Carraro cr012 kadrosu sele borusunun girdiği yer çatladı. Bu işten ankalan arkadaşlar sizce kaynak yapılarak bu kadro adam edilir mi?? Yoksa güzelim kadro çöp mü oldu??
kadro set, jant set, grupset sıralamasının önemini ortaya koyan bir foto olmuş. Kadro set bitmişse taktik kararların bir işe yaramayacağı ortadadır. Bu kadroda çöp olmuştur. Dolayısıyla alü kaynağı yapmakla oyalanmanın anlamı yoktur.
Sanırım imalat hatası ama tabi garanti bitiminden 20 gün sonra olduğu için garantiye girmedi. Nasıl çatladığını bilmiyorum ama bence güzel ülkemin muhteşem yollarının bu konudaki katkısının büyük olduğunu düşünüyorum.
@Mosso Relativo Hayır, garanti için kontrol eden bisikletçi de ilk ona baktı. Aluminyum zaten nazik malzeme bir de uslzerine ısıl islem uygulandığında madendeki bir zayıflama böyle sonuçlar doğuruyor malesef ama firma kabul etmedi. Yabancı bir firma olsaydı bu kadronun üreticisi arge için bu kadroyu değerlendirirdi ama işte bilindik Türk mantalitesi iste.
Accel bisiklet garantisi bittiği için herhangi birşey yapamayacaklarını söyledi, bisikleti 2. El aldığım için de garanti kapsamı dışına çıktığından tüketici hakem heyeti de yalan oldu. Bundan sonra 0 bisiklet alacak olursam 3 kuruş fazla verip omur boyu kadro garantisi veren bir firmadan alacağım.
Merida Crossway 500 bisikletimi satarken bir kac cok bilmis arkadas mesaj yazdi bu fiyata ben carraro sportive 230 un sifirini alirim ne fark var ki hem bu ikinci el dediler iste fark. Teknik farklara vs girmesekte saglamlik konusunda benim Carraro kadrosu cekincelerim var
İzmirdesiniz Sanayi Sitesi gibi bir yer illaki var. Aliminyum kaynak yapılır belki. İşçiliği düzgün olması gerek. normal yada argon yaptırmayın(zaten olmaz)
İşin ilginç tarafı ordan çatlaması için muazzam bir güç gerekli kısa bir aksam çünkü. İkinci el dediniz belki sizden önceki seleyi limitiden yüksek kullanıyordu.(limit işareti yoksa kimse bilmiyor çünkü öyle bir limit olduğunu) Kadroyu küçük alıyorlar kadro küçüklüğünü seleyi yüksek kullanarak telafi etmeye çalışıyorlar.
sele çok yüksekte kullanılmış ve kastırdığı için kırılmış.
bence kaynak pek işe yaramaz. bisikletin komple fırına girmesi gerekir. öyle yapılmazsa da yine kırılır. şu tarz bir kelepçenin işe yarayacağını düşünüyorum. çatlak olan yeri tamamen kopartın, kelepçeyi sele borusunun dibine indirip kilitleyin.
@efeozata konuyu baştan okursanız sele nin yuksekte kullanılmadığını, bisiklet yetkili servisinin ilk sele borusunun boyuna baktığını yazdığımı göreceksiniz. Bahsettiğiniz kelepçe burada işe yaramaz fakat iyi niyetli çabalarınıza teşekkür ederim.
@Taxonera boyum 180 cm kadro 56 cm yani kadro boyu uygun. Bence aluminyum o noktada kaynaktan dolayı zayıfladı ve memleketimin muhteşem yollarının yarattığı stresde eklenince bu durum gerçekleşti.
Geçmiş olsun öncelikle.
Yazılanların tamamını okudum fakat bana sorarsanız da sizden önce birileri bu sele borusunu haddinden yüksekte tutmuş olabilir gibime geliyor çünkü eğer öyle değilse o kısım değil alüminyum sert plastik bile olsaydı kırılmazdı diye düşünüyorum.
Kaynak yalnızca kadroyu çöpe atma sürecinizi biraz geciktirecektir.
Onun dışında accel bisikletle iletişime geçip yeni ve daha sağlam bir kadroyu indirimli almayı denemenizi öneririm.
Accell bisiklet ile görüşmek birinci yol olmalı.
Tamirat için ise şüphe duymaya gerek yok AL kaynak mümkün bursa da kaynak yaptırılacak yer için yardımcı olabilirim. O bölgede ki kaynak temizlenip tekrar dönülerek sağlam bir kaynak elden edilebilir. Sprey Boya da üzerini kapattımı sorunsuz kullanılır.
@aalemdar yardım teklifinize tesekkur ederim izmirde olduğum için burada halledecegim. Accel bisiklet ile görüştüm ve garanti kapsamında değerlendirmediler.