Scudo Sports

Caddebostan Giant mağazası

Scudo
Başlık altında şikayet konusunu başlatan kişi olarak bir süre işten güçten bakamadım buraya. Birçok kişi yaşadıklarını dile getirmiş.

Atölye 25.4 hakkında da iki görüşten düşünceler belirtilmiş. Açıkçası onlarla iletişimim ve bisiklet alışverişim iyi olmuştu. Mesajlarıma dönüş alamadığım zamanlar da oldu ama yoğunluktan veya bazen onlarca kişiyle uğraşmak zor olduğundan olmuş olabilir. Ama saygısızlık yapacak bir davranışlarına ben şahit olmadım.

Bu nedenle Giant Caddebostan mağazası eski çalışanı hakkında şikayetim olduğu için, Giant ile anlaşmalarına bu sebeple sevinmiştim. Emirhan ve Atölye daha amatör ruhlu yaklaşıyorlar. Bunu küçümsemek veya kurumsal değiller anlamında demiyorum. Biraz daha bunu bu forumdaki bir bisiklet kullanıcısıymış heyecanı ile sürdürüyorlar yani.

Giant gibi büyük bir firmanın kurumsallığı ile Emirhan'ın biraz amatör ruhunun birleşmesi güzel bir fikir olarak gelmişti. Hayırlısı olsun iki tarafa da. Giant mağazası da umarım başta benim yaptığım olmak üzere diğer yorumları dikkate almıştır. Şu anda 2 adet Giant bisiklet sahibi olan biri olarak, tarafıma ulaşılmadığı sürece bir daha mağazayı ziyaret eder miyim ya da bisiklet kullanıcısı başka bir tanıdığımı yönlendirir miyim? Sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: haldun989
Bahadır bey kadrom kırıldı diyor Giant yetkilisi fatura yok, fatura olmayınca bisikleti onlar üretmemiş gibi davranıyor. İşimize gelmiyor kardeşim bunu yenilemek dese vallahi samimiyetinden desteklerim. Ama uzun uzun yazarak haklı görünmeye çalışmaları biraz komik oluyor. Her markaya eyvallah, Giant diyince müşteriye olan yaklaşımlarından dolayı markayı görür görmez koşarak uzaklaşmak istiyorum. Dünya da ömür boyu garanti Türkiye'de ise 5 yıl garanti. 5 yıl içinde bile bir şey olsa çözeceklerini sanmıyorum.
 
Tanıyan varsa bisiklet alıcam referans olabilirmi acaba fiyat konusunda yardımcı olsalar. :)
 
11 eylül sipariş verdiğim 16 eylülde teslim aldığım giant kilitli ayakkabı ürünümü evde 30 dakika denedikten sonra bir sorun olmadığı kanaatine varıp test sürüşüne çıktım ve yüklenme sonucunda özellikle sağ ayakta (diğerine göre fazla) baskı ve acı yaşattı. durumun benle alakalı olmadığını dile getirmeme rağmen giydiğiniz için iade alamıyoruz diye inat ediyorlar. benle aynı numaraya sahip kişi denedi ve sonuç aynı. sonuçta sadece evde dümdüz giyerek anlaşılacak bir şey değil. denemem gerekiyordu. alalı 1 hafta bile olmamışken garantiye yönlendiriyorlar. giant markasının güvencesine dayanarak aldım ama mağduriyeti kabul edilemez. gerekli noktalara sırasıyla başvurmaktan başka çare kalmadı. konuyla alakalı destek sağlayacak tavsiyelere açığım.
 
  • Üzgün
Tepkiler: Alazarhus
11 eylül sipariş verdiğim 16 eylülde teslim aldığım giant kilitli ayakkabı ürünümü evde 30 dakika denedikten sonra bir sorun olmadığı kanaatine varıp test sürüşüne çıktım ve yüklenme sonucunda özellikle sağ ayakta (diğerine göre fazla) baskı ve acı yaşattı. durumun benle alakalı olmadığını dile getirmeme rağmen giydiğiniz için iade alamıyoruz diye inat ediyorlar. benle aynı numaraya sahip kişi denedi ve sonuç aynı. sonuçta sadece evde dümdüz giyerek anlaşılacak bir şey değil. denemem gerekiyordu. alalı 1 hafta bile olmamışken garantiye yönlendiriyorlar. giant markasının güvencesine dayanarak aldım ama mağduriyeti kabul edilemez. gerekli noktalara sırasıyla başvurmaktan başka çare kalmadı. konuyla alakalı destek sağlayacak tavsiyelere açığım.
bence direkt tüketici hakem heyeti'ne şikayet edin. süreç uzar ama mutlaka haklı çıkarsınız. ayakkabıyı tertemiz yapın, giymedim de diyin gerekirse. evde vs denedim sadece diyin. ayakkabı bile olsa sorgusuz iade almak zorundalar diye biliyorum 14 güne kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alazarhus
Yani şu anda online ortamdan alışveriş yaptığım için 14 gün yasal iade hakkım mevcut ama bir inat söz konusu. Tüketici hakem heyetine gidersem bu hakkımın süreside geçecek.
 
Yani şu anda online ortamdan alışveriş yaptığım için 14 gün yasal iade hakkım mevcut ama bir inat söz konusu. Tüketici hakem heyetine gidersem bu hakkımın süreside geçecek.
başvuru günü esas alınır diye düşünüyorum ya. siz yine de araştırın iyice. bazı ürünlerde kullanımdan sonra iade olmuyor ama ayakkabılar buna dahil değil diye biliyorum
 
detaylı baktım küpe vs iade edilemez deniyor ama ayakkabı veya ayağa giyilen herhangi bir şey hakkında bir yazı görmedim.
 
bende öyle hatırlıyorum. ayakkabı için böyle bir istisna yoktu. siz hakem heyetine başvurun en iyisi.
 
Bugün son kez telefonla görüşme sağladım ve yardımcı olamıyoruz şeklinde bir cevap aldım. Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapıldı. Alışveriş yapacakların dikkatine.
 
Yasaları, haklarımızı pek bilen biri değilim. Şu yukarıda bahsi geçen konuyu sadece objektif olarak yorumlamak istedim. Ayakkabı alınıp evde denenip daha sonra bir başkasına satılabilecek sınırlarda iade ya da değişim talep ediliyorsa bence alan taraf haklı olmalı yani firma iadeyi değişimi kabul etmeli. Diyelim ne kadar denerseniz deneyin amaca uygun kullanmadan durumu tahlil edemedik. Burada ya üretim hatası vardır ya da size uymamıştır. Eğer üretim hatası varsa firma bunu üstlenmeli burada prosedür üretici firmadan onay almayı gerektiriyorsa buna katlanmalıyız diye düşünüyorum. Üretim hatası yok yani ürün ile ayak uyumsuz, ürünü kullanmış olduk artık firma bu ürünü iade aldığında bir başkasına satamayacak. Yani ben bir başkasının aldığı kullanıldığı belirgin o ürünü tam ücretiyle almak istemem. Firma o ayakkabıyı alıp ne yapabilir? Özetle üretim hatası varsa bırakın firma prosedürü işletsin göndersin garantiye kendileri karar veremiyorsa üretici firma karar versin. Evet siz paranızı harcadınız bu süre zarfında bir ayakkabınız olmayacak belki firma kendisi de muayene etse anlayıp daha hızlı çözüm üretebilir. Şu haliyle Giant Mağazası çok kabahatli gözükmüyor.

Son olarak siz zaten paranızı vermişsiniz durduk yere iade edecek durumunuz da yok üretim hatası var ve firma yine kabul etmiyor. O zaman ben kendi adıma bu mağazadan ve firmadan kesinlikle uzak dururum.
 
@mostrider Güzel bir yorum teşekkürler. Bende sizin gibi düşünüyorum fakat sundukları gerekçeler karşılaştırıldığında (ayak uzunluğu vs.) sorun bende olmadığıdır. Evde dümdüz giyerek anlaşılacak bir ayakkabı değil. Sürüşte bir ayağımı diğerine göre fazla sıkıştırdı ve şu anda tırnak batması rahatsızlığına sahip değilken böyle bir rahatsızlık kattı ve o kısım apse yaptı. Şunu diyorlar birde "bu konu hakkında hiç şikayet almadık" tamam hadi dediğiniz doğru olmuş olsun ama bu hiç yaşanılmayacak anlamına da gelmiyor.
 
11 eylül sipariş verdiğim 16 eylülde teslim aldığım giant kilitli ayakkabı ürünümü evde 30 dakika denedikten sonra bir sorun olmadığı kanaatine varıp test sürüşüne çıktım ve yüklenme sonucunda özellikle sağ ayakta (diğerine göre fazla) baskı ve acı yaşattı. durumun benle alakalı olmadığını dile getirmeme rağmen giydiğiniz için iade alamıyoruz diye inat ediyorlar. benle aynı numaraya sahip kişi denedi ve sonuç aynı. sonuçta sadece evde dümdüz giyerek anlaşılacak bir şey değil. denemem gerekiyordu. alalı 1 hafta bile olmamışken garantiye yönlendiriyorlar. giant markasının güvencesine dayanarak aldım ama mağduriyeti kabul edilemez. gerekli noktalara sırasıyla başvurmaktan başka çare kalmadı. konuyla alakalı destek sağlayacak tavsiyelere açığım.
Nasıl giyildi diye iade alamıyormuş ? Alış veriş merkezlerinde satılan ayakkabıların hemen hemen hepsi müşteriler tarafından deneniyor, beğenen alıyor, beğenmeyen başka bakıyor.. Denenmiş ayakkabı yine satışta oluyor.. Bence firma işgüzarlık yapıyor, kendileri bile fiziki olarak mağazandan alım yapanlara o ayakkabıları denetiyorlar.. Her deneyende ayakkabıyı almıyor.. 30 euro sınırı iyi olmadı, bu ve bunun gibi mantığa sahip firmalar nasılsa alternatif kalmadı diye daha çok böyle şeyler yapacak..
 
  • Beğen
Tepkiler: safex
Nasıl giyildi diye iade alamıyormuş ? Alış veriş merkezlerinde satılan ayakkabıların hemen hemen hepsi müşteriler tarafından deneniyor, beğenen alıyor, beğenmeyen başka bakıyor.. Denenmiş ayakkabı yine satışta oluyor.. Bence firma işgüzarlık yapıyor, kendileri bile fiziki olarak mağazandan alım yapanlara o ayakkabıları denetiyorlar.. Her deneyende ayakkabıyı almıyor.. 30 euro sınırı iyi olmadı, bu ve bunun gibi mantığa sahip firmalar nasılsa alternatif kalmadı diye daha çok böyle şeyler yapacak..
Ama dışarıda giymiş. O ayakkabıyı iade alırsa bir başkasına satabilir mi? Keşke olumsuz durum deneyerek anlaşılabilseymiş.
 
Nasıl giyildi diye iade alamıyormuş ? Alış veriş merkezlerinde satılan ayakkabıların hemen hemen hepsi müşteriler tarafından deneniyor, beğenen alıyor, beğenmeyen başka bakıyor.. Denenmiş ayakkabı yine satışta oluyor.. Bence firma işgüzarlık yapıyor, kendileri bile fiziki olarak mağazandan alım yapanlara o ayakkabıları denetiyorlar.. Her deneyende ayakkabıyı almıyor.. 30 euro sınırı iyi olmadı, bu ve bunun gibi mantığa sahip firmalar nasılsa alternatif kalmadı diye daha çok böyle şeyler yapacak..
Muhtemelen kal vidalanıp bisiklet üzerinde denendiği için almak istemiyorlar.
Ancak üründe bir imalat hatası varsa getirin bakalım demek yerine direk hayır demeleri kadar saçma bir şey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: lrfan
Muhtemelen kal vidalanıp bisiklet üzerinde denendiği için almak istemiyorlar.
Ancak üründe bir imalat hatası varsa getirin bakalım demek yerine direk hayır demeleri kadar saçma bir şey yok.
Valla bilemiyorum, burda 30 gün memnuniyet politikası var. 30 gün içinde sorgusuz sualsiz geri verebiliyorsun memnun kalmazsan.. Kullanıp, kullanmamanında bir önemi yok.
 
Geri