suat akman
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 30 Mayıs 2013
- Mesaj
- 2.402
- Tepki
- 4.752
- Yaş
- 51
- Şehir
- Muğla - Bodrum
- Başlangıç
- 1985—86
- Bisiklet
- Mosso
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
Hafiflikten vazgec sen bence de. @Murat Cömez cok hakli. O bisikleti hafifletmek icin yapacagin masrafla daha ust model veya yukseltmeye daha cok degecek bir kadroya yonelmen daha mantikli.
Su an icin derdin hiz ise daha buyuk capli aynakol, arazi-asfalt karisik kullaniyorsan donus direnci dusuk cyclocross lastik ve ideal hava basincina yonel en mantiklisi.
Ve daha once de belirttigim gibi cekis sistemini temiz tut, gerektigi kadar yagla.
Teker ve orta gobek kasiyorsa bakimini yagini yap/yaptir.
Fren ayarlari tam olsun surtme yapmasin.
Geri kalani da bol bol antrenman, kondisyon ve guc arttirimi...
Yoksa her yerini full karbon yapsan, en iyi janti taksan da o bisikletin kadrosu eninde sonunda degisecek! Giris seviyesi fiyatina gore duzgun olabilir ama aerodinamigi ve agirligi senin su an kafana taktigin gelistirmelere pekde degmeyecek bir bisiklet. Bol bol masraf etmektense ya mantikli ve basit gelismelere git ya da yeni ust seviye bir bisiklete gecmeye bak...
Su an icin derdin hiz ise daha buyuk capli aynakol, arazi-asfalt karisik kullaniyorsan donus direnci dusuk cyclocross lastik ve ideal hava basincina yonel en mantiklisi.
Ve daha once de belirttigim gibi cekis sistemini temiz tut, gerektigi kadar yagla.
Teker ve orta gobek kasiyorsa bakimini yagini yap/yaptir.
Fren ayarlari tam olsun surtme yapmasin.
Geri kalani da bol bol antrenman, kondisyon ve guc arttirimi...
Yoksa her yerini full karbon yapsan, en iyi janti taksan da o bisikletin kadrosu eninde sonunda degisecek! Giris seviyesi fiyatina gore duzgun olabilir ama aerodinamigi ve agirligi senin su an kafana taktigin gelistirmelere pekde degmeyecek bir bisiklet. Bol bol masraf etmektense ya mantikli ve basit gelismelere git ya da yeni ust seviye bir bisiklete gecmeye bak...