elprofessor
Üye
- Kayıt
- 10 Nisan 2021
- Mesaj
- 31
- Tepki
- 24
- Yaş
- 34
- Şehir
- Samsun
- İsim
- Hasan
- Başlangıç
- 2020—21
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Teşekkürler hocam bisikleti 29 Mart'ta satın aldım ben iade etmek istiyorum çünkü yokuşlara girdiğimde zincir atıyor kendi kendine vites değişiyor sence iadem kabul edilir mi aldığım yere götürsem sonucu ne olur sence ne düşünüyorsun ?@OguzSax 10 lira attım ben.
Çift kat jantta yapısı gereği akord daha dayanıklı oluyor. Ayrıca tel başları jant içinde gizlenmiş olduğu için yüksek basınçta iç lastiğin patlama riski -bence- daha az. Ben fırsatım varsa çift kat jantı her zaman tercih ederim.Herkese merhaba,
Bende 2 adet bisiklet alacağım eşim ve kendim için. Ise gidip gelirken kullanacagiz git gel 6 7 km, akşamları ve izin gunleri turlamalar yapacağız sehir içi. Hem gezi hem spor tarzında. Iki bisiklet arasında kaldim. Riverside 100 ve riverside 120. Aralarinda 400 tl fark var. Iki tane alacağım için 800 tl. Bu farki vermek mantiklimi bilemedim. Anladigim kadariyla 100 de tek kat jant ve elcik 6 vites var. 120 de ise çift kat jant ve mandalli 8 vites var. Amacim keyifli kullanim ve rahat hizlanma. Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim. Teşekkürler.
Merhabalar... Anlayamadığım, neden az vitesli bir bisiklet tercihiniz!.. Oysa vites sayısı ne kadar fazla olursa yokuşlarda zorlanmanız da az olur. Şu an ihtiyaç duymayabilirsiniz ama ileride ihtiyaç hissedersiniz. Mesela benim bisikletim 30 vitesli, çıkamayacağım yokuş yok neredeyse... Selamlar.Herkese merhaba,
Bende 2 adet bisiklet alacağım eşim ve kendim için. Ise gidip gelirken kullanacagiz git gel 6 7 km, akşamları ve izin gunleri turlamalar yapacağız sehir içi. Hem gezi hem spor tarzında. Iki bisiklet arasında kaldim. Riverside 100 ve riverside 120. Aralarinda 400 tl fark var. Iki tane alacağım için 800 tl. Bu farki vermek mantiklimi bilemedim. Anladigim kadariyla 100 de tek kat jant ve elcik 6 vites var. 120 de ise çift kat jant ve mandalli 8 vites var. Amacim keyifli kullanim ve rahat hizlanma. Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim. Teşekkürler.
Vites sayısı ile yokuş çıkma kabiliyetinin çok ilgisi yok, 8 vitesten sonrası pek fark etmez. Rublenin en büyük dişlisi ile aynakolun küçük dişlisi sayısı önemli. Yoksa 34-34 aynakol arka dişli oranıyla tek vitesle de her yokuşu çıkarsınız.Merhabalar... Anlayamadığım, neden az vitesli bir bisiklet tercihiniz!.. Oysa vites sayısı ne kadar fazla olursa yokuşlarda zorlanmanız da az olur. Şu an ihtiyaç duymayabilirsiniz ama ileride ihtiyaç hissedersiniz. Mesela benim bisikletim 30 vitesli, çıkamayacağım yokuş yok neredeyse... Selamlar.
Ben vites konusunu şöyle düşünüyorum; Dişli oranlarının aynı olduğunu varsayarsak, vites değişimlerinin toplam aralığı 1 metre ise 8 vitesli bisiklette bu aralık 8'e bölünür. 30 vitesli bisiklette ise 30'a bölünür. dolayısıyla ikincisinde vites geçişleri daha yakındır. Benim biri 7 vitesli diğeri 30 vitesli, bayağı bir antrenmanlı olmama rağmen bazı yokuşları 7 vitesli olan bisikletimle çıkamıyorum. 30 vitesli olan bisikletimle çıkamadığım yokuş yok sayılır. Selamlar.Vites sayısı ile yokuş çıkma kabiliyetinin çok ilgisi yok, 8 vitesten sonrası pek fark etmez. Rublenin en büyük dişlisi ile aynakolun küçük dişlisi sayısı önemli. Yoksa 34-34 aynakol arka dişli oranıyla tek vitesle de her yokuşu çıkarsınız.