Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bunu depoda buldum ne dersiniz?

bi,r bolulu bianchi de kullanmöışi biri olarak sahip olduğüunuz bisiklet eskiden herkesin hayranlıkla baktığı ve zamanın en pahalı bisikletlerindedn di tabi şimdi çelik aliminyum karbon titanyum derken çelikler gölgede kaldı yalnız bu bisiklete bence ufak tefek baklımları hariç hiç möasraf yapmayın masraf yapacağınız bisiklet artık en az aliminyum olmalı aynı zamanda bisiklet zamanın en güzel donanımına sahip yani şimdini,n xt leriydi bu donanım o zaman için 18 vites almak lükstü ve bunlar 21 maşaya gelince alacağınıuz maşa da uyumsuzluk sorunu yaşayabilirsiniz çok sıkıntı verir göbek gibi kısımlardaki boşuklarını alın seleyi değiştirin isterseniz eğer aliminyum bir ngidon yeni elcekler bisikjelti gayet hoş gösterir bence fazlasına gerek yok birde lastikler ve jantlar olabilir yani ana aksamlara dokunmayın paralax göbekli jantları tavsiye edebilirim çok güzel uyum sağlar eski bisikletim bianchi aspid sx e ben çok bakım yaptım boyasına kadfar kazıdım ama sonradan anladımki çelik kadroya lüks harcama gereksiz 24 vites alivio donanımı yapmıştım halaen öyle şu anda çok güzel ama çok ağır kadrolar oldukları için çok fazla uğraşmayın bence
 
Scudo
Bisikletin maşası çok güzel ve en önemliside saft borusu henüz kesilmemiş olmasıdır yani eğerki kadroya bir şey olursa başa bir kadroda kullanılır.
Amortisörlü maşalara gelirsek 2500 gr civarında maşalardan söz ediyoruz ve fiyat 100-150 lira ve kesinlikle 2.el maşa alınmaz, neden; çünkü zaten belli bir süre sonra maşada boşluklar oluyor ve satan kişilerde genelde bu yüzden satıyorlar yani maşanın ya ağırlığı yada eski konforunu vermediği için...
Bende suntour markalı maşa kullanıyordum tık demedi çok konforluydu ama bir o kadarda ağırdı aslında ağırlıkta bence hiç birşey ama bisikletimi değiştirdim ve şimdiki maşam sizin bisikletinizin üzerindeki maşanın aynısı ve benim 28 lik bisikletimdede aynısından var yani 2 bisikletimdede aynı maşadan kullanıyorum ve diyorumkii hiçte amortisörlü maşalara gerek te yokmuş aslında gereksiz olduğunu düşünüyorum ve amartisör kros ya da dağ gibi engebeli arazilerde sürülmeyecekse eğer dahada bi anlamsızlaşıyor.
Dikkat ederseniz genelde herkes amaortisörlü maşa alıyor ama düz yoldan başka biryerdede kullanmıyor tabi tercih ve para meselesi saygılı olmak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: bislet
Hocam eldeki bisikletle yola devam. Bende elindeki gibi bile bisiklet yok. Yani en temel mantık. Seni taşıyan bisiklet en iyi bisiklettir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cüneyt Kılıç
gördüğüm kadarıyla exage set var o bisikletin üzerinde ve kadro da italyan. ben olsam kesinlikle yatırım yapardım ki o da şu;

-komple sökülüp temizlik ve yağlama
-jant seti dağıtılıp, mevcut exage göbeklerin güncel çemberlerle örülmesi. mevcut teller duruma göre kullanılabilir.

bu ikisi bile çok şey katar o bisiklete ama abartılırsa, gidon, boğaz ve sele borosu ve hatta sele değiştirilerek bisiklet daha da hafifletilebilir.

son olarak da bisikletinizin en değerli parçaları üzerinde exage yazanlar. artık shimano bu kadar uzun ömürlü sistemler üretmiyor. bunlar güncel muadillerinden biraz daha daha ağır olabilirler ama çok daha sağlam ve uzun ömürlüdürler.
 
Bence gayet sağlam görünüyor.eksiği yok gibi.Birikim yapıp yeni model bisikletler almanız sizi daha tatmin edicektir.sonuçta teknoloji çok ilerledi.
 
bence bu bisiklet için en söylenmeyecek şey " hiç uğraşma yenisini al"... 20 sene sonra bizim bisikletlerimiz de mi öyle olacak.. kesinlikle efsane olacak bir kadro.. öyle bir orjinallikte yapardım ki ömür boyu tarih olarak saklanabilecek bir bisiklet çıkardı ortaya.. bence bisikleti baştan aşağı orj. yapıp tarihin bir parçası haline getirebilirsiniz. eminim ki değeri ya siz şimdi anlarsınız çok sonra anlaşılacaktır. dikkatli kulanın derim. kolay gelsin..
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan Aksu
merhaba, ben de bu bisikleti ufak bi bakımla daha çooook kullanabaileceğinizi düşünüyorum. bende de RCX202 var, ilk çıktığında olay yaratan bir bisiklet :D ön-arka (selealtı) amortisör'lü. 12yıldır bende, en ağır işlerde kullanıldı. çuvallar damacanalar taşındı :D o kadar çok tek teker yaptım ki :) görseniz. hatta bunlar bi kenara o cılız maşasıyla rampa inerken o kadar stoopie yaptım ki inanılmaz sağlam hiç bişi olmadı. sadece bi kere ciddi bir bakımdan geçti. bence dış görüntüsü hoşunuza gidiyorsa ki -bence çok şık- hiç değiştirmeyin.
 
Bu bisiklet Bianchi nin Thomisus modelidir ve bir zamanlar çok fazla satılmıştır. Bu bisikleti bazı arkadaşlarım kullanmıştı ben de bir defa binmiştim Bu bisikleti kullanmış kişilerden çok büyük şikayetler işitmedim. Zaten bu model Bianchi nin kullan at prensibine göre üretilen bir modeli değildi. Bianchi nin 2003 yılından önce ürettiği modeller hep sağlam hem de hesaplıydı. Hala bulunduğum ilde bu bisiklet modelini görmekteyim. Asıl konuya gelelim. Bu bisiklete geniş çapta bir modifiye akıllıca bir iş olmaz. Kişiyi hem masrafa sokar hem de istenilen sonuçlar tam anlamıyla elde edilemeyebilir. Benim 1999 model Aspid im var. Bu bisikleti 2005 yılından itibaren uzun vadede modifiye ettim. Şu anda bisikletin üzerinde kadrosu, gidonu, gidon sapı, furç takımı, suluğu, sele borusu, sele kelepçesi, park ayaklığı dışında orijinal hiç bir parçası bulunmuyor. Diğer parçalar Acera dan Deore ye çeşitli komponentlerden oluşuyor. Ön maşa ise Zoom. Yaptığım masraf uzun vadede çok fazla tuttu. Üstelik bisikletin aksesuarlarını saymazsak 17 kg den fazla. Yani bir sürü param gitti yine de istediğim sonucu elde edemedim. Bugünkü aklım olsaydı o bisikleti satıp üzerine de para ilave edip aliminyum kadrolu bisiklet alırdım. Sizin ne yapmanız gerektiği tamamen bisikleti bundan sonra ne amaçla kullanmak istediğinize bağlıdır. Bisikleti sportif amaçlı keyif almak için kullanacaksanız kesinlikle yeni bisiklet almanız gerekmektedir. Hayır, bisikleti ufak tefek geziler ve ulaşım için kullanacaksanız yaylı bir sele, süngerli bir elcik ve ufak tefek bakımlarla işiniz hallolur derim.
 
exage gerçwktwnde çok sağlam bir sett,r falkat yanlış b,lm,yorsam jantlar çe,k hede naya ağır olması lazım güzel b,r alu jant alın gbekler sizden tabii ki çok rahatlarsınız
 
Benimde yazlıktada yıllardır binmediğim bianchi 92 model aspid var atsan atılmaz satsan satılmaz bu tarz bisikletler.Satsan da para etmez artık.Onun için dursun bir kenarda,hem çok anısı vardır eski bisikletlerin :) binilecek kadar bakım yap gereksiz para harcama buna sakın.Sağa sola giderken günlük kullanım için kullanabilirsin.Onun dışında bundan başka şeyler beklemek biraz hayalcilik olur benim gözümde.Ciddi birşeyler yapmak istiyorsan aluminyum kadrolu sağlam bir xc al bunun yanına birde.
 
@hakan sancaktar

Hakan arkadaşımıza aynen katılıyorum. Yapacağınız en uygun yenileme, jant setini dağıttıktan sonra, Exage göbekleri temizleyip yağlamak, çift kat alüminyum jantlar yeniden ördürmektir.

Orta göbek, zincir, ruble, aynakol, furç takımı gibi hereketli aksamları teker teker söküp bakım-yağlama yapmalısınız. Bunlar size masraf yaratmayacak ama önemli olan işlemlerdir.

Kablo setlerini yenileyip, kadroyu ve maşayı boyatmak gibi işlemler de bisikletinize ayrı bir hava katacaktır.
 
Antreman bisikleti olarak kullanabilirsiniz .
 
Tarihi bir kadro denilebilir. Antika hayranı iseniz bakım yaptırıp saklayın :)
 
Geri