Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Carraro Cr Race 053 Disk

Hocam jantlar 38 inc lastiği kaldırıyormu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
Scudo
dikkatimi çekti carraro yol bisikletlerinde aynı kadroyu kullanmış bir tek 053 modelinin ölçüleri bir miktar farklı. bunun sebebini biliyor musunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
@mcduman disk frenli, manifesto da da aynı kadro var. Ayrıca g2 de buna benzer bir kadroya sahip. Ben bu konu hakkında pek bir bilgiye sahip değilim fakat maşa ve kadroya 38 c ye kadar lastik takılabiliyor. Bu durum manifesto da da aynı. Ama bende neden safkan bir yol bisikletinde böyle bir şey yaptıklarını anlamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
sipariş ettim. ilk diskli bisikletim olacak bakalım bebek yokuşundan nasıl ineceğiz
 
sipariş ettim. ilk diskli bisikletim olacak bakalım bebek yokuşundan nasıl ineceğiz
Çok sevindim, bir ara beraber turlarız . Bende arada sarıyer kilyos rumeli yapıyorum.
 
Rengi cok guzel. Kazasiz belasiz kullanimlar dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
Merhaba dostum bisikletin ağırlığı ne kadar ölçme fırsatın oldu mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
Merhaba dostum bisikletin ağırlığı ne kadar ölçme fırsatın oldu mu?
Merhaba,ölçme fırsatım olmadı fakat v frenli cr race 052 den daha hafif diye biliyorum. Benim tahminine göre 10 kg civarı.
 
053 10.4 kilo (shimano r540 pedal 400 gram civarı 35mm lastikler 900 gram civarı).
28mm lastikle bir 400 gram eksiltebilirseniz 10 kiloluk bir bisikletiniz olur..
 
Aradan geçen zamandan sonra bir güncelleme yapayım. Zamanında rotorlar ile alakalı, rotorları büyütmek daha güzel olacaktır şeklinde bir yorum yapmıştım. Geçenlerde yaklaşık 40-50 km hızlar ile madenden zekeriyaköy e inerken ,önümdeki pick-up arabanın abs açacak kadar sert şekilde fren yapması ile yavasladiktan sonra aramizda takip mesefesi olmasina ragmen araca bir güzel çarptım. Ne bende ne de bisiklette bir sorun yok. Hidrolik fren olmasaydı çok daha kötü şekilde sonuçlanabilirdi. Ancak aklıma şu mesele geldi , belki rotorlar 160 mm olsaydı bu kazayı hiç yapmamış olacaktım. Aklıma tekrar bu mesele gelmiş iken sizlerede danışmak istedim. Öğrenci olduğumdan dolayı bir şeyi satın alırken bir kere değil çok kere düşünmek zorunda kalıyorum.
 
Aradan geçen zamandan sonra bir güncelleme yapayım. Zamanında rotorlar ile alakalı, rotorları büyütmek daha güzel olacaktır şeklinde bir yorum yapmıştım. Geçenlerde yaklaşık 40-50 km hızlar ile madenden zekeriyaköy e inerken ,önümdeki pick-up arabanın abs açacak kadar sert şekilde fren yapması ile yavasladiktan sonra aramizda takip mesefesi olmasina ragmen araca bir güzel çarptım. Ne bende ne de bisiklette bir sorun yok. Hidrolik fren olmasaydı çok daha kötü şekilde sonuçlanabilirdi. Ancak aklıma şu mesele geldi , belki rotorlar 160 mm olsaydı bu kazayı hiç yapmamış olacaktım. Aklıma tekrar bu mesele gelmiş iken sizlerede danışmak istedim. Öğrenci olduğumdan dolayı bir şeyi satın alırken bir kere değil çok kere düşünmek zorunda kalıyorum.

Lastikleri kilitleyecek kadar fren yaptınız mı? Yol bisikletlerinin zor durmasının bir sebebi de lastikleri ince olması dolayısıyla yere temas eden kısmın nispeten az olması.
 
Lastikleri kilitleyecek kadar fren yaptınız mı? Yol bisikletlerinin zor durmasının bir sebebi de lastikleri ince olması dolayısıyla yere temas eden kısmın nispeten az olması.
Hayır, zaten yavaşladiktan sonra çarptım ve yere düştüm. Tekrarı olmaması için önlem almak istiyorum. Fakat rotoru büyütmenin yarari olur mu ,
olmaz mi bilemedim.
 
@Samsam Teknik konuda bilgi veremesem de kullanım şekliniz konusunda bilgi vermek isterim. Genelde araçları sağ tekerlek hizasından takip ediyorum bu durumda ani fren yaptıklarında sağa kaçma şansım artıyor.
 
Geri