Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

b'Twin triban 100

Scudo
@Kabresığmaz
Hocam ağırlık olarak gramajları bile aynı, kadro tam olarak aynımı bilemiyorum ama.
 
@Kabresığmaz Haha bu fikir nereden aklınıza geldi hocam :D Yalnız jantlar çift kat, şehir bisikleti jantına yakın bir jant türü diyebiliriz.
Güncellemek biraz masraflı galiba bu bisikleti, kadro dışında herşeyden kısmışlar hocam. Hatta renkten bile kısmışlar :D
Bisikletin tek ve en büyük avantajı 700X32 lastik desteklemesi, belki jant değişimiyle daha fazla destekler bilemiyorum.
 
@Kabresığmaz Daha sağlam oluyor galiba hocam, veya tahminimce jant gelen darbeler jant çift kat olduğu için tek kata ulaşana kadar enerjisini kaybedebilir. Tabi bunlar benim kişisel tahminlerim, mesela dağ bisikletlerinde jantlarda dayanımını arttırmak için 3 kat bile yapabiliyorlar. Bu bisiklet tam olarak yol bisikleti değil galiba :)
 
@BisikletKolikK
Hocam zaten 32mm lastik ve tekli aynakol da var. Biraz tur yol karışımı olmuş sanki.
 
@Kabresığmaz
Hocam turda olmaz sanki, tur için biraz fazla agresif kaçmış olabilir. Nasıl bir bisiklet btwin triban 100, bir türlü anlayamadık maalesef hocam. :)
 

triban 100 tamda videosundaki gibi bir bisiklet, bagaj delikleri vb olmasıyla alıp tura bile çıkarsınız 3'lü aynakola filan performans arayışında değilseniz gerek yok. Üstündeki dişliler yokuş vb için yeterli zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: Kabresığmaz
@Ilter Elmas birinci videodaki bisikletin vites sistemini değiştirmiş, büyük ihtimal aynakolu da değiştirmiştir. triban 100 alıp üçlü aynakol takıp, vitesi de diğer yol bisikletleri gibi yaparsak sanırsam tadından yenmez.
videoyu sonuna kadar izleyince farkettim ki değiştirmemiş.
 
Makina "gravel bike" olarak geciyor. Yani bir nevi cyclocross diyebiliriz. Gorenler bilir, gercekten genis ve tirtikli bir lastikle geliyor. Gectigimiz yil sram firmasi cyclocross bisikletler icin tekli aynakola sahip sistem cikartmisti. Yani tekli aynakol da biraz cyclocross alameti. Bunun disinda bagaj delikleri, cok amacli ve saglam bir bisiklet goruntusu veriyor. Ve agirlik kismina gelelim, kadro gercekten agir. Bunun sebebi de belliki kadrosunun gercekten kalin ve saglam borulardan olusmasi. Bisiklet cyclocross (biz patika bisikleti diyelim) ve tur bisikleti olmaya gercekten cok ama cok yatkin
 
@Serkan Mıstınoğlu
Hocam btwin triban 500"ün kadrosu 1830 gram, btwin triban 740"ın kadrosu da 1900 gramdı galiba. O zaman diğerleri de çok ağır diyebilir miyiz?

Gidon yükseltme aleti ve kısa gidon boğazı kullanılıp tura uygun hale getirilebilir sanki, maşa ve kadro 700X32"den sonra lastik desteklemiyor olabilir.
Tabi kadro geometrisi, maşa açısını falan da incelemek lazım bu bisikletin ne olduğunu anlamak için.
 
@Serkan Mıstınoğlu Problem şu ki çoğu sıradan kullanıcı için sıradan bir yol bisikletinin oranları yokuşta zulümdür :D Sonra karbon yol bisikleti olanlar neden bizi anlamıyo filan konuları açılıyo forumda o zaman şey yapmayın yani :D
 
@Serkan Mıstınoğlu
Milletin öyle bir yaklaşımı var ki 22 diş tekli aynakol görse "bu yokuş çıkamaz yea" deyip kestirip atacak. :koptum:
 
  • Beğen
Tepkiler: Road_Runner
Aklımı yitireceğim arkadaşlar. :acpsnr::acpsnr: Şimdi bu bisikletle yokuş çıkılır mı çıkılmaz mı?:D:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarK.
Geri