Scudo Sports

Brompton Kullanıcıları Kulübü

Yine Brompton[emoji846]
f145176a4f96ef184da9aef02011eb86.jpg



Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Scudo
Selam dostlar bir tecrübemi sizinle paylaşmak istiyorum 2015 yılında büyük uğraşlar vererek aldığım bromptonımı arada kendim youtube videoları izleyerek bakımını yapıyordum 1 ay önce erdoğanlar bisiklete bakıma götürdüm ve 150 tl standart bakım + 40 lira kevlar arka iç lastik değişimi ile toplam 190 liraya bakımını yaptırdım çok yoğun çalıştığım için yaklaşık 1 ay bisikletimi hiç kullanmadım 1 ay sonra izmirde ilk sürüşte vitesin değişmediğini boşa döndüğünü gördüm, arka lastik sık söndüğü için değiştirmiştim buarada arka teker yine sönüktü eskisi kadar değil tabiki bunun üzerine ben de bisikletimi anlamadığım aksan mevzuları içinde sundu bisiklete götürdüm ve size anlattığım hikayeyi onlara da anlattım, sundu bisiklet küçük bir bakım yaptı vites telinin arka girşi bağlanmamış basit bir sıkıştırma işlemi ile sorun çözüldü. Sundu bisiklette bakım 1 gün sürüyor 75 lira (erdoğanlarda 1 hafta sonra teslim ettiler ) kimseyi kötülemek veya övmek için yazmadım bu yazıyı bir anı olarak siz değetli dostlar ile paylaşmak istedim
 
@drsrdr

Merhaba. Genel bakıma hangi hizmetler dahil. Göbekten vitesin temizlenip tekrar yağlanması da varmı bu ücretin içinde?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: drsrdr
Evet özellikle söylemiştirm ankaradayken yapılmasını ama fiyat izmire göre 2 kat fazla zincir temizliğini de özllikle söylememe rağmen yapılmamıştı
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@drsrdr

İşin en karmaşık kısmı göbekten vitesin bakımı. Diğer hizmetleri eli yakışan bir kullanıcıda yapabilir aslında. İki senede bir veya 5000 km de bir nitelikli veya bazı markalarım göbek için özel ürettiği greslerle bakımının yapılması tavsiye ediliyor sistemin sağlıklı çalışması için.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: drsrdr
@drsrdr Hangi Sundu şubesine götürdünüz Çankaya mı ? Yarın Sundu'ya uğrayacaktım. Gitmişken memnuniyetinizi bizzat Hüsnü abiyle (sahibi) paylaşıcam :) Bu sektörün en eskilerindendir Sundu, fiyat yada kıyak konusunda yapabileceği birşey varsa gerçekten yapar.
 
@Dry_35 hüsnü bey ilgilendi çankaya şubesinde son derece ilgili kibar ve güleryüzlü bir beyefendi selamlarımı iletin

Değerli dostlar hikayeme kaldığı yerden devam edeyim erdoğanlar bisikletten 150 tl bakım sonrası toz toprak içinde teslim aldım yıkama yapılmamıştı (sanırım bakımın içinde böyle bi hizmet yok ben de toz içinde teslim etmiştim) arka lastik devamlı söndüğü için malum durum iç lastiği değiştirmelerine rağmen devam. etti ben de bisikletimi sundu bisiklette yeniden bakıma verdim yarı fiyatına yapılan bakımda tertemiz yeslim aldım bisikletimi baştan yaptılar sanki ve 1 günde teslim ettiler güleryüz ilgi alaka tek kelime ile harikalar bundan sonra herhalde en ufak problemde atlayıp izmire gelicem Sundu bisiklet şiddetle tavsiye ediyorum (tüm kullanıcılar için)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dry_35
Bana brompton’dan gelen bir maili sizinle paylaşmak istiyorum:
 

Dosyalar

  • BC5206BD-CE6F-4FE5-9D2D-4384E85577F1.png
    BC5206BD-CE6F-4FE5-9D2D-4384E85577F1.png
    86,6 KB · Okunma: 123
  • DF4BF4FD-F0E3-4E97-ACBC-DF9BA56372CE.png
    DF4BF4FD-F0E3-4E97-ACBC-DF9BA56372CE.png
    92,4 KB · Okunma: 117
  • B1EC1F14-2166-4E61-A614-89770D1BD916.png
    B1EC1F14-2166-4E61-A614-89770D1BD916.png
    88,8 KB · Okunma: 112
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Evet 2014 ile 2017 arası üretilen Brompton’ların orta göbek değişimi söz konusu [emoji849][emoji849]


“Sent via Tapatalk with iPhone”
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Kamon maili görsel değil de, yazının kendisini buraya kopyalayabilir ya da özel mesajla gönderebilir misiniz? Benimkisi de 2015 model ve yazının çevirisini yapmak, benim bisiklet de dahilse gerekeni yapmak istiyorum..
 
@Kamon konu hkkınd dah detaylı bilgi verebilir misiniz? Sizde değişim oldu mu? Böyle birşey varsa türkiyede herhangi bi yerde yapabilecekler mi ?

Ben de seri bunarasını yazarak bromptona sordum ve değişmesi gerektiğini söylediler
 

Dosyalar

  • 005D1801-AEE5-4853-B78B-73028CB212C3.png
    005D1801-AEE5-4853-B78B-73028CB212C3.png
    23 KB · Okunma: 45
@drsrdr

Dostum, İstanbul da oturuyorsan 2 tane yetkili bayi var. Biri atek, diğerinin adini unuttum. Ankara’da oturuyorsan da erdoganlar. Buraya girip onlara gerekli bilgiyi verirsen bence ücretsiz değişimi yapacaklardır. Çünkü Türkiye yetkili bayileriler. Ola ki biz yapmayız derlerse (ki bence demezler) “peki ozaman ben onlara mail atarım sizin yapmak istemediğine dair” dersin , bayiliklerinin iptal edilmesini göze alamayıp yine kesin yaparlar. Çünkü Brompton firması bu konularda çok hassas.


“Sent via Tapatalk with iPhone”
 
  • Beğen
Tepkiler: mervan kızıl
FOR THE ATTENTION OF BROMPTON OWNERS
BROMPTON BICYCLE VOLUNTARY RECALL REMINDER NOTICE
FAG Bottom Bracket cartridge BB66 (April 2014 – May 2017)
As we are now in Summer and cycling more than ever, we would like to remind you that if you have a bike that is affected by our voluntary bottom bracket recall to please contact your local Brompton dealer (link) who will change your bottom bracket for free.

It is possible to identify if your bike is affected by using the (link)or referring to the serial number. The serial number can be found on a curved plate applied to the frame, as shown in the image below.

The bikes affected have serial numbers from 1403284144 to 1705150001 and can be any model, e.g. M, P, S or H-type, or any other configuration.

We would like to again apologise for any inconvenience caused by this replacement, we have successfully replaced a large number of bottom brackets but would like to ensure that we reach every customer.

We want our customers to be confident that in owning a Brompton bike, they are using the very best materials engineered to the very highest standards.

For more information contact the Brompton Customer Service team on:
0203 841 7527
Monday-Friday 9am to 5pm

Ben izmir'de Sundu bisiklet ile görüştüm bisikleti götürürsem gerekeni yapacaklarını ilettiler. Diğer bayiler de aynı tutumu gösterecektir.
 
@Kamon hocam sundu bisiklet süre verdi mi? Ben de oraya götüreyim bari
 
Süre vermediler. Eylül başında götüreğim muhtemelen. O zaman da detaylı mesaj yazarım buraya
 
@Kamon teşekkür ederim ben de pazartesi planlıyorum götürmeyi ben de bilgi veririm

@MertD. Bugun göbek değişimi için sundu bisiklete götürdüm bisikleti 2 güne teslim edeceklerini söylediler sizlere de bilgi vermek istedim
 
@Gökhan Selçuk çok teşekkürler.. İzmir'deyim, yolum Sundu Bisiklete düşecek yine malesef.. :(

Ben de İzmir Çankaya Sundu Bisikletle olan durumumu kısaca anlatayım.. Bromptonu ilk aldığım zamanlar (2. el) Derin bakımını vs yaptırdım. O konuda iyiydiler. Bakımda zincirin değişmesi gerektiği çıktı ortaya.. Tabi hemen yapmadılar, bırakın yapalım ya da araşalım uygun olduğumuzda gelin takalım dediler. Neyse 2 gün sonra zincir değişimi yapıldı. Şöyle bir süreyim dedim, vites değiştirmememe rağmen vites değiştirmeye çalışıyormuş gibi zincir tak tak ses çıkarıyor. (internet aramalarımda Bromptonda zincir değişiminde ruble dişlilerinin de değişmesi icap ettiği söyleniyordu) Tabi koca Brompton bayisi ve Servisi Sundu abimiz daha o konuya gelmemiş ki benim sayemde öğrenmiş oldular. Ellerinde dişli var mı, yok. Sipariş geçeceğiz. Ok. Bekle birkaç gün daha gelsin, uygun zamanlarını bulalım da takabilsinler. Bu arada iletişim durumumuz çok iyi, muhabbette sorun yok yani.. :) Bakım+zincir değişimi 2 haftayı buldu, 3 defa gitmem ve 7-8 defa sa aramam gerekti ama.. Arıyorum, döneriz diyorlar dönmüyorlar, yine ben arıyorum..

Sonra yaptığım küçük turda gördüm ki 50t aynakol ile yüklü halde yokuşlar ciddi sıkıntı. Bunu 44t yapsam iyi olacak. Ellerinde yok. Accell bisikletle iletişime geçip, onlarda varsa onlardan yoksa, sipariş geçilecek falan.. Accellde olmadığı, sipariş geçilmesi gerektiği ve siparişin de gelmesinin 60 günü bulacağı sonucu, araya giren bayramla beraber net 1 ayı geçkin sürdü. :( Arıyorum Hüsnü Bey çıkıyor, hocam hala cevap vermelerini bekliyoruz, haber geldiğinde size ulaşacağız mutlaka diyor, ulaşan yok. Arıyorum Emrah çıkıyor, Hüsnü Bey geldiğinde bilgi alayım arayayım diyor. Arayan yok. Arıyorum, Alper çıkıyor, bilgi alıp 5 dakikaya dönecem diyor, dönen yok. Tatil modunda şehir dışında olduğumdan da, kendim de gidemiyorum mağazaya..
En son tatilden döndüm gittim mağazaya, Hüsnü Bey, hocam Türkiye'de yokmuş, sipariş geçelim isterseniz, ama 60 günü bulur gelmesi diyor. E abicim, bunu buraya gelmeme gerek kalmadan bi arayıp söyleseydiniz ya.. :( Ben de kendi imkanlarımla sipariş verip, daha kısa sürede halletmiş olurdum.

Servis işleri sonrasında shimanonun servis değerlendirme anketi veriliyor müşteriye.. (O ayın servisini belirliyorlar bununla)
Yahu insan böyle bir ankette duygularıyla puan veriyor, onu anladım.. :) Aradaki muhabbet hali, tanışıklık, insanın gözlerini bağlıyor. İletişim dışındaki objektif kriterlerde de tam puan verirken yakaladım kendimi. :) Hop dedim, muhabbet başka, iş başka.. Yoksa böyle böyle gidecek bu iş dedim de, 5-3-3-3 lerle düzelttim değerlendirmemi.. :)
 
Geri