Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

b'Twin Ultra 900 AF

Scudo
@karton_piyer
105 set vardı galiba onda değil mi? Ön aktarıcının vites küçültme koluna bir kere basın sürtme sesi kesilecek. Zincir yine büyük aynada kalacak. 2.kez basınca küçük aynaya düşecek. Ön viteste iki yaprak arasında bir kademe daha var. Çapraz kullanımda sürtmeyi engellemek için kullanılıyor.
 
9, 10 ve 11'de ses geliyorsa dediğiniz sesi daha da arttırır. Çapraz kullanım sözkonusu değil burada. Ya ön aktarıcı ya da arka aktarıcının ayarlanması lazım. Decathlonda vites ayarını genelde iyi yapmıyorlar.
 
@furkanbr Ben Triban 540 kullanmıştım, o da 105 setli ama bence kadro gerçekten farklı fakat burda çok fazla gramajdan bahsediliyor ben hiç anlamıyorum 200-300 gramlık farklılıklar hiç bir etki de bulunmuyor açıkçası, bu kadar ayrıntıyı hesaba katan arkadaşlar umarım son 1 km de suluklarını da atıyorlardır ağırlıktan kurtulmak için :komik::komik: Aero pozisyonu çok rahat elde ediliyor ben yurt dışından dönmeden Canyon siparişi vermeyi düşünüyordum fakat döviz de ki değişim planlarımı değiştirdi, 1000 USD altında en iyi bisiklet seçildi bu bisiklet. 2-3 sene sonra da DI2 set alıp değiştiririm ama kadro beni uzun seneler götüreceğine inanıyorum.
 
@oktay_karanAcikcasi benim de cok taktigim bisey degil agirlik sadece performansa ne kadar uykun yuksek eforda cok esner mi yada iyice egildigimde rahatsiz eder mi diye dusunuyorum. Bide triban rc520 modelini gordum henuz turkiyede yok ama cok kararsiz kaldim
 
@oktay_karan Kadro di2 uyumlumu acaba seti alıp elinizde kalmasın.
 
@oktay_karan Yerinizde olsam Btwin almazdım. 1.si öyle evlayadilik bir kadro dizaynı ve ayırt edici özelliği yok. Arka fren setup altta ve kadroda arka üst cataldaki boşluk esnemeye neden oluyor. Çok minimal da olsa bunu iyi bir kullanıcı hissediyor. 2.si kadro zarar gördü, Btwin siz kaynaklı bir sorunsa yedek kadro parça sağlamıyor. 3. sü bisikletin 2.eli ölü. Donanımı ne kadar yüksek olursa olsun satarken değerinin altinda fiyatında gidiyor genelde. ( Hepsini bizzat yaşadım.)


2 yıllık kullancısı olarak bunları söylüyorum. Ha iyi guzel bisiklettir ama bu gerçekleri de siz dahil konuya ilgi duyan herkes okusun diye yazdım bunları. Ben tecrübe ettim, değerlendirmek sizlere kalsın. Aynı bisiklete yine keyifle binerim, tekrar ediyorum güzel bisiklet. Ama asla para ile satın almam biraz daha birikim yapar, bisiklet konusunda ustalaşmış bir üreticiye yönelirim.
 
@h.kozan
big_b308969a-68a7-4658-9df5-7a49890267ff.jpg

esneme yaptığını düşündüğünüz yer burası mı?
 
@violin Evet. Yabancı incelemecilerin bazıları da bunu makalelerinde belirtiyor. Benim fikrim değil sadece. Hatta Btwin rijitliği arttırmak için aynı kadrodaki üst modelinde bu kadro tasarımı yerine standart fren setine dönmüş ve bunu "bisikleti daha rijit kılmak için böyle bir yenilik yaptık" diye açıkça belirtiyordu. Üretici bile bunu zaaf olarak görmüş, daha da esnemez kıldık diye üst modelinde satışa sunmuş. Dediklerim yanlış anlaşılmasın kötüleme değil. Şirketin pazarlama departmanın yalancısıyım. :) Pazarlama taktiği de olabilir. Bisiklet incelemelerini okumasını severim, orda gözüme çarpmıştı. Ama sıradan bir kullancısı iseniz bunu hissetme payınız %3 bile olmaz, size kalmış.
 
@h.kozan esneyen birsey gibi durmuyor da ona sasirdim catalin bitim noktasindaki metal parca dahada rijit olmasi için degilmi peki ?
 
@violin Bir şekilde güç kaybı var ki, şirket bunu innovation olarak üst modellerde uygulamamış.
 
@h.kozan Bilgiler için çok teşekkür ederiz burdaki insanlarda bilgilenmiş oldular. Siz çok profesyonel olarak bu minimal esnemeleri, 2. el deki sorunları şahsi fikriniz olarak belirmişsiniz kimse birşey diyemez. Ben bisikletten oldukça memnunum tavsiye konusuna gelirsek, ben bu bisikleti veya başka bisiklet markasını kimseye önermem herkes kendi tecrübe ederek yaşayarak bisiklete binmeli çünkü insan pişman olacaksa da kendi seçimleriyle olmalı.
 
@oktay_karan Ben profesyonel değil, sıradan bir okuyucu ve araştırıcıyım. Bisikletin o konuda rijitlik kaybı yaşadığını firma yeni model tanıtımda açıklıyor. Yabancı diliniz varsa biraz bisiklet tanıtım ve incelemelerine göz atın yeter. Dediklerimi dikkate alan alır, almayan almaz. İyi akşamlar.
 
(link)

İnsanlar bu bisikleti Giro'nun en meşhur Dağlık etaplarından Monte Zoncolan ve Colla delle Finestre'ye çıkarak test etsin, beğensin.

Bırakın şu kulaktan dolma kadro problemlerini artık :)

Bu fiyata bu bisiklet A-LI-NIR.

Tüm dünya aynı şeyi söylüyor..
 
@karton_piyer

hayırlı olsun. tam zamanında almışsın. geçenlerde bu bisikleti izmirde inceleme fırsatım oldu. dekatlon çalışanları yeni fiyat listesini gösterdi. 7bin TL. yani 2bin tl kârdasın. fiyat yakın zamanda güncellenecekmiş.

ben ankarada yaşayan bir düzceliyim. düzceye geldiğimde beraber süreriz belki. tabi bisikleti getirebilirsem. ne zaman gelsem yağmurlu havaya denk geldiği için getiremedim bisikleti.
 
@okanakcay Al tabi. Artık Btwin üretimi bitti. Yedek parça lazım olursa Fransa'ya giderseniz artık ya da yerine Triban verirler. Bisikletin fren seti bozuluyor, fren seti yok Türkiye'de. Aç telefon bir dene, ne cevap verecekler. Üretimi biten bisikleti alıp mutlu olmaya devam. Ver mehteri. :)))
 
@nusret emre
Ankara'da doğup 40 yıllık ömrümün 3/4' ünü Ankara' da geçirmiş biriyim. 19 Eylül 2016' dan beri burada görev yapmaktayım. Peugeot ile B'Twin arasında kaldım ama Peugeot uygun kadro bulamadım. B'Twin ise hızla tükeniyordu. İngiltere fiyatı 800 Sterlin, Fransa fiyatı 1000 Euro. Şu anki hali zaten ucuz kalmıştı.
 
@okanakcay (link)

Oku da gör, kulaktan mı dolma yoksa bilmem nerden dolma. İngilizcen de vardır büyük ihtimal ama burda bana laf yetiştirmekten tembellik yapıyorsun. Tam bir cahiliye örneğisin. Önce farklı fikirlere karşı önyargılıyı olmamayı öğren. Oku bakalım, ne cevap vereceksin.
 
Btwin Decathon'un markası, ayrı bir yapı değil. Yetişkin bisikletlerinin isimlendirmesi Triban, çocuklarınki Btwin olacak. Buradan desteği kesecek sonucunu nasıl çıkardınız?
 
  • Beğen
Tepkiler: ikemath
Geri