Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Buda benim giant cadex arkadaşlar

Harika Olmuş Giant, çok güzel asaleti heryerinden belli oluyor, Cadex zaten efsane biz onların resimleriyle büyüdük :)
9 kilo 105 için gerçekten iyi, lastikler de dediğin gibi bayaa etli...
Güle güle kullan Giant çığım en sonunda muradına ermişsin nickine de uymuş hem :)

Saygılar
Hakan
 
Scudo
tüm arkadaşlara yorumları için teşekkürler iyki varsınız
 
cok guzel bir bisiklet...
pendik bostanci arasında karsilasirsak incelemek isterim...
 
@zoeturkey

ahhhh ahhhhh sorma işten güçten vakit bulsam da binsem inşallah bir gün denk geliriz saygılar
 
@giant

dostlar kucukyalı f1 arası antrenmanlar yakında baslar tum yol bıskletlılerle gorusmek dılegıyle:)
 
@burgazz


beni haberdar edersiniz arkadaşlar hafta sonuna denk gelirse tam süper olacak
 
Ya Cadex Giant ın Carbon kadro üretimi yaptığı ilk modeller MTB dede var gerçi mtb ler çok hafif değil ama sağlamdı... Eminim buda çok zariftir resimde göründüğünden...

Bu arada yol bisikletlerinde kare mil yada octalink fark emez belki çünkü sürekli sabit bir yük altında çalışıyor...Ama MTB için octalink daha büyük sağlamlık sağlıyor. Octalink in kalın içi boş ve daha dayanıklı olan mil tasarımı kare mille çalışması daha zor bir sistemö ortaya çıkıyor...
 
ben octalink göbeklerden hiç memnun değilim şahsen sebebine gelince bisiklete ilk başladığım yıllardan beri bisiklette bulunan her vidayı çok fazla sıkma eğilimine sahibim nedense bir çok pahalı parçayı bu yüzden ya kırdım yada vidasını yalama ettim ayna kol vidaları boğaz milleri sele kelepçeleri aklınıza gelen herşey mesela en son geçen hafta mtbemdeki fren vites kolunun sıkma vidasını çok sıkmaktan yalama ettim uğraş dur .tabi octalink göbekte bundan nasibini aldı geçenlerde sökmem icap etti octalink in ortası boş olduğu için normal çektirme pek işe yaramıyor bir vida koyup sökmeyi denedim bu seferde kolunun dişini yalama ettim aslında çok basit bir çözümü vardı octalinkin içine dolu bir mil kestim (işyerinde) boş milin bir ucunu vidasıyla kapattım çektirmenin vidası mile dayandığı zaman ayna kol kendiliğinden gelmiş oldu biraz uzattım ama kısaca şunu demek istiyorum bu kadar zahmete ne gerek var octalinki sökmeye kalksak ayna koldaki octalink kanallar çok ince açılmış ve zayıf olduğu için ve herdefasındada çok sıkmak gerektiği için üç beş defa sökülüp takılmada kanaldan eser kalmıycak gibi tabi bunlar benim düşüncem 12 yaşımdan beri bisikletimi kendim toplarım şunu söyliyebilirim bisikletin gelişiminde en sevmediğim yenilik octalink göbekler belkide ben eski kafalıyım ne bilim sevemedim işte ben dört köşe milleri seviyorum belkide campagnolo malzemeye çocuk yaştan beri duyduğum hayranlıktandır nerde c record un üçgen frenleri nerde beyaz kauçuklu odun gibi fren kolları:) :) :)
 
@giant


ABİ aslında octalink göbeklerinde rahat bir yanı var.(en azından bende vardı ordan biliyorum)ayna kolu taktıktan,ve vidasını sıktıktan sonra onun kendi çektirmesi var onu vidanın üzerine sıktığın zaman kendiliğinden çektirmeli ve zahmetsiz bir iş oluyor sökmesi.Yani sadece sen vidayı söküyorsun bi bakmışsın ayna kol çıkmış:eek: (ama şuda varki bu bahsettiğim çektirme ,her yerde yok nadiren bulunuyor,benim fikrime göre)

işte bahsettiğim parçayı işaretledim kendisi küçük ama çok süper bişey



bu arada bisikletin çok güzel güle güle kullan
 
Bu sistemin adı Octalink değil ki ama...
 
aaa ben mi yalnış anlamışım :D valla yalnış anlamışsam yada anlatmışsam kusurumu bağışlayın:)
acemilik kötü bişey
 
slm
görünüş hafif
tahmini kac kg
agırlıgında
iyi sürüşler
 
slm tek teker gıden senmısın benden sorulur o hareket bak ona gore :)) mehmet ali..bol bısıkletlı gunler..
 
Giant Cadex ' le zamanında çığır açmıştı. Kıymetini bil elden çıkartma.
 
@Yelkenci

eskiye dair ne varsa,bütün konulara yorum yazmışsınız.acaba hala duruyorlarmı ilk sahiplerinde?
 
aşık oldum yaaa.çok güzel.hele kadroya.yarım saattir resmine bakıyorum.çok beğendim.nazar değmesin.
 
Çok güzel bisiklet .Benim de dikkatimi çeken eskilerde kalite yenilerde teknoloji var.
 
Geri