
Hiçbirşey bizlerin canından daha değerli değil
Kaza geçiren abimize Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Dönüşlerde bundan böyle bu şekilde geçmek gerekiyor. Ben de başımdan geçen bir olayı anlatiyim. Bundan yaklaşık 1 sene öncesi yenikapıda bir yol çalışması vardı ve yoldaki şeritler garip bir şekilde kıvrılıyordu sağda ise bir sapak vardı. Ben de yolun sağında kalan yaklaşık 5-6 metre belki de daha fazla şeritsiz olan yerden gitmek yerine şeridin en sağından dümdüz yoluma devam etmeyi tercih etmiştim. Maalesef arkamdan gelen telefonla oynayan ve sağdaki sapağa girecek olan bir aracın ön tamponu benim arka tekerime değince kendimi yerde bulmuştum. 35-40km hızla gidiyordum. Hem bana arkadan çarparak (üzerimde kırmızı forma vardı saat 9-10 civarıydı hava çoktan aydınlanmıştı ve arka ışığım yanıyordu) beni görmediğini aniden önüne atladığımı belirtti halbuki ben şeridin en sağından devam ediyordum. Şeritlere uymadan sapağa giren telefonla oynayan şahıs kendisini haklı çıkarıp gitmişti. Olay uzamasın diye biraz da olayın şokuyla pek bir şey diyememiştim. Birkaç asfalt yanigiyla atlatmiştim. Bu olayları dilerim kimse yaşamaz. Olursa da benim kadar şanslı olursunuz umarım...