@Gökhan Selçuk çok teşekkürler.. İzmir'deyim, yolum Sundu Bisiklete düşecek yine malesef..
Ben de İzmir Çankaya Sundu Bisikletle olan durumumu kısaca anlatayım.. Bromptonu ilk aldığım zamanlar (2. el) Derin bakımını vs yaptırdım. O konuda iyiydiler. Bakımda zincirin değişmesi gerektiği çıktı ortaya.. Tabi hemen yapmadılar, bırakın yapalım ya da araşalım uygun olduğumuzda gelin takalım dediler. Neyse 2 gün sonra zincir değişimi yapıldı. Şöyle bir süreyim dedim, vites değiştirmememe rağmen vites değiştirmeye çalışıyormuş gibi zincir tak tak ses çıkarıyor. (internet aramalarımda Bromptonda zincir değişiminde ruble dişlilerinin de değişmesi icap ettiği söyleniyordu) Tabi koca Brompton bayisi ve Servisi Sundu abimiz daha o konuya gelmemiş ki benim sayemde öğrenmiş oldular. Ellerinde dişli var mı, yok. Sipariş geçeceğiz. Ok. Bekle birkaç gün daha gelsin, uygun zamanlarını bulalım da takabilsinler. Bu arada iletişim durumumuz çok iyi, muhabbette sorun yok yani..

Bakım+zincir değişimi 2 haftayı buldu, 3 defa gitmem ve 7-8 defa sa aramam gerekti ama.. Arıyorum, döneriz diyorlar dönmüyorlar, yine ben arıyorum..
Sonra yaptığım küçük turda gördüm ki 50t aynakol ile yüklü halde yokuşlar ciddi sıkıntı. Bunu 44t yapsam iyi olacak. Ellerinde yok. Accell bisikletle iletişime geçip, onlarda varsa onlardan yoksa, sipariş geçilecek falan.. Accellde olmadığı, sipariş geçilmesi gerektiği ve siparişin de gelmesinin 60 günü bulacağı sonucu, araya giren bayramla beraber net 1 ayı geçkin sürdü.

Arıyorum Hüsnü Bey çıkıyor, hocam hala cevap vermelerini bekliyoruz, haber geldiğinde size ulaşacağız mutlaka diyor, ulaşan yok. Arıyorum Emrah çıkıyor, Hüsnü Bey geldiğinde bilgi alayım arayayım diyor. Arayan yok. Arıyorum, Alper çıkıyor, bilgi alıp 5 dakikaya dönecem diyor, dönen yok. Tatil modunda şehir dışında olduğumdan da, kendim de gidemiyorum mağazaya..
En son tatilden döndüm gittim mağazaya, Hüsnü Bey, hocam Türkiye'de yokmuş, sipariş geçelim isterseniz, ama 60 günü bulur gelmesi diyor. E abicim, bunu buraya gelmeme gerek kalmadan bi arayıp söyleseydiniz ya..

Ben de kendi imkanlarımla sipariş verip, daha kısa sürede halletmiş olurdum.
Servis işleri sonrasında shimanonun servis değerlendirme anketi veriliyor müşteriye.. (O ayın servisini belirliyorlar bununla)
Yahu insan böyle bir ankette duygularıyla puan veriyor, onu anladım..

Aradaki muhabbet hali, tanışıklık, insanın gözlerini bağlıyor. İletişim dışındaki objektif kriterlerde de tam puan verirken yakaladım kendimi.

Hop dedim, muhabbet başka, iş başka.. Yoksa böyle böyle gidecek bu iş dedim de, 5-3-3-3 lerle düzelttim değerlendirmemi..
