Scudo Sports

Bisikletinizle ulaştığınız en yüksek hız

Benim en yüksak süratim MTB ile XT 765 göbekler,rigida zac 19 jant ve Maraton XR lastiklerle 11 arka/42 ön dişlilerde 66 km/h.Yol ile komple 105 donanımlı cro-moly kadro.lastikler IRC redstrom classic(100 psi hava basılı)
18 derece eğimli 2.2 km.lik.Ağılköy rampasında 82 km/saat.
Not:Bu inişi Trek 2300 lü mavic krisium elite teker seti olan arkadaşımla yaptık.Nasıl oldu bilmem ama,ben geçtim.(Herhalde daha ağır olduğum için olsa gerek).
 
  • Beğen
Tepkiler: t-genc
Scudo
kuşadası-tire turlarımdan birinde sanırım 87 km/h gördüm 53 aynakol lastikler slik 700x19
 
merhaba benim bisikletim trek4300d benim bisiklet profosyonel bisikletlere göre biraz daha agır sanırım ben taximden unkapanına inen yokuşda en son 58km yi görmüşdüm o rekorumu hala kıramadım ama birazdaha zorlasam başka biyerlerimi kırıcam diye korktum onun icin ugraşmıyorum :):)
 
  • Beğen
Tepkiler: t-genc
Belkahveden İzmir inişi 88 km/h yol bisikleti ile.Aynı yerden MTB ile 78 km/h
 
arada baya bi yüksek rakalmalrda var 100 üstündekiler fln bide şu kamyon arkdasını anlamadım ben nasıl takılabiliyorsun kamyonun arkasına yaw o hızda bisikleti tek elle nasıl dengede tutabiliyorsun bi yolu yordamı varmı söle bilelim belki bi gün işimize yara tehlikeli ama ne olur ne olmaz demi.....
 
bende saat yok taktırayım en kısa zamanda kac yaptıgımı yazarım mtb var bende sadece......
 
@oguz657

1) 100km ve üzeri yazanlara, fotoğrafla belgelemedikleri sürece inanmayın.
Eğer km saati kablosuz ise, fotoğraf da yeterli değil, videosunu yollamalı.

2) Araç rüzgarına girerken araca tutunulmaz, rüzgarından faydalanılır.50km hızın üzerinde giden bir araca tutunarak gittiğinizde ölüm kaçınılmazdır.
 
@oguz657

Sevgili Fatih'in söylediklerine biraz daha açıklık getirmek isterim.

Özellikle yol biskletçileri çok iyi bilirler,deryar diye bir olay vardır;yani önünüzdeki bisikletçinin çok yakın arkasında sürerseniz ve süratiniz 25 km üzerindeyse öndeki bisikletçinin rüzgar tünelinde ondan daha az performans yaparak aynı hızda gidebilirsiniz.Çok değerli bişeydir.Neredeyse bulunmaz hint kumaşıdır.Önünüzdeki bisikletli var gücüyle pedal çevirdiği halde siz onun deryarındayken zaman zaman pedal bile kestiğiniz olur.

Kamyona takılmakdan kasdedilende budur.Hiçbir zaman kamyonu tutmazsınız. Kamyonun yaklaşık 3-5 metre arkasından pedalladığınızda kamyonun arkasında hiçbir şekilde karşı rüzgara maruz kalmayacağınız gibi birde sizi vakumlar,peşinden sizi çekerek götürür.İzmir-Aliağa yolunda bir TIR kamyonunu arkasında zaman zaman pedal keserek yol bisikletimle düz yolda 68 km sürat yaptığımı biliyorum.

Yalnız bu işde bence bir püf noktası var;gözler mutlaka arkasında olduğunuz aracın fren lambalarında ,kulağınızda egzos sesinde olmalı ki gaz kestiğini anlayabilesiniz ve ayrıca sağ taraftaki lastik izinde gitmelisiniz.Çünkü bilirsiniz sürücüler genellikle kasisleri iki teker arasına alır geçerler,eğer siz iki teker arkasında izlerseniz kamyonun ortaladığı kasisin içine düşmekten kurtulamazsınız.Allah düşmanıma vermesin çok kötü bir durum.

Ayağınızdan pedal ,başınızdan kask eksik olmasın.
 
evet gecenlerde bende denedım.kumburgaz yolunda mavı silivri mınubuslerının bırının arkasına takıldım duz yolda 45 km ıle gıdıyordum ama 25 km ile cevırıyormus hıssı vardı.hatta arkadaslara baya bı fark attım bu sayede.ama gercekten hıc bır faydası yok yalancı bır hız bır daha denemem herhalde onun yerıne acılar ıcınde bır 45 i tercıh ederım.
 
bende bianchi dakar marka bisikletimle öle özel bi aynakol sistemi falan yok burdaki yazıları okuyunca demek ben hızlıymışım km saatim bi yokuşta 70km/s yaptım oda biraz tırstım da firenledim kendimi şimdi burdakileri okuyunca fenadeğilmiş ya
 
benimde çıktığım en yüksek hız 110 km/s idi tabiki bende izmir yolu sabuncubeli yokuşundan iniyordum rügar arkamda ama sonrasında kendime geldiğimde bir hastanedeydim çünkü virajı alamadımışım ve şimdi bisiklet kullanacak durumda bile değilim ne yazıkki ben pek tavsiye etmem hele elinizdeki yarış bisikleti değilse benimkisi bir bisandı bisan formulaydı eh adı formula ya kendimizi F1 de sandıkve sonrası malum yatak döşek sürünüyorum şimdi
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Buzgan
@dj-rmx

bencede gecmıs olsun elınızde kı bısıklet ne olursa olsun 110 km ıcın cok saglam bır yer lazım hem asfalt hem cok az araba hemde vırajsız olması gerekır cunku bısıklet ıcın 110 km hıc de az deıl
 
Yağmulu bir gündü dere tepe düz gittim...
Kazancı ( Pürtelaş ) yokuşundan inerkene 100 gittim.
Kalede Smoviç vardı yemedi , o ayrı şimdi iyiyim ölee delilikler yapmıyom !....
 
  • Beğen
Tepkiler: lindemann
http://www.esbike.net/images/stories/forumfoto/1.jpg
Düz Yolda Çıkılan Hız
http://www.esbike.net/images/stories/forumfoto/2.jpg
Aynı Şekilde Düz Yolda Çıkıldı Hızımızı 1km arttırdık.
http://www.esbike.net/images/stories/forumfoto/3.jpg
7saniyede 300km hıza çıkan ilk insanlarız sanırım. :)

Fotolar 2006 Ege Akdeniz Turunda Çekilmiştir.1200km yolda kilometreler sapıttı.ortalama hız bile alamayan vardı.
http://www.esbike.net/images/stories/forumfoto/4.jpg
 
120 yaptığıma inanmayanlar vardı en kısa zamanda havalar ısınsın tekrar yapıp size fotolıyacam inşallah düşmem.Bayır aşağı 120 düz yolda 115km hıza kamyon arkasında ulaştım.
 
@dj-rmx

????
100 km/h ile giderken arkadan rüzgarmı?

Arkadaşlar biraz gerçekci olun lütfen. 100 kmH demek saniyede 28 metre hız demek.

Şu ana kadar bir yarışta ölçülmüş en yüksek hız 100 ile 101 km/h arasında. Tour de Swisse. Ve üstelik profesyonel ve üstelik deniz seviyesinden (sanıyorum) 1800 m yüksekte.

MTB ile bu sürat asla ASLA mümkün olamaz.

Aerodinamik tasarım uygun değil, duruş optimize edilemez vs. vs. vs.
 
@athletic

26" cant = takribi 27-28" Lastikli çap. Bu da demektirki: 1 Tur = 223 cm = 2,23 m

---------

100 km/h = 27-28 m saniye.

Yani 1 saniyede tekerlek 12,45 defa tur atıyor.

--------


Aynakol 48 dişli olsa Rublede de küçük dişli 12 olsa = 4 Tur Ruble/1 Tur aynakol.

Demek oluyorki:................ 1 saniyede Aynakol ile 4,5 Tur basmışsın.

Ve bunu sabit fakat uzun bir süre.

Bu kaba taslak bir hesap. Tam hesabı çıkarırsak imkansızı görmüş oluruz.

Kolay gelsin.
 
Geri