@Ömer KARAN
Ömer Bey yazdığınıza dayanarak gelişmeyi paylaşmak isterim. Sabah Decathlon mağazasını aradım, mağaza sorumlusu olarak Cem Bey'i bağladılar. Yapım değildir amiyane tabirle çemkirmeyi sevmem kendim de AVM de çalıştığımdan 12 saat mağazacılık ne demek çok iyi bildiğimden belki de. Şimdi Cem bey'e sinirlenmeden elimden geldiğince olumlu durumu anlattım ve karşımda bana çok daha olumlu yanıt veren çok kibar bir insan buldum. inanılmaz kibar ve olumlu bir şekilde derhal sıkıntımla ilgilendi, konu ile ilgili özür dilemekle kalmadı, içinize sinmediyse derhal değişim yapmaya hazırız da dedi. Açıkçası şaşırdım ve çok mutlu oldum kendi adıma bundan sonra sadık ve heryerde bu olumlu yaklaşımlarını anlatan bir müşterileri olacağım. Dün akşam içimde "bunlar gördüklerim acaba göbekleri rulmanlar furç başı vs. ne durumda" diye bir sıkıntı vardı bu sıkıntı da giderilecek gibi gözüküyor. Pazar günü bisikleti alıp gideceğim ve sonucu da buraya yazacağım.
Yani kısaca aynen dediğiniz gibi Ömer Bey en azından şu anda yaklaşımları çok olumlu. O kadar ki bisikleti değiştirmek isterim dediğimde mağazada iki tane kalmıştı size hemen ayırıyorum birini bile dedi.
Şikayetçi olmak kadar teşekkür etmeyi de bilmek gerekir diye düşündüğümden yazdım bunu.