Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisikletim çok yoruyor

Çamur ve orman yollarında 1.75 lastik sizi idare edecektir. Asfalt yolda 1.75'ten fazlası, alkol kullananların bira için dedikleri gibi "hamallık" oluyor. Geçen hafta 2.0 dişli lastiklerimle tamamı asfalt yoldan olmak üzere 130km yol yaptım (tam bir cahil cesareti, denemeyiniz :p). Öldürmedi ama güldürmedi de. Dizlerimde hala inceden ağrısını hissedebiliyorum. Ve bir de kadro boyu sizin boyunuza uyumsuzsa bu da sıkıntı yaşatabilir.
 
Scudo
Performans artırmak için spd pedal veya kal kullanabilirsin. Sanırım parçaları aşağıdaki linkler.

(link)

(link)
 
Bende sedona 750 var schwalbe smart sam 2.10 kullanıyorum genelde dağlarda dolandığım için çıkar tak ile uğraşmamak için bunla uzun yol yapıyorum bir hayli serüvenli oluyor ortalama hız 25 i geçmiyor :) büyük bir ihtimalle sorununuz kesinlikle tekerin kalınlığı ile alakalı
 
@abdullah toprak dağda toprakta çok kullandığına göre göbeklerin bakımsız olabilir içine toz toprak birikmiş olabilir bakıma gerek duyabilir belkide akordun bozuktur frenler sürtüyodur bende de 701 var 24 vites hd fren yağ gibi akıyo
 
bende okudum va baya birşeyler öğrendim. herkese teşekkürler.
 
bisikletine uzun zamandır detaylı temizlik yapmıyorsan ola bilir benimde gitmiyordu çarkların aralarını zinciri oturup her baklasını sert bir diş fırçası ile fırçaladım fren ayarlarını da yaptım şimdi gayet iyi gidiyor kondisyon ve lastik havası lastiğin dişleride etkili tabi
 
Başından beri okudum, olması gereken herşey yazılmış sanırım. Buna ekleyebileceğim tek şey doğru pedallama olabilir, kesintisiz ve dairesel, genelde bu konuyla ilgilenmeyenler pedala Yukarıdan Aşağıya doğrusal bi hareketle basarlar, yani ayağın altıyla yola tekme atar gibi, amortisörün bu fazla gücü absorbe etmek için çalıştığını görebilirsiniz, bu aynı zamanda pedalın alt ölü noktada extra güç harcaması anlamına gelir, ve bu güç sadece amortisöre gider, özellikle alt ölü noktada daha yumuşak olmaya Özen göstermeliyiz(gerçekte dairesel hareketi doğrusal harekete çevirmediğimiz için pedal için ölü nokta ifadesi doğru değildir, ama bir anlık gücün kesintiye uğradığı, basmaktan çekmeye geçerken olan o kısa aralığı tarif etmeye çalıştım)
Hareket dairesel olmalı, ve yukardan aşağı damga basar gibi pedala basılmamalıdır, bunu çalışırken ileriye doğru bi elips çizdiğinizi düşünebilirsiniz, aşağıdan çok ileriye doğru basmak, kaymayan pedal gerektirir. Çalışırken düşük kadansta hareketin dinamiğini anlamak ve kaslarınızı bu yönde eğiterek önceki alışkanlıklarını değiştirmeniz yerinde olacaktır. Bir de sadece baldır ve bacaklardan değil, ayak bileğinizin gücünü de kullanmaya Özen gösterin, ayak uçlarınızda zıplarken kullandığınız etki, Başlarda biraz yorucu olsa da 1 1-5 ay sonra hissedilir fark ortaya çıkar, 3 ay sonra ise normal bir hal alır.,ayak uçlarında ritmik zıplayarak bisiklet üzerinde olmadığınız zamanlarda da kaslarınızı geliştirebilirsiniz. Ve en önemlisi belkide nefes, tıpkı yüzmede olduğu gibi düzenli nefes almak çabuk yorulmanızı önleyen konuların Başında gelir, ben 3 kadansta nefes alırken 3 kadans veriyorum genelde(3-4-5 ya da nadiren 2 olabilir, doğru değer her Kullanıcı için deneyerek öğrenilebilir), bazı koşullarda 3 al-2 ver oluyor, ama bu da alışana kadar, alıştıktan sonra saymaya son veriyorsunuz, zaten düzene oturuyor
Konuyla ilgili videoyu izlemenizi öneririm
 
Bir sürü sebebi olabilir ama lastik basıncı da kontrol edilip hava yüksek basınçlı haliyle kıyaslama yapmak faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Olabilecek sebepleri ucuzdan pahalıya kontrol edin.
 
Sürekli aynı bisiklet ve aynı rotada gidiyorsun bence sorun bisiklette değil, bisiklet sorunlu bile olsa zamanla güçlenmen ve rahat tur yapman gerekiyordu. Bence bir tıp hekimiyle görüşmende fayda var.
 
Sorun lastikten. 1.75 lik yol lastigi tak farkı yaşa. görüntü olarak biraz zayıf duracaktır ama sürtünme azaldıgı için gayet iyi kalkışların olacak ve hızlı gideceksin. Bir miktar rampa çıkış gücünde artacak. Bunu uygulayan ben dahil çok kişi var :) ancak dikkatli olman lazım! mazgallar ince lastiklerin düşmanıdır. mazgal üstünden çapraz geçmeye bak. yağmurda aynı şekilde güzel kayacaklardır lastikler bunda da dikkatli olmak lazım :)
 
lastik havasına dikkat et max kaç ps yazıyorsa onu bas bisiklette biner binmez basma basılcak yer var basılmıcak yer her yerde basılmaz anlıcağın 2-6 3-6 üstüne cıkma birde birde vitesi tam olarak hızlandınmı attır .
 
Geri