Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

BroBike Bisiklet olumsuz deneyim

A

Anonim

Silinmiş hesap
Güncelleme :

Firma yetkilerinden birisi telefon üzerinden tarafıma ulaştı. Siparişi yanlış okuyarak benim look kal değilde look pedal siparişimi verdiğimi düşünmüşler. Ellerinde look kal olduğunu belirttiler bu tamamen bir karışıklıktan doğan hatadan meydana geldiğini söyleyip özür dilediler. Güncel fiyatının 350 TL olmasına karşın, isterseniz aynı fiyat üzerinden (175 TL) verebileceklerini ilettiler. Yorumu size bırakıyorum.

Ödemesini de geri göndermişlerdi. Aslında kabul etmeyecektim ama ürüne ihtiyacım olduğu için ödemeyi tekrar hesaplarına göndererek ürünü almış bulundum. Şu anda bir sorun gözükmüyor umarım doğru ürünü gönderirler.

______________

BroBike Bisiklet olumsuz deneyim paylaşımı


9 Mayıs günü brobike.com.tr üzerinde look kal siparişi verdim. Bir kaç güne elime ulaşır diye beklerken tarafıma kaç günden beri kargoya verildi maili gelmemesine mütevellit 12 Mayıs da brobike'a telefon ile ulaştım. Siparişimin neden kargoya verilmediğini sorduğumda, adımı soyadımı ve telefon numaramı istediler en kısa sürede geri dönüş sağlayacağını ilettiler.

Ertesi gün 13 Mayıs da telefonum çaldı... Siparişinizi göremiyoruz bizden sipariş verdiğinizi emin misiniz dediler. Kendilerine sipariş onay mailini ve ödeme dekontunu gönderdim. Kontrol edip bilgi vereceğiz dediler.

Geri dönüş sağladıklarında ürün stoklarında olmadığını söyleyip para iadenizi yapacağız dediler.

Nedense kendilerinin dediği ürünün stoklarında olmadığı konusuna inanamadım. Çünkü ben sipariş verdikten sonra ürünün fiyatını 175 TL den 350 TL olarak güncellediler.

(link)

1652433801453.png

1652433887786.png


İnternet ortamında alışveriş yaparken bilinen, köklü güvenilir web sitelerini tercih ederim Brobike yorumlarından dolayı gözüm kapalı güvenmiştim ama bana yaşattıkları kötü online alışveriş deneyimi sonrası fikrim değişti. 5 gün boşuna bekletildim. Şimdi geri ödeme yapmalarını bekliyorum.
 

Dosyalar

  • 1652432893389.png
    1652432893389.png
    274 KB · Okunma: 6
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Scudo
Fiyat güncellememişler sonra siz alışveriş yapınca akılları başlarına gelmiş ve orada olması gerektiği gibi aradaki farkı sineye çekip ürünü göndermek yerine bu tarz bir davranışa girmişler.

Kesinlikle şık değil tabi; şahsi olarak bundan sonra yapacağım alışverişler için bu tutumlarını, bir daha asla alışveriş yapmamak üzere, bir kenara yazdım.
 
Yerlerine gittiğimde personelin cana yakın tarzı, bilgili görüntüsü, yedek parça bolluğu, ortamı gibi nedenlerle beğenip sonrasında birkaç müşteri yönlendirdiğim yerdir.

Ancak iki farklı olay nedeniyle artık online alışveriş yapmıyorum, servis için de kimseyi yönlendirmiyorum.

Online alışverişteki sorunu aslında düzelttiler sayılır ama yerlerine gitmeseydim düzeltirler miydi bilmiyorum: N11 üzerinden Acera HG41-8 11-32 ruble aldım, yerine Altus HG31-8 11-32 ruble geldi. Oranları aynı olsa da niye düşük seri ürünü kabul edeyim ki diye düşünüp yerlerine gittim, kargoyla iade edip yenisini kargoyla beklemek yerine değiştireyim diye. Önce yeni işe başlamış elemanları telefonla konuyla ilgili kişiye danıştığında "Altus gönderdik ama aldığınızdan daha iyi yeni Altus gönderdik" dediler, ben Shimano'nun sitesinden yeni Altus'un 200 kodlu olması gerektiğini gösterince hatayı kabul ettiler, hemen doğru ürünü gözümün önünde Shimano'dan sipariş verdiler. Sonra tekrar o ürünü almaya gittiğimde gelen ürün mağazada yoktu. Ararlarken yedek parçaların çoğunu Antalya'daki bir etkinliğe götürdükleri, benim rublenin de o grupla gittiği ortaya çıktı. En çok benzeyen Acera HG41-8 11-34 ruble vardı, ben de onu alıp çıktım.

Diğer olay ise işçilik bakımından gözümden düşmelerine yol açtı, detayı burada ve burada.
 
@Furkan TK nacizane tavsiyem, derhal tüketici hakem heyetine elinizdeki evraklar ve belgeler ile (ekran görüntüleriniz dahil) bir şikayet dilekçesi vermeniz.
 
@Furkan TK nacizane tavsiyem, derhal tüketici hakem heyetine elinizdeki evraklar ve belgeler ile (ekran görüntüleriniz dahil) bir şikayet dilekçesi vermeniz.

Evet bu aklımdan geçti fakat süreç uzun sürüyor 2 ay civarı uğraşmak istemediğim için devreye sokmak istemedim. Zaten geri ödemeyi de göndermişler.

Daha fazla mı para kazanım yoksa müşterimi kazanalım konusunda sanırıyorum ki BroBike, parayı tercih etti.
 
Uzun vadede, para açısından da, daha zararlı çıktıklarını düşünüyorum.
 
Onları da "alışveriş edilmeyecekler" listesine yazayım...

Bir liste oluşturanlar için bir firma, bir olay daha:

11-34'ten memnun kalmadığım için BroBike'tan almayı başaramadığımı yukarıda anlattığım Acera HG41-8 11-32 rubleyi daha sonra (link)'den sipariş verdim. Siparişten sonra ürün satıştan kaldırıldı, sipariş verdiğimin yerine perişan bir Alivio HG51-8 11-32 kutusu içinde, üstünde model numarası yazmayan hafif yağlı bir 11-28 ruble geldi. Sitelerindeki iade formu doldurulamadığı için Whatsapp'tan ulaşarak gönderdim, (link) sayfasındaki iade koşullarında yazdıkları mantık dışı "Sipariş gönderiminde 100TL üzeri ücretsiz kargo indiriminden faydanılmışsa, iade durumunda ilgili kargo bedeli alıcıdan tahsil edilecektir. " kuralına uygun olarak, aynı siparişte farklı ürünler olduğu için kargo payı kesilecekse bile o ürüne düşen kadarının kesilmesi gerekmesine rağmen tam kargo ücretini keserek ücreti iade ettiler, o ürün için aldıkları vade farkını da iade etmediler.

2022-03-20_01-17-36.jpg


Kartal, KRTL ve türevleri herkesin listesinde vardır, onları yazmıyorum.

Sonrasında N11'de çok ucuza Alivio HG51-8 11-32 ruble gördüm, fiyat böyleyse bu da gelmez diye düşündüm ama yine de aldım. Ben alınca ürün tükendi, ümidi kestim. 10 gün sonra kargoya verildiğinin bildirimi geldi, nasılsa yanlış gelir diye düşünürken doğru, sorunsuz, tertemiz olarak karşımdaydı. Böylece 1 rubleyi 3. denemede alabilmiş oldum.
 
Bir liste oluşturanlar için bir firma, bir olay daha:

11-34'ten memnun kalmadığım için BroBike'tan almayı başaramadığımı yukarıda anlattığım Acera HG41-8 11-32 rubleyi daha sonra (link)'den sipariş verdim. Siparişten sonra ürün satıştan kaldırıldı, sipariş verdiğimin yerine perişan bir Alivio HG51-8 11-32 kutusu içinde, üstünde model numarası yazmayan hafif yağlı bir 11-28 ruble geldi. Sitelerindeki iade formu doldurulamadığı için Whatsapp'tan ulaşarak gönderdim, (link) sayfasındaki iade koşullarında yazdıkları mantık dışı "Sipariş gönderiminde 100TL üzeri ücretsiz kargo indiriminden faydanılmışsa, iade durumunda ilgili kargo bedeli alıcıdan tahsil edilecektir. " kuralına uygun olarak, aynı siparişte farklı ürünler olduğu için kargo payı kesilecekse bile o ürüne düşen kadarının kesilmesi gerekmesine rağmen tam kargo ücretini keserek ücreti iade ettiler, o ürün için aldıkları vade farkını da iade etmediler.

2022-03-20_01-17-36.jpg


Kartal, KRTL ve türevleri herkesin listesinde vardır, onları yazmıyorum.

Sonrasında N11'de çok ucuza Alivio HG51-8 11-32 ruble gördüm, fiyat böyleyse bu da gelmez diye düşündüm ama yine de aldım. Ben alınca ürün tükendi, ümidi kestim. 10 gün sonra kargoya verildiğinin bildirimi geldi, nasılsa yanlış gelir diye düşünürken doğru, sorunsuz, tertemiz olarak karşımdaydı. Böylece 1 rubleyi 3. denemede alabilmiş oldum.
Bunlar da burada artık iyice kartal bayk şop alanına girmişler ki onların da ata sporu sattıkları üründen farklı, çıkma, vs. ürün göndermek ve benzeri kusurlu davranışlardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Güncelleme :

Firma yetkilerinden birisi telefon üzerinden tarafıma ulaştı. Siparişi yanlış okuyarak benim look kal değilde look pedal siparişimi verdiğimi düşünmüşler. Ellerinde look kal olduğunu belirttiler bu tamamen bir karışıklıktan doğan hatadan meydana geldiğini söyleyip özür dilediler. Güncel fiyatının 350 TL olmasına karşın, isterseniz aynı fiyat üzerinden (175 TL) verebileceklerini ilettiler. Yorumu size bırakıyorum.

Ödemesini de geri göndermişlerdi. Aslında kabul etmeyecektim ama ürüne ihtiyacım olduğu için ödemeyi tekrar hesaplarına göndererek ürünü almış bulundum. Şu anda bir sorun gözükmüyor umarım doğru ürünü gönderirler.

1652458306028.png

Yorumu bisikletforum üyelerine bırakıyorum.
 
Güncelleme :

Firma yetkilerinden birisi telefon üzerinden tarafıma ulaştı. Siparişi yanlış okuyarak benim look kal değilde look pedal siparişimi verdiğimi düşünmüşler. Ellerinde look kal olduğunu belirttiler bu tamamen bir karışıklıktan doğan hatadan meydana geldiğini söyleyip özür dilediler. Güncel fiyatının 350 TL olmasına karşın, isterseniz aynı fiyat üzerinden (175 TL) verebileceklerini ilettiler. Yorumu size bırakıyorum.

Ödemesini de geri göndermişlerdi. Aslında kabul etmeyecektim ama ürüne ihtiyacım olduğu için ödemeyi tekrar hesaplarına göndererek ürünü almış bulundum. Şu anda bir sorun gözükmüyor umarım doğru ürünü gönderirler.

287843 dosyayı görüntüle

Yorumu bisikletforum üyelerine bırakıyorum.
Yapmaları gerekeni yapmışlar,hatalarını da ancak bu şekilde telafi edebilirlerdi,bazı yüzsüz esnaflara göre olumlu bir hareket bence,buna benzer olay yaşayıp geri adım atmayan firmalarıda burada paylaşmıştı bazı arkadaşlar.
Brobike için bir yorum yapmam gerekirse,sattıkları ürünlerin fiyatları piyasaya göre hesaplı değildir,ama esnaflıkları iyidir en azından ben bir problem yaşamadım,tamir bakım konusunda başarılı ustaları var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Bir güncelleme daha çekiyorum...

Yaşanan olaylardan sonra 13 Mayıs Cuma günü kargoya teslim ettiğini söylemişlerdi. Ben herhalde ertesi gün yahut Pazartesi ürünleri alırım diye beklerken bugün 17 Mayıs Salı oldu gelen kargom olmadı. Ne SMS ne de mail ile de kargo bilgisi gelmedi. Dün ve bugün Brobike'dan kargo durumunu öğrenmeye çalıştım geri dönüş yapılmadı.

A dan Z ye sorunlu giden sipariş süreci devam ediyor. Ürünler gelirse eğer doğru ürünleri teslim edeceklerinden şüphelenmeye dahi başladım.
 
Bir güncelleme daha çekiyorum...

Yaşanan olaylardan sonra 13 Mayıs Cuma günü kargoya teslim ettiğini söylemişlerdi. Ben herhalde ertesi gün yahut Pazartesi ürünleri alırım diye beklerken bugün 17 Mayıs Salı oldu gelen kargom olmadı. Ne SMS ne de mail ile de kargo bilgisi gelmedi. Dün ve bugün Brobike'dan kargo durumunu öğrenmeye çalıştım geri dönüş yapılmadı.

A dan Z ye sorunlu giden sipariş süreci devam ediyor. Ürünler gelirse eğer doğru ürünleri teslim edeceklerinden şüphelenmeye dahi başladım.
Gerçekten can sıkıcı bir durum, umarım sorunsuz teslim alırsınız.
 
Bir güncelleme daha çekiyorum...

Yaşanan olaylardan sonra 13 Mayıs Cuma günü kargoya teslim ettiğini söylemişlerdi. Ben herhalde ertesi gün yahut Pazartesi ürünleri alırım diye beklerken bugün 17 Mayıs Salı oldu gelen kargom olmadı. Ne SMS ne de mail ile de kargo bilgisi gelmedi. Dün ve bugün Brobike'dan kargo durumunu öğrenmeye çalıştım geri dönüş yapılmadı.

A dan Z ye sorunlu giden sipariş süreci devam ediyor. Ürünler gelirse eğer doğru ürünleri teslim edeceklerinden şüphelenmeye dahi başladım.

Sorun çözüldü mü?
 
Bir güncelleme daha çekiyorum...

Yaşanan olaylardan sonra 13 Mayıs Cuma günü kargoya teslim ettiğini söylemişlerdi. Ben herhalde ertesi gün yahut Pazartesi ürünleri alırım diye beklerken bugün 17 Mayıs Salı oldu gelen kargom olmadı. Ne SMS ne de mail ile de kargo bilgisi gelmedi. Dün ve bugün Brobike'dan kargo durumunu öğrenmeye çalıştım geri dönüş yapılmadı.

A dan Z ye sorunlu giden sipariş süreci devam ediyor. Ürünler gelirse eğer doğru ürünleri teslim edeceklerinden şüphelenmeye dahi başladım.
Bu sipariş sonrası, bir daha o firmadan ürün alma.
 
Geri