Çağrı Soylu
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 11 Ağustos 2013
- Mesaj
- 621
- Tepki
- 642
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Focus
Ben hayret ediyorum firmaların bu kadar değişik elemanlar barındırmalarına. Benim Canyon'dan vazgeçmemin nedeni de Matthias denen bir elemanlarıdır.
Yılbaşından önce 12 gün boyunca her gün 1 üründe indirim yaptılar. Son gün kampanyası da outlet ürünlerde ekstra %10 indirim ve bedava kargo idi. Ben o ara Canyon'a kafayı taktığım için her gün outleti zaten takip ediyordum. Kampanya girdiği gibi atladım outlet mağazasına ve Ultimate CF SL 9.0'ı 1550 euro gibi bir fiyata gördüm. Ancak garip olan 1 gün önce de aynı fiyat olması idi. Hemen online chat üzerinden bu Matthias denen adam ile konuştum ve durumu anlattım. O andaki outlet mağazasındaki fiyatların indirimli mi olduğunu yoksa bu fiyatlar üzerinden mi %10 indirim yapılacağını sordum ve bana bu fiyatlar üzerinden indirim olacağını. İndirimli fiyatı ürünü siparişini verdikten sonra checkout aşamasında göreceğimi söyledi. Ben de öle bayıla 1500 euronun altına iniyor diye siparişi verdim. Bu arada konuşma sırasında bundan kesin emin olması gerektiğini 1500 euro üzerinde alışverişi yasal olarak yapamayacağımı da belirttim.
Aynı gün öğleden sonra Canyon'un Facebook sayfasındaki kampanya bildirimi altına birisi benim sorduğumla aynı soruyu sordu. Ben de Matthias'ın anlattığını yazdım. Ancak orada Canyon yetkilisi durumun öyle olmadığını fiyatlar üzerinden indirim yapılmayacağını söyledi.
Bunun üzerine ben olayı kesinleştirmek adına yeniden online support ile iletişime geçtim. Tesadüf yine bu Matthias denk geldi. Sabah bana böyle söyledin şimdi Facebook üzerinden başka türlü yazıyorlar dedim. Sabah sen sorduğunda daha kampanya yeni girmişti, fiyatları güncellememiştik o yüzden ben sana öyle dedim şimdi artık fiyatlar düzeldi o yüzden öyle yazmışlar dedi. Sen yine de bir emin ol dedim, yasal zorunlulukları yeniden anlattım. Biraz bekletti geldi. Evet başka indirim olmayacakmış sabah gördüğün fiyattan alacaksın bisikletini dedi. Dedim kaç kere söyledim, ben böyle bir şeyi tesadüfen öğreniyorum. Tesadüfen görmesem sizin yüzünüzden başım belaya girecekti dedim. Adam başladı saydırmaya. Bu arada ben hiç bir kaba kelime kullanmadım "atar" yapmadım vs. Neymiş efendim bizim gümrük para alıyorsa o onun problemi değilmiş de bilmem ne. Dedim olayı uzatmaya gerek yok. Bu kadar konuşmaya da gerek yok. Kibarca özür dilersin, siparişimi iptal edersin olay biter. Niye senden özür dileyim diye sordu. Senin ülkenin problemleri yüzünden ben mi özür dileyeceğim dedi. Hayır dedim bana ısrarla hatalı bilgi verdiğin için özür dileyeceksin. Biraz daha saydırdı saydırdı sonra chat i kapadı ve gitti.
Bu adamın yaptığı aslında dolandırıcılıktır. 2 kere teyit etmeme rağmen aynı şeyi söylerek fiyatı X olan bir ürünü Y fiyat olduğunu söylerek satmaya çalışmak dolandırıcılıktır.
Durumu Canyon'a mail attım. Avrupa tüketici konseyine bildirdim. Canyon copy paste bir özür maili attı. Avrupa tüketici konseyi de AB vatandaşı olmadığım için durumla ilgilenmeyeceklerini çok istersem Ankara'daki Tüketici Hakları Derneği ile irtibata geçebileceğimi söyledi. Bu başıma gelen bir Alman'ın başına gelseydi.... Kan alırlar Kamil kan...
Velhasıl fiyat/performans olarak tavan yapsa da tiplerini ve renklerini çok beğensem de, 2 ayrı profesyonel takım kullanıyor olsa da vs vs. alsınlar başlarına çalsınlar.
Bu arada benim bu olayımdan sonra sitelerindeki %10 Outlet İndirimi ve Bedava Kargo ilanını %10 Outlet İndirimi ve Bedava Kargo(Türkiye Hariç) olarak değiştirdiler. Nereden bakarsan bak şark kurnazlığı ile dolandırıcılıktır bu.
Tesadüfen öğrendiğim Facebook iletisini üşenmedim buldum ekledim.
Şu da linki:
(link)
Yılbaşından önce 12 gün boyunca her gün 1 üründe indirim yaptılar. Son gün kampanyası da outlet ürünlerde ekstra %10 indirim ve bedava kargo idi. Ben o ara Canyon'a kafayı taktığım için her gün outleti zaten takip ediyordum. Kampanya girdiği gibi atladım outlet mağazasına ve Ultimate CF SL 9.0'ı 1550 euro gibi bir fiyata gördüm. Ancak garip olan 1 gün önce de aynı fiyat olması idi. Hemen online chat üzerinden bu Matthias denen adam ile konuştum ve durumu anlattım. O andaki outlet mağazasındaki fiyatların indirimli mi olduğunu yoksa bu fiyatlar üzerinden mi %10 indirim yapılacağını sordum ve bana bu fiyatlar üzerinden indirim olacağını. İndirimli fiyatı ürünü siparişini verdikten sonra checkout aşamasında göreceğimi söyledi. Ben de öle bayıla 1500 euronun altına iniyor diye siparişi verdim. Bu arada konuşma sırasında bundan kesin emin olması gerektiğini 1500 euro üzerinde alışverişi yasal olarak yapamayacağımı da belirttim.
Aynı gün öğleden sonra Canyon'un Facebook sayfasındaki kampanya bildirimi altına birisi benim sorduğumla aynı soruyu sordu. Ben de Matthias'ın anlattığını yazdım. Ancak orada Canyon yetkilisi durumun öyle olmadığını fiyatlar üzerinden indirim yapılmayacağını söyledi.
Bunun üzerine ben olayı kesinleştirmek adına yeniden online support ile iletişime geçtim. Tesadüf yine bu Matthias denk geldi. Sabah bana böyle söyledin şimdi Facebook üzerinden başka türlü yazıyorlar dedim. Sabah sen sorduğunda daha kampanya yeni girmişti, fiyatları güncellememiştik o yüzden ben sana öyle dedim şimdi artık fiyatlar düzeldi o yüzden öyle yazmışlar dedi. Sen yine de bir emin ol dedim, yasal zorunlulukları yeniden anlattım. Biraz bekletti geldi. Evet başka indirim olmayacakmış sabah gördüğün fiyattan alacaksın bisikletini dedi. Dedim kaç kere söyledim, ben böyle bir şeyi tesadüfen öğreniyorum. Tesadüfen görmesem sizin yüzünüzden başım belaya girecekti dedim. Adam başladı saydırmaya. Bu arada ben hiç bir kaba kelime kullanmadım "atar" yapmadım vs. Neymiş efendim bizim gümrük para alıyorsa o onun problemi değilmiş de bilmem ne. Dedim olayı uzatmaya gerek yok. Bu kadar konuşmaya da gerek yok. Kibarca özür dilersin, siparişimi iptal edersin olay biter. Niye senden özür dileyim diye sordu. Senin ülkenin problemleri yüzünden ben mi özür dileyeceğim dedi. Hayır dedim bana ısrarla hatalı bilgi verdiğin için özür dileyeceksin. Biraz daha saydırdı saydırdı sonra chat i kapadı ve gitti.
Bu adamın yaptığı aslında dolandırıcılıktır. 2 kere teyit etmeme rağmen aynı şeyi söylerek fiyatı X olan bir ürünü Y fiyat olduğunu söylerek satmaya çalışmak dolandırıcılıktır.
Durumu Canyon'a mail attım. Avrupa tüketici konseyine bildirdim. Canyon copy paste bir özür maili attı. Avrupa tüketici konseyi de AB vatandaşı olmadığım için durumla ilgilenmeyeceklerini çok istersem Ankara'daki Tüketici Hakları Derneği ile irtibata geçebileceğimi söyledi. Bu başıma gelen bir Alman'ın başına gelseydi.... Kan alırlar Kamil kan...
Velhasıl fiyat/performans olarak tavan yapsa da tiplerini ve renklerini çok beğensem de, 2 ayrı profesyonel takım kullanıyor olsa da vs vs. alsınlar başlarına çalsınlar.
Bu arada benim bu olayımdan sonra sitelerindeki %10 Outlet İndirimi ve Bedava Kargo ilanını %10 Outlet İndirimi ve Bedava Kargo(Türkiye Hariç) olarak değiştirdiler. Nereden bakarsan bak şark kurnazlığı ile dolandırıcılıktır bu.
Tesadüfen öğrendiğim Facebook iletisini üşenmedim buldum ekledim.
Şu da linki:
(link)