Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro cr 042 ayrıntılı inceleme

Dostum vitesleri cok yanlis kullaniyosun capraza dusurmussun zinciri dislilerinde zincidinde omrunu cok kisaltirsin
 
Scudo
uzun süre sonra foruma bakayım dedim baya konu konuşulmuş 042 konusu canlansın diye yazıyorum😜 6 ay oldu alalı düşünen varsa almayı kesinlikle tavsiye ederim fiyatlara baya zam gelmiş alcak varsa elini çabuk tutsun derim
 
uzun süre sonra foruma bakayım dedim baya konu konuşulmuş 042 konusu canlansın diye yazıyorum😜 6 ay oldu alalı düşünen varsa almayı kesinlikle tavsiye ederim fiyatlara baya zam gelmiş alcak varsa elini çabuk tutsun derim
Valla gravel g0 la 42 arasinda kaldim ocak sonunda alicam ama karar veremedim
 
@undefined nerelerde kullanıcaksınız hocam
 
@Kutay P çok teşekkür ederim☺🙏
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Aslında pek uydurabildim sayılmaz, son derece gevşek duruyor. Şu an kullanmıyorum zaten.
 
IMG_20210502_125516.jpg

Merhabalar bende bir cr42 sahibiyim özellikle hem 58 kadro hemde aero olmayan modelini arayıp buldum. Tek şikayetim jantları, bisiklet akmıyor onun haricinde almak isteyenlere tavsiye ederim.
 
Merhaba,
Evet tam bir yıl oldu. Bisikletimden genel manada memnunum. Benim gibi ilk kez yol bisikleti tecrübesini yaşayan biri olarak oldukça tatmin edici. Aero kadronun ve üstünde gelen stok jant setinin ağırlığı bir dezavantaj olsa da ben bu sorunu jant setini daha hafif ve akıcı cole rollen elite ile değiştirerek çözdüğümü düşünüyorum. Bisiklet nereden bakarsan yaklaşık bir kg. hafifledi. Zaten Carraro'nun aero kadrolarının tamamı ağır, açıkçası böyle değişiklikler fark yaratıyor. Bisikletin vites ve fren sistemleri giriş seviyesinin üstünde sora olmasına rağmen beni üzmedi. Hatta performans gerektiren Çeşme granfondoya bu bisikletle katıldım ve zor yokuş ve inişlerde sorun yaşamadım. Elbette disk frenli sistemler şu an sağladıkları ani ve yüksek frenleme gücü nedeniyle daha çok tercih ediliyor ama V fren de işini layıkıyla görüyor. Bu bisikletin yol bisikletine yeni başlayan ve performansını zamanla yükseltmek isteyen kullanıcılar için ideal olduğunu söyleyebilirim. Ben Ankara'da yaşıyorum. Burası coğrafi açıdan bisiklet kullanıcılarını zorluyor, çünkü yokuşu bol bir yer. CR 042 hafif bir kadro olmadığı ve arka ruble dişli oranı 11/30 olduğu halde %8-12 arasında eğime sahip tırmanışlarda bile sorun yaratmadı. Gerçi her şeyin kondisyon ve bacaklardaki kuvvette bittiğini de söylemeye gerek yok sanırım. Yine de, önümüzdeki süreçte bisikletimi yükselen trende uygun disk frenli ve tercihen 8.5-9 kg. arasında bir bisikletle değiştirmeyi de istiyorum. Tabii dolar hazretleri de müsaade ederse. 😀 Umarım yardımcı olabilmişimdir. Selamlar sevgiler
 
Geri